18.Stretnutie

8 0 0
                                    

Mathis
"Máš zbalené všetko?"spýtal som sa pre istotu Yas.Prešiel týždeň odkedy sa Yas dozvedela o jej otcovi.Jej mama sa chce rozviesť ale jej otec to nechce.A starajú sa sa do toho aj novinári.
O deň neskôr
Sme už na hoteli a myslím si,že som vybral správne.Konečne si môžme oddýchnuť.Sme v Madride.Je tu krásne ale ešte krajšie bude s Yas v posteli.
"Úchvatné miesto!Ešte sa musím naučiť po španielsky,"povedala Yasmin a pritom si vybalovala veci"bola som už v Barcelone ale to sme boli s rodičmi len na dva dni,takže som nestihla ani základy."smiala sa Yas.
"Konečne sa usmievaš."usmial som sa aj ja.
"Keď som s tebou konečne sama."musel som sa usmiať aj ja.Ona je proste taká úžasná.Niekedy sa pocity nedajú poriadne opísať ale zároveň velmi dobre viete čo to je.
Objala ma rukami okolo krku a začala ma bozkávať.Spolupracoval som a pomaly sme si lahli na postel.Dal som si dole nohavice a ona rifle.Celé jej telo je dokonalé.Nemenil by som na nej nič.
Nasledovalo ostatné oblečenie a už v milovaní nič nebránilo.
O pár hodín
Lenny
Popíjam kávu v kaviarni úplne sám.V novom meste je fajn ale New York je proste New York.Chýba mi Grace aj Yasmin.Stále na ne myslím.S Yasmin som prežíval úžasné chvíle v posteli,no Grace ma vždy rozveselila a zabavila.
Sledoval som dvere kaviarne,keby tu náhodou uvidím dievča,ktoré by mi mohlo nahradiť Yasmin alebo Grace.
Dvere kaviarne sa otvorili a ja som nemohol veriť vlastným očiam.Do kaviarne vošla Yasmin s Mathisom.Usmievala sa naňho a potom sa otočila.Uvidela ma.Pozerali sme si do očí a zostala tuho stáť.

FRenemiesWo Geschichten leben. Entdecke jetzt