Akıl Sağlığı :)

158 15 18
                                    

Oy ve yorum 🥺💖🤍

Deniz
2 gün olmuştu. 2 gündür ne o ne de ben yazmıştım. Gerçi ne yazılır ne denilir onu da bilmiyorum ki. "Beni sevmeyi mi bıraktın?" diye soramazdım. Neden bilmiyorum ama bu soruyu sormak ve gelecek cevap beni korkutuyordu.

Neden? Neden korkuyorum? Hayır ben değil miydim ona 'Sevmeyi bırak, karşılık alamayacaksın.' diyen? Hay sikeyim böyle işi ya.

Çalan teneffüs zili ile direk kendimi sınıftan dışarıya attım. Ne Umut ne de Kerem vardı. Onlar ancak cuma günü gelirlerdi. Ne olduğunu da hâlâ bilmemem ayrı bir olaydı.

O gün çıkışta beynim daha fazlasını kaldıramadığından dolayı direk eve gitmiş ve uyumuştum. Umut'a sorduğumda da 'Önemli bir şey değil, boşver.' mesajını almıştım. Daha fazla zorlamamın sebebi ise yüz yüze konuşmamızın daha iyi olacağını düşünmemdendi. Zaten Umut da bulunan keçi inadı da telefonda çözülmezdi.

Adımlarım beni 12/D sınıfına götürmeye başladığında boku yediğimi anlamıştım. Ama zaten her ne olursa olsun ben bu olayı öğrenecektim. Ha Umut ha Takıntılı, ne fark ederdi ki?

Sınıfa göz ucuyla baktığımda Ali görmüş ve hemen gelip "Oo Deniz bey, sizin bu sınıfa uğrar olduğunuzu görmek ne güzel." diyip içeriye çekmişti. Teneffüs olduğu için herkes bir alemde ve bahçedeydiler. Takıntılı ise ortalıklarda görünmüyordu.

"Yaptım öyle bir çılgınlık işte." dediğimde o da gülmüştü. "İyi yapmışsın iyi." demişti. "Haydi gell! Haydi gel içelim!" diye bağıra bağıra sınıfa giriş yapan Ela ile yüzümde büyük bir gülümseme oluştu.

"Aaa Deniz, naber?" diye şarkıyı bırakıp benimle konuşunca bende gülerek "İyidir, senden naber?" dediğimde "Süper!" demişti. Bu kız her gün bu enerjiyi nasıl buluyor asla bilmiyorum.

"Dersimiz kime?" diye bağırdığında adını hatırlamadığım biri "Fatih hocaya." demişti. Bunu demesiyle Ela direk "Öff yaa, şimdi kim matematik çekecek." demişti. Ardından ise "Keşke Mert olsaydı. En azından ders daha çekilir olurdu." demişti.

Bir dakika, ne demişti o? Bunlar bu kadar samimi miydi?

"Harbi ha, dünde gelmemişti o piç. Acaba ona da mı verdiler uzaklaştırma?" diye soran Aliye dönüp "Hayır vermediler." dediğim anda benimle birlikte Ela da "Yok ya. O şerefsizliğine gelmiyor." demişti. Sonra bana dönüp "Sen de oradaymışsın, ben Mert'e anlatması için çok dil döktüm de anlatmadı gıcık, sen biliyor musun?" demişti.

Şuan çok sevdiğim bu kızdan soğuma perileri gelmeye başlamıştı. Hayır ona neydi bu konudan? Ne yapacaktı bilip? Sabırrrr.

"Yok bende tam bilmiyorum. Hem aralarında bir şeymiş sorgulamak ayıp olur." dedim. İçimden 'Sen zaten bunun için gelmemiş miydin?' diyen Deniz'in susması gerekiyordu.

"Yok bende biliyorum da Ayça abla beni çok sıkıştırıyor. Mert onlara birşey anlatmamış. Bu yüzden onlar da direk Mert'in alakası olan bir şey diye düşünüyorlar." dediğinde kaşlarımı çattım. Ayça kimdi amına koyayım yaaa? Sinirlerim bozulmuştu iki dakika da.

"Ayça?" diye tanımadığımı belirten bir sesle sorduğumda "Mert'in ablası." demişti. Bu kız Takıntılı'nın ablasını bilecek kadar yakınında mıydı? Ben bilmiyordum ablasını o nasıl biliyordu?

Gerçi sen, onun hakkında neyi biliyorsun ki, bunu sorguluyorsun?!!!! Siktir ya!!

Derin bir nefes alıp tam gidecekken Ela'nın telefonuna gelen bildirim ve kahkaha atması ile yüzümü buruşturdum. Ardından ise "Bakın iti an çomağı hazırla diye buna denir." diyip telefonunu bize çevirmiş ve üç bilemedin beş saniyelik bir video açmıştı.

Bu video direk Mert'e aitti. Yatakta uzanıyordu. Üstünde siyah rambo bir atlet vardı. Daha yeni uyandığı belli olan şişmiş gözleri ve dağınık saçlarıyla bir kelime söylüyordu ardından dilini çıkartıyordu. "Bak bak dile bak. Kıskan diyor bir de. Şerefsiz işte." diyen Ela ile sinirlerim tamamen bozulmuştu.

Bugün bunu atan yarın nude de atardı. Ondan sonra ki gün başka şeyler de yapar, söylerdi. Hadi herşeyi geçtim o dil neydi yaa? Dil çıkarmak ne demekti?

Artık sabır demekten de bir hâl olmuştum. Gerçekten bu ortamda bu kadar durmam bile saçmaydı. Çalan zili bahane ederek sınıftan çıktım. Herşey çok saçma ilerliyordu. Düşünmem lazımdı. Herşeyi düşünmem ve bir karar vermem lazımdı.

En azından kendi akıl sağlığım için bunu yapmalıydım.

Deniz yavrum sakin ol xşdöcşsçcğdöc
Ela da gruba katıldığına göre bol kaoslu bölümlere selammm :))

Yuva
28 Kasım

Beni Gör ArtıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin