Teraz to bude poriadny zvrat v deji.:)
P.S.:Z Farmy SK asi nič nebude :D
Mathis
"Aha."nezmohol som sa na nič iné.Takže teraz mi prišla nadávať aj jej kamarátka.Super!
"Aj ty si ma prišla poúčať?"opýtal som sa jej na rovinu.Medzitým si k nám prisadla aj Grace.
"Nie,nie!"rýchlo povedala.No tak to som zvedavý čo odo mňa chce.
"Nehovorím že si v tom nevinne ale nie som taká ako Yasmin.Viem dávať druhé šance.A chcem aby bola Yasmin šťastná.Povedz mi svoju verziu."vysypala na mňa.Poviem jej pravdu.Či mi uverí alebo nie,to je už na nej.
"Dobre.Yasmin som poznal už predtým.Ale nič som k nej necítil.Grace už nechcela ísť na dražbu,ktorá sa konala v hoteli Palace so mnou.Tak sa som mnou stavila že si nájde priatela prv ako ja.Samozrejme,nechcel som prehrať.Tak som si na dražbe vytipoval Yasmin ku ktorej som ešte stále nič necítil.Kúpil som jej obraz.Zobral som jej náramok keď zaspala.Ďalší deň ráno som jej zavolal,že som našiel jej náramok.Stretli sme sa a odvedy sme sa stretávali častejstie a častejšie a dokonca sme ten týždeň ani nechodili do školy.Potom som už k nej začal aj niečo cítiť.Nešlo mi o tú stávku.Yasmin som chcel zo srdca.Povedal som jej o Gracinej oslave.Rada súhlasila.Hneď ako sme prišli sme sa bavili.Chcel som sa pokúsiť chytiť ju za ruku.Nechala ma.No potom som chcel viac.Začal som sa k nej približovať.Opatrne.Aj ona sa začala pomaly približovať.Lenže potom prišla Grace.Začala hovoriť o našej stávke.Zrazu aj o tom že som využil Yasmin na stávku.Bola to pravda takže som nemohol zapierať.Večer som sa jej pokúšal dovolať ale samozrejme že mi to nezdvíhala.Bol som na Grace naštvaný.Aj som.Na ďalší deň som prišiel za ňou.Zrazu sa otvorili dvere a bola v nich Yasmin.Vyzerala zničene.Ako keby bola na nejakej párty ale pritom odišla z Gracinej oslavy hned na začiatku.V ruke mala ten obraz,ktorý som jej kúpil.Nechcel som aby ho vyhodila pretože to bola posledná spomienka.Ak by mi nedala druhú šancu tak by to bola posledná spomienka.Ale ona ten obraz chcela vyhodiť.Chytil som ju za ruku aby ho nevyhodila.Lenže Yasmin povedala nejakú výhovorku aby ho vyhodila.Najradšej by som ju už nikdy nepustil ale prišla Juliet.A potom som odišliel."konečne som to dopovedal a pozrel som sa na ich reakcie.Brooke kývla hlavou že ma chápe.
"Panebože Mathis prepáč toto som vážne netušila.Myslela som si že ju máš na tú stávku a že ti to bude jedno.Prepáč."súcitne na mňa pozerali obidve.
"V poriadku Grace."povedal som jej.
Brooke
Yasmin mi povedala o tom že sa vyspala s Lennym.No to som mu nechcela hovoriť.
"Uverila som ti.Poďme hneď teraz za Yasmin."
"Ale ona ma nebude počúvať."
"Keď pôjdem s tebou tak bude."presviedčala som ho ale aj tak nemá nič stratiť takže súhlasil.
...
Lenny
Nemohol som prestať myslieť na Yasmin.V hlave som mal len ju.To ako sme sa opili,ako sme so smiechom vklzli do postele.Možno to ona pripisovala opilosti ale ja nie.
Som konečne pred hotelom.
"Prajete si?"pýtal sa pán na recepcii.
"Kde má izbu Yasmin Bell?"
"Vaše meno?Potrebujem ho ohlásiť slečne."
"Lenny."povedal som a on vzápätí nato zobral telefón a stlačil nejaké číslo.Asi číslo izby.
"Dobrý deň slečna.Prišiel nejaký pán menom Lenny.Mám ho pustiť?"povedal a Yasmin bola chvílu ticho ale potom povedala áno.Pre seba som sa usmial.
Yasmin
Že by som si u neho niečo zabudla?Inak ma nič nenapadá.Ale prečo by prišiel práve za mnou?Taký sexi chlap za mnou?!
Lenny práve vyšiel z výťahu a keď videl ako ho čakám vo dverách išiel za mnou.
"Ahoj."
"Ahoj.Nestoj vo dverách."snažila som sa o úsmev.
Sadli sme si na sedačku.
"Chceš niečo?"
"Hmm vodu."povedal,takže som už automaticky zavolala na Juliet.Tá okamžite pribehla a ja som sa na ňu milo usmiala.Ona už vie že to na ňu hrám.
"Čo to bude?"
"Dva poháre vody."a odišla.
Len sme sa na seba pozerali a čakali sme kým začne ten druhý.
"Vieš,"konečne prehovoril Lenny,"odkedy si odišla nemohol som prestať myslieť na to ako si povedala,že sme sa vyspali z opitosti.Ale ja to tak necítim.Viem že sme sa poznáme dokopy asi jeden deň ale nemôžem na teba prestať myslieť.No viem že ty to tak necítiš takže ja už asi pôjdem."
"Počkaj!"vypadlo zo mňa."Bojím sa.Bojím sa že je to zase len nejaká hra.Ale z toho čo si povedal som ti uverila všetko.A to vážne neviem prečo.Proste to tak cítim."a na záver som sa musela doširoka usmiať.Usmial sa tiež a objal ma.Naklonil sa ku mne a začal ma bozkávať.Bolo to také úžasné.Toto sa nedá opísať slovami.
Mathis
"Mám ešte klúče od jej bytu,keď som tu bývala chodila som sem často."vysvetlovala mi.
Brooke otvorila dvere od bytu.Chceli sme sa presunúť do obývačky.No tam už niekto bol.
"Nerušíme?"vyrušila ich Brooke.Yasmin a Lennyho.
"Takže ja sa tu snažím zbytočne?"otočil som sa k Brooke,"Ja padám."chcel som odísť ale niekto ma chytil za plece.Tajne som dúfal že je to Yasmin.
"Počkaj,idem s tebou."povedala nakoniec Brooke.