2.

110 7 2
                                    

Joonas
Olemme ollin kanssa sen runkkaus episodin jälkeen päädytty pelaamaan pleikkarilla. pihalla alkaa jo hämärtää mutta en välitä siitä ja jatkan pelaamista.

Hetken päästä katson kelloa ja huomaan sen olevan jo kymmenen. oh shit, mun piti olla jo kasilta kotona. "Olli mun pitää ny lähtee kello on jo kymmene ja mun piti olla kotona kasilta" sanon ja laitan ohjaimen ollin pienelle sohvalle. "onks se jo kymmene?" olli sanoo hämmentyneenä. nyökkään. "muuten mun piti kysyy et haluukko lähtee perjantaina mun ja joelin kans yhen mun luokkalaisen kotibileisii?" sanon. "tottakai" olli sanoo virnistäen. voi ei.

Olin kävelemässä pimeitä katuja pitkin kotiin. täällä on aika viileä. onkohan sittenkään oikeen hyvä ajatus mennä sinne bileisiin? mitä jos käy jotakin? tai naapurit soittavat poliisit ja olisimme kaikki pulassa? entä jos olli tai joel saa alkoholimyrkytyksen tai minä?! se ei olisi oikein kivaa.

astun kotini sisälle ja kuulen äitini huutavan jotakin minulle olohuoneesta. "eikö sun pitäny tulla kasilta kotii, kello on jo yli kymmene ja ootko tehny läksys?" äitini huutaa. "en kattonu kelloo ja joo joo" sanon vaikken niitä ollut tehnyt mutta ei se maailmaa kaada paitsi wilman kyllä kaataa merkinnöistä.

haen keittiöstä omenan ja menen sitten huoneeseeni. alan syömään omenaani ja katsomaan puhelintani.

kun olen saanut syötyä vien omenan roskiin ja menen takaisin huoneeseeni. riisun paitani ja housuni ja menen sänkyyn makaamaan. otan puhelimeni yöpöydältä, laitan herätykset ja alan nukkumaan.

sanoja: 226

𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙨 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙮𝙤𝙪 ⋆★⋆𝙅𝙤𝙤𝙣𝙖𝙨 𝙋𝙤𝙧𝙠𝙤Where stories live. Discover now