5.

95 9 0
                                    

lauantai ilta
joonas

olikohan ilkeää jättää Niko eilen sinne metsään, en tiedä. Olen tällä hetkellä kävelyllä ja kuuntelen musiikkia. alkaa hämärtää. katselen maata ja hyräilem musiikin tahtiin. törmään johonkin poikaan jonka seurauksella kaadun kivikolle. "anteeks, en kattonu eteeni" joku sanoo, tunnistan äänen nikon ääneksi. noni. "joo ei mitää.." sanon ja nousen ylös. huomaan polvestani tulevan verta. tästähän se vielä puuttuikin. Huomaan Nikon katsovan polveani. "toi pitää putsata ennen kun se tulehtuu" niko sanoo. mutisen vaan jotain ja tunnen kun Niko tarttuu kädestäni kiinni ja lähtee kulkemaan jonnekkin. "mennää mun luo putsaa toi asun iha parin kymmene metrin pääs" Niko sanoo edestäni. mutisen taas jotain.

Astun nikon kanssa ovesta sisään ja niko alkaa riisumaan kenkiäni. "saan kyllä ihan itekki otettuu kengät pois" sanon. Niko vaan katsoo minua hymyillen ja ottaa kenkäni pois. Hän riisuu takkini ja riisuu omat kenkänsä ja takkinsa. Niko tarttuu uudestaan kädestäni ja lähtee kuljettamaan minua vessaan. hän työntää minun istumaan vessan kannen päälle ja ottaa kaapista vanulappuja ja puhdistusainetta. Hän nostaa housujani. "tää voi vähä kirvellä" Niko sanoo pahoittelevasti, kunnes alkaa putsata polveani. Irvistän ja puren hampaat yhteen. "näytät seksikkäältä tolla ilmeellä" niko sanoo. avaan silmäni ja katson nikoa ja punastun. katson muualle. Minusta tuntuu että olen ihastumassa Nikoon, hän vaikuttaa kivalta ja hän on komea. Emme edes tunne hyvin ja olen ihastumassa häneen?! puren huuleni sisäpintaa ja katson pois päin nikosta. Niko jatkaa putsaamista.

Niko laittaa my little pony laastarin polveeni. söpöä. alan hymyillä katsoen nikon tekemisiään. "sori siitä eilisest kun vaa lähin ja jätin sut sinne metsään yksin" sanon hieman allapäin. "ei se mitää" niko sanoo hieman naurahtaen. hymähdän vähän. "saanko sun numeron? haluun tutustua suhun" niko kysyy. nyökkään. niko ottaa puhelimensa esille ja sanon nikolle numeroni. "kiitti" niko sanoo hänen komealla ilmeellään. Puren taas huuleni sisäpintaa. Hän on niin komea. Katson nikoa ylös ja alas monta kertaa kun hän laittaa puhelintansa taskuunsa. "mitäs tuijotat?" niko sanoo virnuillen. "öh-.. en mä- tai siis.. oot vaan aika komee" sanon hiljaa. "vai oon" niko sanoo virnuillen ja pussaa leukalinjaani ja nousee seisomaan. punastun taas ja nousen myös seisomaan. "mun pitää varmaa lähtee nyt" sanon. niko nyökkää ja lähdemme sitten eteiseen. niko nojaa seinään katsoen kun laitan kenkiä. "tarviiks apua?" niko kysyy virnuillen. "enköhän mä saa kengät jalkaan" sanon naurahtaen. "jos mä kato autan sua tän takin kans" niko sanoo ja ottaa takkini naulakosta. Hän laittaa takkini päälleni ja pussaa niskaani samalla mistä saan kylmät väreet. Niko laittaa kätensä lantiolleni ja kääntää minut ympäri. "no moikka sitte" Niko sanoo hymyillen. "moikka" sanon hymyillen ja lähden ovesta. Semmoinen ilta. Huokaisen ja katson maisemia kävellen kotiin.

sanoja: 427
sori taas kirjotusvirheistä jos semmosia löytyy
tajusin muute just et joonas ja nikohan ei tiiä niitte ikiä😃 no sovitaa et ne ny tietää. 

𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙨 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙮𝙤𝙪 ⋆★⋆𝙅𝙤𝙤𝙣𝙖𝙨 𝙋𝙤𝙧𝙠𝙤Where stories live. Discover now