4.

100 9 0
                                    


joonas

saavuimme ollin kanssa joelin luo joka makasi vessan lattialla pidellen päätänsä. "mitä vittuu joel" sanon sammaltaen. joel vain mutisee jotain. "pitäskö tolle soittaa ambulanssi?" olli sanoo. "no kai sille pitää, soita sä" sanon ja nostan joelin istumaan lattialle. "sattuu" joel mutisee. "no oota ny hetki ambulanssi on kohta tääl" sanon, kunnes huomaan Nikon tulleen vessan ovelle ja oksentaa päälleni. "hyi vittu" sanon sammaltaen. "sori" Niko sanoo. Riisun paitani ja tunnen tuijotuksen itsessäni. Niko tuijoittaa minua purren alahuulta. "Niko voitko käydä ettiis jotaki kylmää" sanon katsoen nikoa. niko vain nyökkää ja lähtee näkökentästäni. Silitän joelin takaraivoa. 

Niko tulee kylmäpussin kanssa takaisin ja ojentaa sen minulle. otan kylmäpussin ja laitan sen joelin takaraivolle.


ambulanssi saapui ja joel nostetaan paareilla ambulanssiin. Jäämme ollin kanssa ulos. Tunnen jonkun halaavan minua takaa. käännyn ympäri ja huomaan nikon halaavan minua. irrotan hänen kädet minun lantiolta ja lähden kävelemään jonnekkin. Ei ole enää oikein bilefiilis joten päätän lähteä jonnekkin. se kyllä ei varmaan ole kyllä oikein hyvä idea pienessä kännissä, mutta en välitä siitä.

päädyn metsään ja meinaan kaatua kokoajan. Kuulen askeleita takaani joten päätän lähteä hölkkäämään. en halua joutua kidnapatuksi. hyypiö lähtee hölkkäämään perääni ja huuta jotain minulle mutta en kuule mitä. Kaadun maahan ja hyypiö kaatuu päälleni. huomaan hyypiön olevan Niko, voi herranjumala lähtiks se mun perään. "miks lähit?" Niko kysyy hieman huolestuneena. "ei oo oikee bilefiilis enää nii lähin" sanon. Niko on päälläni hajareisin. Katson nikoa hieman suu auki. Niko vain hymähtää minulle ja pyyhkii suupieleni kuolasta, josta punastun ja katson muualle. Niko tarttuu leuastani kiinni ja suutelee minua. en vastaa suudelmaan ja työnnän nikoa kauemmas. Niko katsoo minua hämmentyneenä. "sori pitää mennä" sanon ja työnnän nikon pois päältäni. nousen ylös ja lähden kävelemään kotiin.

sanoja: 279 

sori kirjotusvirheistä jos niitä löytyy

𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙨 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙮𝙤𝙪 ⋆★⋆𝙅𝙤𝙤𝙣𝙖𝙨 𝙋𝙤𝙧𝙠𝙤Where stories live. Discover now