Seděli jsme všichni venku u velkého ohně a večeřeli jsme , bylo mi na zvracení . Takový strach jsem snad nikdy neměla , vybrat si muže jak jsem jen mohla ani jsem je neznala . Můj otec , ne moje rodina ani rodina Mikaelson neměla právo abych žila takhle . Nemohli za mne přece rozhodovat .
Napila jsem se vody a Mikael se na mne podíval ." Fin je zdatný a dobrý bojovník , Elijah je ušlechtilý a hodný a Niklaus no .. Je Niklaus "
Když jsem se podívala na Niklause on se jen koukl do země a pak opět na mne ." Můj bratr Nik krásně maluje "
Řekla rychle Rebekah ." Maluje !"
Zasmál se Fin .
" Proč se směješ ?"
Zeptala jsem se ho a on se rychle smát přestal , Nik se usmál a napil se vina .
" Který to bude Lainey ?"
Zeptala se mne Esther , nadechla jsem se a Fin se postavil .
" Jistě že já! Jsem nejstarší !"" Brzdi bratře jasné ! Chce někoho kdo ji ochrání a to ty nejsi "
Vstal hned Elijah a strčil do Fina , oba dva se začali postrkoval .
" Elijah je dobrá volba "
Pošeptal mi Niklaus , koukla jsem se na něho a on kývl hlavou směrem kde stál Elijah ." Tak řekni Lainey !"
Zvýšil hlas Mikael , Koukala jsem se na Fina a Elijaha a nadechla jsem se ." Jsem to já !"
Řekl pyšně Fin , Elijah do něho opět strčil ." Niklaus "
Řekla jsem , jak jsem řekla jeho jméno bylo hrobové ticho , Nik se na mne rychle podíval a já se koukala na svoje ruce zavřela jsem oči . Pak jsem zvedla hlavu a koukla na Mikaela který byl úplně rudý ." Niklaus "
Zopakovala jsem a Mikael rychle vstal díval se na mne a Esther Mikaela chytla za ruku . On se ji vyškubl a šel rychle pryč , Esther se rychle zvedla a šla za ním .
Všichni byli potichu , Fin naštvaně strčil do Elijaha a ten se zasmál .
" Lainey .. Úžasné budu mít sestru "
Zatleskala Rebekah a rychle mne obejmula , mne ale do smíchu nebylo . Rebekah vstala a pročechrala Nikovi vlasy , ten se koukal stejně vyplašeně jako já ." Promiň"
Řekla jsem potichu , Nik se na mne podíval a polkl . Nevydal ze sebe ani hlásku zvedl se od ohně a šel pryč .
Cítila jsem se špatně , on to nechtěl a já taky ne . Jeho otec byl naštvaný ale řekl ať jsi výběru no ne .Seděla jsem u toho ohně celý večer a snažila jsem se nebrečet , Esther a Mikael už nepřišli jen jsem slyšela jak se v chýši hádají .
Dala jsem si nohy k hrudníku a koukala jsem se do ohně ." Tak že jsi řekla moje jméno "
Řekl mi Nik a posadil se vedle mne , otočila jsem na něho hlavu a rychle jsem si utřela oči ." Omluvám se "
" Musela jsi si vybrat ... Měla jsi říct Elijah , je vážně hodný a otec ho má rád "
Koukala jsem se na něho a on zavrtěl hlavou ." Já nejsem v ničem dobrý "
Svraštila jsem obočí a koukala jsem se na něho dál ." Elijah zabil prvního kance ve třinácti, ví jak zacházet z mečem je to muž . Otec ho má rad ale to už jsem říkal"
" Je to pro mne taky těžké "
" Já vím jednají s tebou jako .. Jako bys byla věc "
Kývla jsem hlavou a pak jsme se jen koukali do ohně , on to nechtěl a já taky ne . Ti dva se k mne hádali jak o kus masa u večeře .........Klaus ...........
Když bylo ráno a tohle všechno bohužel byl zlí sen , vylezl jsem ven z Chyše a otec si mne zavolal k sobě a to samé Lainey .
" Tak že vy dva , úžasné .. Nemůžu říct nic proti dal jsem ti vybrat ale myslel jsem že nebudeš tak hloupá . Teď když tak koukám hodíte se k sobě Nik taky není obzvlášť chytrý "
Lainey se nadechla a já jen zavrtěl hlavou ať nic neříká .Ona se stáhla a mlčela ." Přípravy na obřad budou okamžitě , doufám že aspoň potomka dokážete zplodit "
" Mikaeli !"
Napomenula ho matka , on naštvaně vydechl a koukal se na Lainey ." Jsi hloupá "
Lainey jen koukla do země a mlčela , viděl jak jak by chtěla něco říct ale věděla že nemůže ." Koncem týdne bude všechno připravené chci tohle mít za sebou abych se na vás dva nemusel dívat "
Řekl otec a šel z chaty ven , matka došla ke mne a obejmula mne ." Ten vztek ho přejde , Rebekah donesla věci Lainey k tobě do Chyše "
" Co ?"
Řekla Lainey ." Přece jsi si nemyslela že budeš u Rebekah drahoušku , bude tvůj muž musíte se pozvat "
Polkl jsem a Lainey taky , já ženu ještě nikdy neměl a žádná u mne nikdy nespala . Co jsem ji měl jako říkat a nebo jak jsem se měl chovat a zrovna k ní nebyla jako holky tady . Byla tak krásná a jen když jsem se na ni díval byl jsem mimo .
Matka odešla a já jsem se otočil na Lainey ." Nebudu dělat nic co nebudeš chtít "
" To nebudeš tím si buď jistý !"
Řekla mi okamžitě .
" Tvůj otec je .."" Já vím "
Přerušil jsem ji , koukal jsem se na ni a ona se dívala na mne ." Řekla bych mu co si myslím "
" Neznáš ho , Neprovokuj ho ... Až budeš moje dá nám pokoj "
" Tvoje ?"
Její chování se změnilo s té křehké dívenky se najednou stala nebezpečná saň . Snažil jsem se nesmát , kývl jsem hlavou a ona zamrkala ." Nechci za tím děti "
Řekla mi , kývl jsem hlavou já taky nechtěl . Nechtěl jsem zatím potomka .
" Nebudeme dělat ty věci jako ostatní neboj "
Ujistil jsem ji .
" Dobře , dokud tě nepoznám"" Přesně tak "
Kývl jsem hlavou a ona se usmála a natáhla ke mne ruku ." Dej mi svůj slib Niklausi "
Řekla mi , chytl jsem ji za ruku a kývl jsem hlavou ." Máš ho mít "
" Děkuji "
Usmála se a já jsem se usmál taky , všechno tohle bylo ale kvůli potomkovi já jsem to věděl a ona taky ..
ČTEŠ
Always and Forever
Fanfiction"Always and Forever " Jaký vlastně byl život rodiny Mikaeslon když měli ještě lidskou tvář . Příběh bude o tom jaký byli než se jejich matka rozhodla udělat z nich upíry . Začneme od začátku až se dostane až ke konci . Lainey přijela do vesni...