Část sedmá

421 40 6
                                    

Moje líbánky začali až teď , jestli se tomu tedy dá tak říct .
Byl jsem u řeky a pozoroval jsem Lainey , ona vylezla z řeky a měla na sobě mokré šaty , posadila se ke mne na trávu a já jsem se usmál .

" Sundej si ty šaty "

" Jsi blázen někdo přijde "
Podíval jsem se kolem sebe a vstal jsem , natáhl jsem k ni ruku , Lainey se mne chytla a já ji pomohl vstát .

" Pojď "
Vedl jsem ji od té řeky pryč , zavedl jsem ji do starého seníku , ona se zasmála a já jsem z ní hned začal sundavat ty mokré šaty .
Lainey mne chytla za tváře a já ji hned začal líbat na rty , odtáhnul jsem se a otočil jsem ji k sobě zády . Miloval jsem jak voní její vlasy , přejel jsem ji prsty po páteří a líbal jsem ji zezadu na krku .
Ona se otočila ke mne čelem a já jsem sní spadl do toho sena . Zasmál jsem se a Lainey taky .

" Rád se na tebe díval když jsi nahá , jsi dokonalá , miluju tvoje tělo , tvoje rty , oči , všechno "
Pusinkoval jsem ji po krku a ona se opět zasmála .

" Jestli budeme mít děti musejí být krásní po tobě "

" A co budou mít po tobě ?"

" Budou chytří "

" Chceš říct že jsem hloupá ?"
Praštila mne , zavrtěl jsem hlavou .

" Jsi krásná a chytrá , tak že budou jen po tobě"
Lainey se zasmála a já jsem ji políbil na rty , dal jsem ji její nohy kolem svého pasu a opět jsem se sní začal milovat . Každé milování sní bylo lepší a lepší, ona mne překulila pod sebe a já jsem se rychle posadil . Lainey se na mne pohybovala a já jsem se nemohl odtrhnout od jejího krku ..

...........Esther ...........

Hledala jsem Lainey všude po vesnici ale nikde jsem ji nemohla najít .

" Kde je Niklaus a Lainey ?"
Zeptala jsem se Rebekah .

" V seníku "
Odpověděla mi , pozvedla jsem obočí a usmála jsem se . Potřebuji její dítě abych mohla uskutečnit proměnu aby jsme byli silní , celá naše rodina nepřemožitelná .

........... Lainey ..........

Večer jsme seděli u ohně celá rodina , byla jsem zády opřena o Klause hrudnik a Elijah opět vyprávěl nějaké historky které se určitě stali, byl to dobry komik .
Klaus měl dlaně položené na mém břiše a konečky prstu mi po něm jezdil . Otočila jsem na něho hlavu a on mi dal pusu na rty .

" Vlci !!"
Ozval se křik z lesa , všichni jsme rychle vstali , Klaus se koukl na nebe . Byl úplněk , pak se podíval na Elijaha a Fina .

" Jděte !"
Zvýšil hlas jejich otec , chytla jsem Klause za ruku a on aniž by něco řekl prostě odešel s ostatními .

" Honem "
Řekla mi Esther a mne i Rebekah vedla do chýše , slyšela jsem venku vytí vlků a pak ticho . Rozhlédla jsem se kolem sebe .

" Kde je Henrik ?"
Koukla jsem se na Esther , ona se rychle koukla po chatě .

" Henriku !!"
Křikla a okamžitě vyběhla ven , Rebekah běžela za ni . Vyšla jsem ven a slyšela jsem křik , Elijaha jak křičel a to samé Fin .

Nikdo nevěděl co se děje , všichni byli vystrašení .

" Jsou tady !!!"
Křikla vyplašená žena kus dál ode mne , otočila jsem se na ni a přede mnou stál velký mohutný černý vlk . Udělala jsem krok dozadu a on začal vrčet , viděla jsem jak se snaží rozpoznat můj pach . Prohlížel jsi mne a nějakou dobu mi koukal na břicho .

" Nehýbej se !"
Řekla Esther , snažila jsem se být v klidu . Ten vlk se koukl na Esther zakňučel a rychle běžel do lesa . Chytla jsem se za hrudník a Esther mne rychle obejmula , měla jsem takový strach .

" Matko !!!"
Slyšeli jsme Elijaha a Klause jak křičí .

" Matko !!!"
Esther rychle běžela za nimi , já a Rebekah jsme šli rychle za ni , Rebekah mne chytla a obě dvě jsme koukali na Elijah a Klaus drží tělo malého Henrika .

" Vlci .... On ..... Henrik on ...."
Klaus nemohl říct ani slovo , Elijah položil tělo Henrika na zem a posadil se vedle Klause .
Rebekah rychle obejmula Esther a když k tělu přišel Mikael nastalo ticho , odstrčil Elijaha i Nika a obejmul tělo svého malého syna .

Tohle ne , Mikael se podíval na Elijaha a Klause . Viděla jsem ten vztek v něm .

" Můj syn !!"
Koukal se na Elijaha a pak jeho oči zamířili na Elijaha .
Vstal i s tělem malého Henrika a šel pryč , Estrher šla hned za nim .
Ten vlk který mne překvapil bál se Esther , koukal se na mne jako by mne znal ale když viděl Esther tak rychle utekl .
Koukla jsem se na Klause a šla jsem rychle k němu , obejmula jsem ho a on obejmul mne .
A do tohohle máme přivést potomka , nikdy nevíš kdy přijdou , nebylo jak se před nimi ubránit ..

Always and Forever Kde žijí příběhy. Začni objevovat