Část destata

416 41 7
                                    



" Slib mi že mne nikdy neopustíš "
Ležela jsem vedle Klause a prsty jsem ho hladila po hrudníku , on se usmál lehnul si na bok ke mne a přitáhl si mne víc k sobě .

" Nikdy "
Obejmula jsem ho a schoulila jsem se k němu .

" Je špatné co nám udělali, chtěla jsem mít rodinu s tebou "

" Budeme mít všechno slibuji ti to "
Pošeptal mi , koukla jsem se na Klause a on se usmál.

" Odpočiň si, musíš být silná . Na všechno zapomeň Lainey , soustřeď se jen na nás dva ano "
Kývla jsem hlavou a on se opět usmál , byl to pořad on . Nikdy a nikdo ho nedokáže změnit , bude to pořad Niklaus jakého znám .

............Klaus ............

Když Lainey usla , nějak mne přemohla ta chuť po lidské krvi , oblékl jsem se a vyšel jsem ven z chaty . Nevím co se to semnou dělo , když ten hlad přišel prostě jsem se přestal ovládat a měl jsem v hlavě jen to jak ten pocit toho hladu musím uspokojit .
Pokaždé jsem si dával pozor abych nezabil ale tentokrát to bylo jiné , nevím co to dělalo možná úplněk , když jsem se napil krve nemohl jsem se odtrhnout a slyšel jsem jak se muži z kterého jsem pil pod mimi rukami lámou kosti v těle .
Vykousl jsem mu hrdlo z krk a konečně přišla ta úleva , otevřel jsem oči a zasmál jsem se .

" Co ..."
Z úlevy se ale dostavila bolest , slyšel jsem jak se mi začali lámat kosti v těle .

" Elijahu !!!"
Začal jsem křičet , slyšel jsem Elijaha byl blízko , každá kost v mém těle se zlomila a já spadl na kolena .

" Ne !! "
Slyšel jsem Mikaela , držel Elijaha aby se ke mne nepřibližoval .

" Klausi !"
Podíval jsem se za Mikaela a Elijaha a viděl jsem Lainey , Elijah ji chytl ale ke mne nešla dal .

" Je to vlk !!"
Řekl Mikael , Lainey se Elijahovi vyškubla a rychle doběhla ke mne . Polkl jsem a nevěděl jsem co se semnou děje .

" Klausi ..."
Mikael ji odstrčil a ona spadla na zem a hlavou narazila o kámen vedle mne , rychle mne chytl on a Elijah a vlekli mne zpět do vesnice .

" Lainey !!!"
Křičel jsem ale ona ležela na zemi a ani se nepohla .

" Elijahu !!"
Koukal jsem se na něho , otec mi přivázal ruce ke kůlu a Elijah mu pomáhal .

" Bratře prosím , pomoz mi !!"
Elijah než aby něco udělal , odstoupil ode mne a nechal Mikaela dodělat svojí práci . Nevěděl jsem co se bude dít , přišla moje matka .
Proto mne nesnáší teď mi to dávalo smysl , nejsem jeho . Nejsem Mikaelson , naše dítě by nebylo Mikaelson .

" Ne matko !! "
Když se koukala do ohně a říkala slova kterým jsem nerozuměl , opět mne začalo brnět celé tělo . Něco se dělo ale já nevěděl co . Něco ve mne umíralo .

" Lainey!!"
Křikl jsem když jsem ji viděl jak vběhla do vesnice , otec ji ale chytl aby nemohla ke mne .
Matka se na mne podívala a šla ke mne blíž .

" Odpusť mi "

" Ne !! Ne.."
Křičela na ni Lainey moje vlčí stránka , koukal jsem se na matka a nechápal jsem proč .

" Zradila jsi mne , lhala jsi mi "

" Ne , Niklausi .. Takhle to bude nejlepší "
Mlčel jsem a podíval jsem se na Elijaha , ten nebyl schopen se mi podívat do oči . Matka mne odpoutala a já spadl na zem , Lainey ke mne rychle přiběhla a obejmula mne .

" Je to tvůj syn !!"
Krikal Lainey na Esther , ta měla oči plné slz a nedokázala nic říct .

" A tvůj bratr !!!"
Podívala se na Elijaha .

" A ty "
Chytl jsem Lainey za ruku aby neudělal nějakou blbost které by pak litovala , ona se postavila a koukala se na Mikaela .
Ten se jen ušklíbl a sledoval mne a pak Lainey .

" Přísahám že ty věcný život mít nebudeš "
Lainey mi pomohla vstát , Elijah šel rychle ke mne ale já jsem ho odstrčil .

" Nedotýkej se mne ! Bratře !!"
Koukal jsem se mu do oči a on zavrtěl hlavou , nadechl se že něco řekne ale Lainey mne vedla pryč .

" Zabiju je oba dva "
Říkal jsem potichu , matka mne zradila dala přednost jemu a ne vlastnímu synovi .
Jsem silnější než oni dva , mužů cokoliv . Vždy jsem matce věřil , on věděl kdo jsem a teď se mu to jen potvrdilo , nejsem jeho syn , nejsem Mikaelson ..

Always and Forever Kde žijí příběhy. Začni objevovat