Vzbudila jsem se. Lekla jsem se, protože na mě zíral Ríša.
,,Co to do háje děláš?"
,, Hrozně jsem se o tebe bál"
,,O čem to mluvíš?"
,, Po našem sexu si šla do sprchy a já slyšel ránu, šel jsem tam jestli se ti něco nestalo, no ty jsi tam seděla schoulená v klubíčku a pořád si říkala, že tě Do... někdo chtěl zabít, taky si pořád opakovala slovo pistol"
,, Vůbec si to nepamatuju... počkej, mi dva jsme spolu spali?"
,,Ty si to nepamatuješ?" Kouknul se smutně.
Začala jsem se usmívat. ,,Na to se nedá jen tak zapomenout"
,,Tyyyy"
,,Co já?"
,,Jdeme udělat snídani" vzal mě za ruku.
,,Jsem nahá, ráda bych se oblékla" pustila jsem ho.
,,Tak přijď" odešel.
Já šla, s dekou obmotanou kolem svého těla, k sobě. Vzala jsem si kraťasy a tílko.
Volal mi Dominik.
,,No?"
,, Zítra jedeš domu"
Hrklo ve mně.
Zastavila jsem se na schodech.
,, Co je?" Zeptal se Ríša
,, Zítra prej jedu domu" odpověděla jsem
,,Neeee" vyrval mi mobil z ruky a odešel.
Vůbec jsem to nepochopila.
Šla jsem za ním, ale tak, aby o mně nevěděl. Všechno co Richard říkal jsem slyšela.
,, Takhle jsme se nedomluvili!", ,, Nezájem, prostě tady bude do neděle, to mě absolutně nezajímá Dominiku. Wtf? Co řešíš, nikdy bych s tvojí ségrou nespal, dyť je nic moc...teda se vší úctou. Prostě se mi nelíbí, navíc je taková zvláštní. ,, Byl u nás Jakub. Jo ten Jakub. Zmáknul jsem ho, nikomu se nic nestalo. No nic, už to je všechno pane?
Tak čau.
Vrátila jsem se rychle na schody.
,,Je to zařízený... budeš tu do neděle"
Vzala jsem si mobil a šla jsem nahoru.
,,Co je?" Zeptal se, když následoval moje kroky.
,,Jsem zvláštní a nic moc a nelíbím se ti, tak proč si mě píchal hm? Proč ses o mě staral, když jsem byla mimo? Protože jsem zvláštní že"
Vytáhla jsem kufr z podpostele.
,,Ale ne, musel jsem něco takovýho říct, aby si nemyslel bůhví co. Tak jako nemůžeš ohnout kámošovi ségru hned druhý den co jí poznáš"
,,Je vidět, že ty na to pěkně sereš"
Vzala jsem si oblečení a začala ho balit.
,, Vážně se mi líbíš Juliano."
Nic jsem neřekla. Dál jsem balila.
Vzala jsem mobil a vytočila jsem Dominika.
,,To co jsem řekl tobě v tý ordinaci, to neví ani Dominik "
V ten moment jsem se zarazila, zrovna když mi to Dominik zvednul.
,,No?".... ,, Halo?"
Típla jsem to.
,,Tak já taky vyložím karty"
Sedla jsem si na postel.
,,Potom co nám táta umřel, jsem na tom nebyla chce psychicky dobře. Nikomu jsem nebyla schopná odpovídat, furt jsem měla tmu. Jednou ve škole do mě jela bomby jedna holka, není podstatný kdo, zmínila mýho tátu v né moc dobrý stránce. Vybavila se mi ta chvíle, kdy jsem tam u něj ležela a snažila se mu to krvácení zastavit, ale nešlo to. Skácela jsem se k zemi před plnou chodbou lidí. Odvezla mě rychlá, ta holka měla problém. Mamka mi říkala, že jsem opakovala pořád tři stejný slova dokola. Nereagovala jsem na odpovědi, byla jsem úplně mimo. Pak jsem se z toho dostala. Poznala jsem jednoho kluka, ten mi nasliboval,. cokoliv jsem zmínila. Chtěl mě jen na šuk, to mi ovšem do tý doby absolutně nedocházelo, dokud jsem ho nenačapala se svojí nejlepší kamarádkou.
Od tý doby jsem hrozně citlivá na to, jak o mně někdo mluví a jak se chová. To co si řekl, se mě dotklo a udělala jsem první věc co mě napadla, nechtěla jsem se znova cítit tak jako tehdy.
,,Zlato...to bych ti nikdy neudělal" pohladil mě po tváři.
Začala jsem něco cítit. ,, Mám takový pocit, že se dole pálí snídaně" on vytřeštil oči a běžel dolu. ,, Doprdele!" Zakřičel naštvaně.
,, Dojdeme si na něco dobrýho do města?" Zeptala jsem se trošku vysmátě.
,,Hm...nic jinýho nám ani nezbývá a rovnou nakoupíme, protože v lednici nic není.
Oblékla jsem se do bílých boyfriend jeanů a nahoru jsem si dala tmavě zelený top. Boty jsem si vzala klasický bílý air force.
,,No sluší ti to tyjo" řekl, když si mě prohlížel. ,,Nejsem objekt tak na mě tak nečum" odešla jsem do auta.
Crrrr....crrrr
,, Prosím?... O děkuju, to mám radost, akorát teďka musím něco zařídit, ale tak do dvou hodin tam budu... díky, Nashle"
,, Co se děje?" Zeptala jsem se vysmátého Ríši.
,, Můžeme jet za Doggym"... ,, To je skvělá zpráva, tak jedeme" řekla jsem a šla s ním do auta

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 22, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Hrdost nebo Láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat