"Takže pravda?!Mami len zachovaj pokoj."povedala som ale tvár sa mi krivila do plaču.Carter len potichu stál a bol viac nervózny ako predtým.
"Ralph vysvetli mi to!Aký brat?!Dúfam že si ma nepodvádzal!"mame to už začalo dochádzať.To som sa už rozplakala.
"Áno,mami.Podviedol nás všetkých.Aj teba,aj mňa,aj Cartera,aj jeho mamu.Všetkých."
"Ralph všetko mi tu a teraz vysvetli!"mama kričala.Je to typ,ktorý sa nedá len tak rozplakať.
"Carter poď so mnou."povedala som mu.Chcem aby si to rodičia vyjasnili bez nás.
Nastúpili sme do taxíku.
"Kam to bude slečna?"spýtal sa šofér.Ja som vlastne nevedela,kam pôjdeme.Nadiktovala som mu adresu,kde býva Mathis.
O pár minút neskôr
Zazvonila som na zvonček a Carter čakal.Nevedel kam ideme.
Mathis mi otvoril a čudne sa pozrel na Cartera.Samozrejme ho nepozná.
"Ahoj zlatko.Predstavíš nás?"
"Ahoj,"sadli sme si na sedačku,"neuveríš čo sa mi stalo."chcela som pokračovať ale Mathis ma prerušil.
"Ty si plakala?"všimol si moje oči.To ma zase rozplakalo.Som citlivka,čo už.Ale keď si spomeniem na dôvod môjho plaču,je mi doň ešte viac.
"Zlato čo sa stalo niečo vážne?"to som sa mu už hodila do vzlykajúceho objatia.Tentokrát prehovoril Carter.
"Dozvedela sa,že som jej brat."povedal a Mathis sa tváril šokujúco.Tak som sa tvárila aj ja.
Do obývačky prišla aj Grace.Zatvárila sa ako keby videla bláznov.
Ja som vzlykala,Mathis ma utešoval zo šokovaným pohladom a navyše bol v ich obývačke človek,ktorého nikdy v živote nevidela.
"Čo sa stalo?"
"To presne neviem ani ja,"odpovedal Mathis,"vraj je tento chlapec jej brat.Nechápem prečo."
"Tak to si asi sadnem.Mimochodom Brooke je u mamy ak ju hladáš."prekvapila ma.Čo má s Brooke?
"Ako vieš kde je?"pýtala som sa medzi vzlykmi.
"Bola som s ňou za jej mamou v nemocnici.Musím povedať že jej mama je velmi milá.Potom sme si sadli do kaviarne a rozprávali sa.S Brooke sme sa aj zasmiali.A potom jej mama volala,že môže ísť domov z nemocnice.Bola taká šťastná,že ti zabudla zavolať.Ale povedala mi,že ak ťa stretnem mám ti to odkázať,lebo hneď nato sa jej vybil mobil."dorozprávala Grace.
"Mathis idem s kamarátkami do obchodov.Ahojte."ešte nás pozdravila Grace a odišla preč.
Nejako sa s Brooke skamarátila.
O pár minút neskôr
Mathisovi som všetko povedala.
"Čo keby sme si nachvílu oddýchli.Len my dvaja niekam na dovolenku.Čo na to hovoríš?"
Zamyslela som sa.Nie je to zlý nápad.
"Ale už dlho som nebola v škole.Ak by som teraz išla ešte na nejakú dovolenku,vylúčili by ma z nej."
"To máš pravdu ale nie si stále v strese?Naši rodičia už na dovolenkách boli,teraz je rad na mladšiu generáciu."
Zamyslela som sa ešte raz.Má pravdu.
"Ideme na dovolenku."