Když se mi moje rána zahojila mohl jsem opět dělat věci jako normálně , všechno bylo na Lainey a já jsem teď chtěl aby si konečně odpočinula .
Když jsem dojel z města ona byla u řeky s malým Henrikem , hned jsem šel za nimi .
Lainey seděla u řeky měla na sobě jen krátké šaty které odhalovali jak její nohy , ruce i rameno . Posadil jsem se vedle ni a ona se usmála ." Myslela jsem že se vrátíš později, večer "
" Ne... Něco jsem ti přivezl "
Usmál jsem se a vyndal jsem z kapsy saténový hadřík otevřel jsem ho a v něm byl stříbrný prstýnek do motivu pírka .
" Proto jsi jel do města ?"
Usmála se na mne , kývl jsem hlavou a ten prstýnek jsem ji dal na prsteníček .
Lainey se ke mne natáhla a já jsem ji dal pusu na rty , ona se opět koukla na ten prstýnek a pak na mne ." Děkuji "
Usmál jsem se sednul jsem si k ni blíž a ona si opřela hlavu o moje rameno , Henrik ten byl ve vodě s ostatními dětmi z vesnice ." Dneska ti to sluší , tedy ne že by někdy neslušelo "
Řekl jsem a Lainey se zasmála a koukala se na mne .
Já začal být nervózní , ona se na mne dál koukala a usmívala se ." Jsi nervózní ?"
Zeptala se mne a já kývl hlavou ,když jsem se na ni konečně podíval tak ona mne hned políbila na rty . Usmál jsem se , nevím jestli to dělala jen tak aby nás každý viděl a nebo protože chtěla ...............Lainey ..........
Když jsme se vraceli zpět do vesnice zastavila nás Esther .
" Už jsi v očekávání ?"
Zeptala se mne , za vrtěla hlavou že ne ." Na to je ještě brzo matko "
Ozval se Niklaus , chytla jsem ho za ruku a on si mne trochu stáhl za sebe ." Všichni jsou nedočkavý kdy konečně přijde ta zpráva že jsi v očekávání a budeme vědět že mýlí Mikaelson zachrání nás rod , jak váš tak náš "
Koukala jsem se na Estrher a polkla jsem , ona se dívala na mne a jen se usmíval ." Myslím že to je naše věc kdy budeme mít děti , nebo snad ne ."
Řekl ji Nik , ona se na něho podívala a zavrtěla hlavou ." Není drahoušku , není ! Nechtěj naštvat otce , už teď se zlobí na Lainey a její nevymáchanou pusu "
" Nebudu dělat co chce tvůj manžel "
Ozvala jsem se a Nik mi stiskl ruku , obešli jsme jeho matku a šli jsem do chaty , byla jsem tak naštvaná . Otočila jsem se na Klause a ten se koukal na mne ." Jak se muže ptát !"
" Je to normální "
Odpověděl mi , zavrtěla jsem hlavou . Tohle nebylo normální ." Nepřijde mi to správné a vůbec ne normální se někoho takhle ptát . Je to přece naše věc no ne "
On šel za mnou a chytl mne za ruce .
" Ano je , jen prosím neodporuj už mému otci . Ty nevíš co všechno ti muže provést "" Nic mi neudělá ! Nemůže , dobře ví jaké by to mělo následky u mého otce "
Nik se na mne dívala a zavrtěl hlavou." Lainey prosím "
" Dobře "
Řekla jsem ale vážně neochotně ,já jsem nechtěla dělat co chce jeho otec oba dva jsme přece měli svobodnou vůli .
Nic mne chytl za bradu a políbil mne na rty , usmála jsem se a najednou všechno bylo zas pryč .
" Měl jsi hodně žen ? Jako z vesnice ?"" Je mi devatenáct , kolik si myslíš že jsem jich měl "
Zasmál se , pokrčila jsem ramena a koukala jsem se na něho ." Pár jich bylo "
Protočil oči , koukala jsem se na něho a on se opět usmál , políbil mne opět na rty .
Hřbetem ruky mi jel po paži a koukal se mi do oči , nadechla jsem se a začala jsem mu rozepínat jeho košili , on neřekl ani slovo a jen se na mne díval . Stáhla jsem mu tu košili z ramenou a ta spadla na zem ." Víš co děláš že ano ?"
Zeptal se mne Nik, moc ne ale kývla jsem hlavou že ano , on udělal krok ke mne a políbil mne na rty a pak ještě jednou ..........Klaus .............
Nějak jsme si dokázal představit život sní , co by se mohlo stát kdyby jsme měli potomka .
Všichni by byli šťastní , ja a Lainey by jsme měli pokoj od ostatních . Udělal jsem co se po mne chtělo měl jsem sex s Lainey a nedával jsem si pozor .Ona ležela zachumlaná v deskách a já jsem šel rychle přidat další dřevo do ohně a pak jsem skočil opět za ni .
Ona se zasmála a já jsem její tělo zasypával polibky ." To tvoje nic nebude ti dlouho nevydrželo "
Zasmál jsem se a Lainey zavrtěla hlavou , lehnul jsem si vedle ni a ona si opřela hlavu o můj hrudník , obejmul jsem ji a políbil jsem ji do vlasů ...........Esther ..........
" Máš ten lektvar ?"
Zeptal se mne Mikael , koukala jsem se na něho a kývla jsem hlavou ." Byl by hotovi kdyby Lainey byla už těhotná "
Mikael zavrtěl hlavou a Koukal se na mne ." Jak bude v očekávání všechno můžeme uskutečnit aby naše rodina byla věcná , všechno je připravené jen potřebuji aby byla v očekávání "
" Musíme počkat "
Řekl mi Mikael , kývla jsem hlavou a dál jsem se dívala do ohně a říkala zaklínadlo .
ČTEŠ
Always and Forever
Fanfiction"Always and Forever " Jaký vlastně byl život rodiny Mikaeslon když měli ještě lidskou tvář . Příběh bude o tom jaký byli než se jejich matka rozhodla udělat z nich upíry . Začneme od začátku až se dostane až ke konci . Lainey přijela do vesni...