11.

72 6 0
                                    

niko
ajan kotini pihaan ja sammutan mopon. astun mopon kyydistä pois ja otan joonakselta kypärän pois. joonas nousee mopon kyydistä pois ja tartun hänen kädestään. otan avaimet taskustani ja avaan oven, kävelen sisälle ja alan ottamaan takkia pois.

olemme ottaneet takit ja kengät pois. halaan joonasta tiukasti. otan hänen kädestä kiinni ja vien hänet huoneeseeni. työnnän joonaksen sängylleni istumaan ja menen vessaan hakemaan puhdistustarvikkeet. palaan takaisin huoneeseen ja huomaan joonaksen istuen surullisesti sängylläni. istun hänen viereen ja nostan hitaasti hänen hihansa ylös. "tää saattaa kirvellä vähän" sanon ja suihkutan haavan puhdistusainetta viiltoihin. "ai saatana!" joonas kiljuu. putsaan viillot ja laitan niihin siteen. lasken joonaksen hihan siihen päälle varovasti.
silitän joonaksen poskea ja katson häntä silmiin. tunnen huulet omillani ja vastaan suudelmaan.

olemme katsoneet joonaksen kanssa elokuvaa hetki sitten. tunnen joonaksen suutelevan kaulaani, se saa minut hymyilemään. joonas kiipeää päälleni hajareisin. joonas lopettaa kaulan suutelun ja suutelen häntä intohimoisesti huulille. hän riisuu paitani ja suutelee rintakehääni. huokailen hiljaa. joonas suutelee kaulaani ja näykkäisee korvan lehtäni. olen hulluna tuohon poikaan. puren huultani ja otan joonakselta paidan pois. tuijotan joonaksen kroppaa suu auki. joonas laittaa sormensa alahuulelleni ja hiplaa sitä, kunnes suutelee minua ahnaasti. avaan suutani ja joonas ujuttaa kielensä suuhuni. joonas jatkaa suutelua rintakehälleni. "oot ihana" sanon henkäisten ja tunnen joonaksen hymyilevän vatsaani vasten. tunnen joonaksen kädet vyölläni ja joonas repii housuni pois. punastun kun nään joonaksen katsovan kohoumaani. joonas laittaa käden sen päälle, huokaisen ja laitan jalat koukkuun hitaasti. tunnen katseen itsessäni. joonas tuijottaa minua seksikkäästi. katson häntä silmiin ja vedän häntä lähemmäksi. suutelen hänen leukalinjaansa ja samalla sekunnilla tunnen käden boksereitteni sisällä mistä huokaisen. herran jumala..
saan hyvän idean ja alan huokailla kuumasti joonaksen korvaan että hän saa kunnon stondiksen. tunnen reittäni vasten joonaksen stondiksen. joonas ottaa kätensä pois boksereistani ja alkaa riisua hänen housujaan. "vittuku kiristää" joonas sanoo hiljaa. virnistän hieman ja alan piirtää joonaksen kaulaan sormellani.

herään alasti joonaksen päältä. haukottelen ja katson joonaksen kasvoja. hän on suloinen nukkuessaan. katson kelloa ja se näyttää 19.46. emme tule saamaan ensi yönä unta. hivelen joonaksen kylkeä.

sanat: 337
🤭

𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙨 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙮𝙤𝙪 ⋆★⋆𝙅𝙤𝙤𝙣𝙖𝙨 𝙋𝙤𝙧𝙠𝙤Where stories live. Discover now