Ако историята на Александър и Биа ви харесва, моля ви, дайте ни поне една звезда! Толкова малко усилие, но за нас означава много! Благодарим ви предварително!
❤️❤️❤️
******
Александър
Няколко часа по-рано
Телефонът ми зазвъня - беше Мейсън.
- Биа... изчезна! - каза той накъсано.
- Как така е изчезнала? Нали ти казах да я следиш! - извиках в слушалката.
- Следях я, разбира се. Отиваше някъде с такси. Опитвах да се държа на разстояние, както ми каза, за да не ме види. Таксито я остави в някаква улица на гърба на един клуб. Не можах да вляза там, защото беше тясно и имаше друга кола. После видях някакъв тип да я хваща и я натика в колата. Слязох веднага, за да проверя какво се случва, но колата мина напряко през предната част на клуба и докато се върна в моята, бяха изчезнали. Съжалявам, братле.
- Остави това на мен. Ще видя какво мога да направя. - казах сухо и затворих.
Мамка му Мейсън, как можа да я изпуснеш!
Някой я е натикал в кола. Това може да бъде само Крейг и хората му! Как щяхме да я намерим сега?! Хрумна ми нещо, което въобще не ми се нравеше да направя! Ако наистина Крейг стоеше зад това, единственият, който може би знаеше, къде може да е Биа е Саймън. Не исках да говоря с този мазен тип, особено след като я целуна цели два пъти, но нямах голям избор. Набрах номера му и телефона започна да дава свободно.
- На какво дължа това обаждане, Брайсън?
- Биа изчезна! - казах кратко.
- Какво? Как така е изчезнала? - звучеше притеснен. Разбира се, нали беше хлътнал по нея.
- Някакъв тип я е натикал в колата си зад един клуб. Имам подозрения, че зад това стои скапаният ти баща. Имаш ли някаква идея къде може да я държи?
- Не... Чакай. Имаме хижа някъде в Котслолдс. Възможно е да е там.
- Добре, прати ми координатите. - наредих.
- Идвам веднага... - опита да каже, но го спрях.
- Никъде няма да ходиш. Ако те видя ще те пречукам, затова по-добре стой където си!
******
Биа
В настоящето
YOU ARE READING
Изкушението на Александър 🔞 | ✔︎ (Книга #1 Братя Бренд)
Romance18+ Той търси отмъщение, но гневът му води до грешка. Тя има нужда от нещо ново в живота си, но едва ли е готова за предстоящото... Александър и брат му са незаконно родени синове на бизнес магнат, който е строго пазен в тайна от собствената им май...