Dúfam že tu bude viac čitatelov.:/Mňa to baví písať ale ak tu bude žalostne málo čitatelov tak to nemám dôvod písať.Ak chcete aby som pokračovala alebo nie tak mi napíšte do komentu.Ďakujem:)
Btw:Chcela by som začať písať story Farma SK :)Trochu netradičné čo?:D
——————————————————
Brooke
"A tak to bolo."dopovedala mi svoj príbeh Yasmin.Medzitým sme vypili čaj,ktorý nám spravila Juliet.Robí úžasný čaj.A ja som na to čo mi povedala Yasmin nemala slov.Nehovorím že ten Mathis je bez viny ale aj Yasmin preháňa.Mala mu dať aspoň šancu.Ja chcem vedieť obidve verzie.
"Hmm...Yasmin idem sa ukázať mame lebo ani nevie že som sa vrátila.Potom sa musím vybaliť a všetko porozprávať mame.Veď vieš aká je."usmievala som sa a priam som žiarila šťastím.
"Mám ti zavolať taxi?"ponúkla sa.
"Ďakujem."
...
Konečne som prišla domov.Otvorila som dvere od domu.Ešte stále mám klúče.
"Dobrý deň slečna Brooke.Pomôžem vám."zbadal ma náš vrátnik Carl a zobral mi kufre.Vstúpila som dovnútra.Hmm...mama tu spravila nejaké tie zmeny.A musím povedať že k lepšiemu.Nová sedačka.Plazma.Farba steny.A ostatné maličkosti.Počula som mamu ako s niekým hovorí.Niečo sa jej alebo ho pýtala ale dotyčný jej neodpovedal.Takže asi telefonuje.Vstupila som do jej izby.
"Panebože Brooke!Neskôr ti zavolám."zvýskla od radosti a položila telefón na postel.
Utekala ku mne a objala ma.
"Nerob mi takéto šoky!Kedy si prišla?Kolko si cestovala?Budeš bývať tu?Nie si hladná?"
"Mami!Ešte si ma vychutnáš ale ešte pred tým musím niekde skočiť."povedala som a mame zamrzol úsmev.
"Vedela som že to povieš.Zase niekam ideš a prídeš až večer."
"Nie mami!Slubujem že prídem na večeru."mama sa trochu usmiala.
...
Mathis
"Ja otvorím."kričím na rodičov aby nemuseli ísť.Otvoril som dvere a v nich stála nejaká ryšavka.Sympatická ryšavka.
"Hmm...poznáme sa?"nič iné mi nenapadlo.
"Ty ma síce nepoznáš ale ja teba áno.Si Mathis?"pýtala sa tak nervózne.
"Som.A ty si?"
"Brooke."vystrela na mňa ruku tak som jej ju podal tiež.
"No tak poď ďalej.Ale stále neviem kto si."chcem vedieť kto to je!To je také ťažké povedať odkial ma pozná?!Sadli sme si na gauč do obývačky.
"Mám niečo priniesť?"
"Nie ďakujem."povedala.Zrazu som začul Grace.
"Kto klopal?"prišla do obývačky a zarazila sa.
"Nový objav?"zasmiala sa.
"Nie,som Yasminina najlepšia kamarátka,ktorá sa vrátila z L.A."
"Čo?!"povedali sme s Grace naraz.Vidieť že sme súrodenci.