niko
kuulen yhdestä vessa kopista kolahduksen, huomaan että joltakin tippui puhelin ja se on joonaksen puhelin. tunnistan sen hänen kuoristaan.
"joonas?" sanon. "mmhm" kuulen itkuisen äänen.
"onko kaikki hyvin?" sanon huolestuneena ja en saa vastausta. nopeasti katson että muita ei ole vessassa ja koputan vessa koppiin missä joonas on. "voitko avaa tän oven?" sanon. joonas avasi oven heti ja näin itkuisen joonaksen vessan pöntöllä pienessä kasassa. menen halaamaan joonasta ja hän purskahtaa itkuun. "ei oo hätää" sanon silittäen joonaksen selkää. joonas nostaa päätä vähän että näen hänen kasvot. otan hänen poskistaan kiinni, pyyhin enempiä kyyneleitä poskiltaan ja pussaan häntä. joonas alkaa hymyillä hennosti joten päätän ruveta pussailemaan hänen kasvojaan, mutta joonas keskeyttää sen, vetää minut hänen syliinsä ja suutelee minua. vastaan suudelmaan, mutta se loppuu hapen puutteen takia. katson joonasta silmiin hengästyneenä ja alan hymyillä.olimme istuneet vessassa ehkä vartin samassa asennossa halailten, mutta katseeni valahtaa hänen veriseen hihaan ja säikähdän. "joonas miks sulla on verta hihas?" kysyn huolestuneena. "nok- älä! oikeesti!.." joonas ehtii sanoa kun nostan hänen hihaansa. alan itkeä vähän. "joonas miksi?" sanon itkuisena. joonas yrittää katsoa muualle kuin minuun. katson nopeaa puhelimesta kelloa ja huomaan kellon olevan sen verran että kaikkien pitäisi olla tunnilla, joten nousen ylös joonaksen sylistä, vedän hupun päähän ja vedän joonaksen ylös "tuu" sanon samalla kun joonas vetää hupun päähän.
olemme koulun pihalla moponi vieressä. annan joonakselle kypäräni koska minulla on vain yksi kypärä joukossa. nousen moponi kyytiin ja käsken Joonaksen nousta myös. Joonas nousee ja laittaa kätensä vyötärölleni, joka aiheuttaa perhosia vatsaani.
lähden ajamaan jotain metsä reittiä missä ei olisi poliiseja. kiihdytän tahalleen vauhtia että Joonas ottaisi tiukemmin kiinni minusta. tunnen kovan puristuksen vyötärölläni.
sanat: 272
sori ei oo tullu hetkee mulla ei oo vaa ollu mitää ideoita ja motivaatio lähti mutta nyt se on tullut takaisin!
sori jos on kirjoitusvirheitä en oikee ikinä jaksa tarkistaa niitä😓
YOU ARE READING
𝙧𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣𝙨 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙮𝙤𝙪 ⋆★⋆𝙅𝙤𝙤𝙣𝙖𝙨 𝙋𝙤𝙧𝙠𝙤
Fanfiction𝙅𝙤𝙤𝙣𝙖𝙨 𝙭 𝙉𝙞𝙠𝙤 Joonas päätyy viikonloppuna luokkalaisensa kotibileisiin, mutta mitä käy kun tuntematon poika tulee hänen seuraansa bileissä? 𝙏𝙒: - rajua kielenkäyttöä - väkivaltaa - seksiä - itsetuhoisuutta