7.

80 8 0
                                    

joonas
liikutan huulia samassa tahdissa nikon huulia vasten, kunnes Nikon puhelin alkaa soida. säpsähdän ja irtaudun Nikosta punastuen. Niko vastaa puhelimeen ja lähtee ulos huoneesta puhumaan. vissiin jotain tärkeää. katselen nikon huonetta. hieno huone. Huomaan nikon pöydällä jonkun vihkon. vihkossa lukee päiväkirja. virnistän ja otan vihkon käteen. tämä on vähän ilkeää, mutta minun on aivan pakko. alan lukea päiväkirjaa.
naurahdan. "kusin pienenä joskus sänkyyn koska en uskaltanut yöllä mennä vessaan" luen. Huomaan oven avautuvan. "hei!" niko huudahtaa ja yrittää ottaa vihkoa kädestäni. "anna se tänne! ihan oikeesti!" niko huudahtaa. "en anna! hahaha!" sanon ja nostan kirjan ylös. niko ei saa sitä koska olen häntä pidempi. "oikeesti joonass!" niko vinkuu. tiputan vihkon nikon päähän. "siinä" sanon naurahtaen. niko nostaa vihkon lattialta ja laittaa sen laatikkoon. katson nikoa, hän alkoi mököttää. "noni älä ny mökötä" sanon ja avaan käteni että niko pääsee halaamaan minua. Niko suorastaan hyökkää halaamaan minua. Silitän nikon selkää. "mitä sä ehit lukea" niko sanoo hiljaa. "yks ja puol sivuu" sanon naurahtaen. Niko halaa minua lujemmin ja pistää päänsä rintakehälleni, häntä vissiin hävettää. "noni niko nyt ryhdistäydy" sanon ja niko vain pudistaa päätänsä. "no sitten mun pitää varmaa lähtee, kun ei tässä jaksa oikee seistä" sanon virnuillen ja lähden nikon huoneen ovelle päin hitaasti. "ei!- tai siis mä ryhdistäydyn.. tai siis voitko jäädä kun mulla on tylsää?" niko sanoo punastuen. "vai jäädä, no kai mä voisin" sanon hymyillen ja istun nikon sängylle.

olimme päätyneet katsomaan elokuvaa ja niko on nukahtanut päälleni. silitän hänen hiuksiaan ja välillä nuuhkin niitä salaa, ne tuoksuvat niin hyvältä. kurkotan sammuttamaan telkkarin ja jatkan nikon silittelyä.

aamu klo: 9.57
joonas
Herään siihen että joku läpsii minua poskelle ja tuijottaa minua tosi läheltä, Niko. "vihdoin sä heräsit, ollaan myöhäs koulusta tunnin!" niko sanoo. "mitä! nukahdinks mä?!" sanon hätääntyen. "taisit sä" niko sanoo. nousen äkkiä seisomaan ja rupean etsimään puhelintani. "tätäkö etsit?" niko sanoo minun puhelin kädessä. nyökkään ja otan puhelimen nikon kädestä. huomaan että äitini on yrittänyt soittaa minulle viisi kertaa, isä kaksi ja joel kerran. huokaisen turhautuneena. huomaan nikon vaihtavan paitaa. voi herran jumala.. päivän stondis sitte tästä. tuijotan nikoa kuola valuen suusta. "mitä tuijotat?" niko kysyy virnuillen. "öh-.. sua" sanon punastuen ja pyyhin suupieleni kuolasta. "jaahas" niko sanoo virnuillen ja kävelee viereltäni pois hänen huoneestaan. nojaan seinään ja hengittelen. Niko on niin kuuma, en ehkä kestä!

sanoja: 383

𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙨 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙮𝙤𝙪 ⋆★⋆𝙅𝙤𝙤𝙣𝙖𝙨 𝙋𝙤𝙧𝙠𝙤Where stories live. Discover now