Şokk

348 23 16
                                    

Bölüm şarkısı; Batuhan Kordel - Dönme
Oy ve yorumlarınızı bekliyorummm. 🐰🧡

Deniz
Bir dakika ne yazmıştı o? Erkeğim derken? Elimde uzun bir süredir bakıştığım telefonla öylece duruyordum. Şok diyebilirdim, bu yaşadığım olaya.

Erkekti ve beni seviyordu. Sevmeye devam edeceğini söylüyordu.

Hâlâ ne okuduğumu bilmiyordum. Beynim yok olmuş gibiydi. 3 haftadan belli yazıyordu ve sırf kırılmasın diye hiç birşey yapmamıştım. En ufak bir hareketime umut bağlayabilirdi. Bunu düşünerek yazmamıştım.

Zaten okuldan sonra çalıştığım kafede genellikle yoğun olduğu için açıkçası pek umrumda olmamıştı. Uğraşmaya üşenmiştim de diyebiliriz. Gerçi şuan ki sorunumuz bu da değildi. Bir erkekti ve beni seviyordu. Attığı mesajların hepsi mızmız bir çocuk gibiydi.

Genellikle annesinin neden onu bakkala ya da çöp atmaya gönderdiğiyle ilgiliydi. Okulda olan gerekli gereksiz her detayı yazmasından bahsetmiyorum bile. En önemlisi ise zeytinyağlı sarma yaparken hastanelik olmasıydı. Bununda detaylarına kadar anlatmış, hatta yetmemiş üstüne nazlanmıştı.

Kıyafet seçiminde ki kararsızlıkları, "Okumuyorsun ama seç bir rakamı ona göre kıyafet hazırlayacağım. 1 mi 2 mi?" diye sorması... Yazdığı hiç birşey onun erkek olduğunu gösteren şeyler bile değildi ki. Gerçi atılan hiç bir mesajın erkeği kızı yoktu.

Ne diyorum ben. Saçmaladım iyice. Offf. Off. Offff.

Derin bir nefes alıp hâlâ elimde tuttuğum telefona döndüm. Mesajları şimdilik görmesem daha iyiydi. Bu yüzden arşive aldım. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Yapılacak birşey var mıydı ondan bile emin değildim.

Mesajlardan çıkıp telefonu kapattım. Mutfağa ilerleyip bir bardak su ve ağrı kesici aldım. Şuan yapabileceğim tek şey uyumaktı. Uyuyup dinlenmem gerekti. Beyaz duvarlarda, annemin yaptığı tablolardan bulunan, geniş salondan odama geçtim.

Beyaz, siyah ve gri tonlarından oluşan odama şöyle bir bakış atıp saçımı karıştırdım. Ne yapacaktım lan ben? Daha önce hiç böyle birşey yaşamamıştım ki? Hayır erkek olduğunu en baştan söyleseydi...

Ne diyorum ben? Görende NASA'nın seçtiği kişiyim ve uzaya gideceğim sanar. Derin bir nefes aldım. Saçma bir olaydı ve bu kadar düşünülmesi bile gereksizdi.

Bu olayı pek desteklemesem de saygım vardı. Hem kız ya da erkek olması fark etmezdi. Ona karşı birşeyler hissetmiyordum. Konuyu uzatmaya gerek yoktu, bence. Hem zaten konuyu az önce tamamen kapatmıştık. Başka bir şeye gerek yoktu.

Bugün de okula uyumak için gitmediğimden yatağa değil çalışma masama ilerledim. Bu boş şeyi düşüneceğime ders çalışırdım, daha iyi.

Huhhh bitti sonunda!!

Yuva <3
18 Ekim.

Beni Gör ArtıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin