Když jsem se dostala do vesnice která patřila Mikaelovi nevěděla jsem co se bude dít .
Můj úkol byl jasný , otěhotnět aby rod Mikaelson a můj rod byl zachován .
Drsné, byla jsem jako dobytek s kterým můžou kšeftovat .
Měla jsem společnou chýši s Rebekah Mikaelson , Rebekah byla hodná a krásná .
Pomáhala Esther jak jen mohla , nikdy jsem moc nechtěla dělat ženské práce , starat se o muže , dělat vesnickou služku mužům .Byla jsem s Rebekah a Esther v lese aby jsme nasbírali nějaké bylinky k sušení .
" Tak že Lainey viděla jsi moje tři syny , Elijaha , Fina a Niklause "
Řekla mi Esther , koukla jsem se po Rebekah a ona se podívala po mne ." Ano viděla "
Odpověděla jsem , Esther se narovnala v zádech a pak se zadívala na moje břicho ." Už je s tebe určitě žena že ano ?"
Kývla jsem nervózně hlavou ." Tvoje lůno je připravené na plodí děti "
" Ne to není "
Odpověděla jsem , Esther se zasmála ." Neboj se toho se vším ti budu pomáhat drahoušku "
Vážně jsem si připadala jak dobytek , nic jiného jsem taky nebyla . Jen něco k plodění děti ,ani jsem její syny neznala ." Nemohla bych se první seznámit s Finem , Elijahem a Niklausem ?"
" Jistě drahoušku že můžeš "
Bylo mi zle a bála jsem se, já chtěla víc a ne tohle . Vlastně jsi nejsem ani jistá jestli jsem děti chtěla .Když jsme došli opět do vesnice Rebekah a Esther šli připravit večeři na oheň , přiběhl ke mne malý Henrik .
" Nepůjdeš semnou do lesa, našel jsem smečku vlku "
" Ne ! A ty taky nikam nepůjdeš !"
" Jsi jak moji rodiče , jestli si tě mám vzít musíš být trochu jako já "
Zasmála jsem se mu a on se na mne díval jako bych spadla z višně. Chytla jsem ho za ruku a ukázala jsem na kožený míč co mu vyrobil Mikael ." Pojď ty malý ďábel "
On se zasmál a běžel pro ten balon ............Elijah .........
Když jsme se vrátili s otcem z lovu byl jsem vážně unavený , hodili jsme na zem já a Niklaus divočáka co ulovil otec .
" Půjdu se umýt , jdeš semnou ?"
Koukl jsem se na Niklause a on kývl hlavou , šli jsme dolu k řece a já jsem si vysvlékl košili a skočil jsem do vody .
Vynořil jsem se a cákl jsem vodu na Niklause , ten se zasmál a skočil za mnou .
Když se vynořil drknul do mne a já se podíval směrem k břehu kam ukazoval , stál tam malý Henrik a vedle něho Lainey , dívka která si měla vybrat mne , Niklause a nebo Fina .
Nikdy jsem hezčí dívku neviděl , její dlouhé hnědé vlasy které měla až do půli zad , její černo hnědé oči a narůžovělé rty . Kůži co měla bílou jak mramor ještě neopálenou od slunce .
Když jsem se podíval opět na Niklause a viděl jak si ji prohlíží bylo mi jasné že jeho úmysli nebyli čisté a dal bych ruku do ohně že byli stejně ztracené jako ty moje ." Je krásná "
Řekl potichu , kývl jsem hlavou a opět jsem se podíval na Lainey , ta si hrála s Henrikem ." Koho si myslíš že jsi vyberte ?"
Zeptal jsem se Niklause ale ten byl myšlenkami úplně někde jinde a jen sledoval Lainey , nikdy předtím takhle na ženy z naši vesnice nekoukal tak jako se díval na ni ." Bratře !"
Strčil jsem do něho a on se konečně podíval na mne a zasmál se .
" Koho si myslíš že jsi vybere ?"" Nevím "
Zavrtěl hlavou , zapřel se mi rukama o ramena a já jsem se potopil , když jsem se opět vynořil on už plaval ke břehu ........Klaus ........
Když jsme vylezl ven z vody Henrik běžel za mnou , skočil mi do náruče a já jsem se zasmál . Opatrně jsem ho postavil na zem a koukal jsem se na Lainey , ona se usmála a ve tvářích se ji udělali dva malé dolíčky .
" Ty jsi Niklaus že ano ?"
Kývl jsem hlavou a polkl , její hlas ... Nejde popsat jak zněl , jediné co jsem chtěl ho slyšel znova ." Lainey si mne vězme za muže "
Řekl Henrik , zasmál jsem se a Henrik šel rychle opět k Lainey ." Už jsme zasnoubení "
Řekla Lainey a ukázala mi pampelišku co měla připevněnou na prsteníčku .
" Krásný prsten "
Usmál jsem se a ona kývla hlavou, do toho se jemně kousla nervózně do spodního rtu .
Slyšel jsem jak si zamnou odkašlal Elijah , otočil jsem se a Elijah si oblékal košili ." To je Elijah můj bratr "
Řekl jsem Lainey kývla hlavou a usmála se .Když jsme se všichni tři vraceli zpět do vesnice viděl jsem otce a matku . Zpomalil jsem a koukl jsem se na Elijaha a ten se podíval po mne .
Došel k nim nás bratr Fin a Mikael kývl na Lainey , ona pustila ruku Henrika a šla za nimi .
Otec vzal ruku Lainey a sundal si pampelišku od Henrika .
Neslyšel jsem co ji říká ale podle jejího výrazu to nebylo nic pěkného .
Matka vzala Lainey za ruku a vedla ji do chýše ona na mne otočila hlavu a pak šla rovnou za matkou .Koukal jsem se jak vešla do chýše a pak jsem se podíval na otce .
" Ten kanec se sám nenaporcuje !!"
Řekl chladně jako vždy a kývl na mne a Elijaha , podal jsem Elijahovi dýku a šli jsme za otcem ..........Lainey .........
Seděla jsem na zemi a Esther mi rozčesávala vlasy .
" Viděla jsi všechny tři me syny , který se ti líbí nejvíc ?"
" Nevím "
Odpověděla jsem ji snažila jsem se myslet na jiné věci a ne na to že bych si měla vybrat jednoho z nich ." Musíš se rozhodnout jinak bude Mikael naštvaný "
" Rozhodnu se až je poznám "
" Na poznávání budete mít dost času potom , Mikael chce vědět tvoji odpověď po večeři "
" Ale říkala jsi že se mužů rozhodnout "
Otočila jsem na Estrher hlavu , ona mne pohladila po tváři a usmála se ." Nejsi tady proto aby jsi se rozhodovala , jsi tady pro to aby jsi udržela náš rod , to si zapamatuj !"
Vstala ode mne a šla pryč , dala jsem si nohy k hrudi a začala jsem brečet , já tohle nechtěla ..
ČTEŠ
Always and Forever
Fanfiction"Always and Forever " Jaký vlastně byl život rodiny Mikaeslon když měli ještě lidskou tvář . Příběh bude o tom jaký byli než se jejich matka rozhodla udělat z nich upíry . Začneme od začátku až se dostane až ke konci . Lainey přijela do vesni...