Bölüm şarkısı ; Yalın - Ellerine Sağlık
Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm. 💛💖Mert; Bayılmadım. Sadece bir an heyecanlandım.
Mavişim; İyi
Mavişim; Bak kızım, şimdi beni iyi dinle,
Mert; yazıyor...
Mavişim; Yeterince yazdın. Şuan dinleme vakti.
Mavişim; Bana bir daha üst üste mesaj atma. Hatta direk bana mesaj atma.
Mavişim; Hayır üç hafta, bak ÜÇ HAFTA önce attın, "Senden hoşlanıyorum." dedin
Mavişim; Dedim ki kendime bırak, bırak yazsın cevap verme de bakma da.
Mavişim; Yazarsan umut eder, engellersen üzülür. Zaten bir kaç gün sonra bırakır dedim.
Mavişim; Sırf üzülme diye; ne yazdım, ne engelledim ama sen "Gel beni üz." diye resmen bağırıyorsun.
Mavişim; Hayır anlıyorum seviyorsun, eyvallah ama niye üst üste mesaj atıyorsun?
Mavişim; İZLEDİĞİN DİZİLERDEN, MARKET ALIŞVERİŞİ LİSTENDEN, GİDECEĞİN DÜĞÜNDEN, OKULDAKİ BİLMEM KİMLE KİMİN KAVGASINDAN BANA NEEE ??
Mavişim; Yaprak sarma yapmaya çalışıp hastanelik olmandan bahsetmiyorum bile...
Mavişim; Yoruldum. Anlıyor musun? Herşeyi sürekli bana yazmandan yo-rul-dum.
Mavişim; Okul ayrı yoruyor, iş ayrı ve ben sonunda dinlenecek bir an bulduğumda da sen yazıyorsun.
Mavişim; Yazmayı bırak artık.
Mavişim; Sevmeyi de bırak, çünkü benden bir karşılık alamayacaksın.
Mert; Ben özür dilerim. Gerçekten bu kadar rahatsız olacağını düşünemedim. Özür dilerim.
Mert; Ben sadece her anımı seninle paylaşmak istemiştim. Bilmiyorum. Yani zaten okumayacağını düşünüyordum. Belki bu yüzden bu kadar rahattım. Özür dilerim.
Mert; Bir daha yazmayacağıma, seni rahatsız etmeyeceğime emin olabilirsin.
Mert; Kendine dikkat et.
Mavişim; yazıyor...
Mavişim/ çevrimiçiMert; Bu arada seni sevmeye devam edeceğim. Çünkü ben seni, beni sevme ihtimaline bağlanarak sevmedim.
Mert; Son olarak ise kız değil, erkeğim.
Mert/ çevrim dışı
Mavişim; yazıyor...
Mavişim/ çevrimiçi
Mavişim/ çevrimdışıMert sayesinde çocuk şok geçirdi zğwçdpöwdğçe
Reisler, siz siz olun insanların kalbine inecek şeyleri Mert gibi pat diye söylemeyin!!
Yuva <3
16 Ekim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Gör Artık
Short StoryMert; Beni neden görmüyorsun. Mert ; Bir gün beni görür mü denizin?? Reisler kitap BXB kitabıdır.🌈 Homofobiklerin girmesine gerek olmadığını da hemen söyleyeyim. Yarı texting.