-oke,oke Jiwoo normal că nu i-am dat cioco-
Vru fata să termine ce a avut de spus dar aude un zgomot venind din bucătărie unde era micul băiat. Se panicase și se ridică mergând spre bucătărie să vadă dacă micul băiat a pățit ceva. Spunând lui Jiwoo că merge să vadă ce face Hobi și așa a închis telefonul.
Ajunge și îl vede pe micul băiat înconjurat de cioburii și el ce stătea în picioare și cu capuțul aplecat și jucându-se cu degețelele lui.
Se repezi spre el și îi ridică capul privind chipul băiatului ce avea lacrimii fierbinți,ce curgeau de pe obrajii dulci și moi-ooh,suflețel. Ai pățit ceva? Ce-s cu cioburile astea?
-..Obi..Obi nu a vlut.. îmi pale lău...Obi a vlut doal șă blea țeai dal...dal din gleseală a șcăpat ...pahalul..te lo..log nu bate Hobi..Spune print-re suspine. Micul băiat a vrut doar să bea ceai dar sărăcuțul de el a scăpat paharul și s-a spart. El crede că Yn o să-l bată,dar ea nici nu s-a gândt la așa ceva. Trase în brațele ei și începu să mângâie capul sperând să se calmeze. Pe ea nu îi interesa că s-a spart paharul,Hobi era important,dacă nu pățise ceva.
-șhhh,gata suflețel
-...îmi pae lău...
-nu e nimic suflețel,nonna nu o bate pe Hobi.Strângea mai bine în brațe,și se legănea cu el. Sărăcuțul plângea în hohote,lacrimile curgând șiroaie de pe obrajii călduțe și rozalii.
-....nonna te oog..nu pălăși Obi...că a șpalt pahalul..te oog..
-suflețel,ce prostii vorbești? Nonna cum să te părăsească pentru că ai spart un amart de pahar.Spune de această ținându-și capuțul în mâinile ei. Ștergea lacrimile de pe obrajii rozalii și foarte moooi!
A reușit cumva să-l calmeze,spunând vorbe frumoase și liniștătoare. Mereu vorbea cu el cu o voce blândă și caldă ce cea îl liniștea pe micul băiat.-stai liniștită nonna,nu-ți face nimic rău. Haide nonna îți pornește desene,iar eu fac curăț cioburile
-..nonna..lui Obi îi pale lău..
-nu e nimic suflețelPlasează un pupic pe năsuțul mic și roșu din cauza plânsului.
-...nonna pot plimi țeaiuț..mi șete..
-orice pentru tineÎi zâmbește cald, apoi se despart din brățișare și îi dă să bea ceai. Hobi se pune pe canapea simțindu-se vinovat. Sărăcuțul chiar nu a vrut să spargă paharul a vrut doar să bea ceaiul dulce.
După ce Yn era gata de curățat și încă o dată s-a asigurat că nu a rămas nicio bucată de ciob.
Își spală mâinile apoi se îndreaptă spre Hobi care stătea pe canapea cu ghenunchi lângă piept și cu suzeta în gurița lui. Yn nu era supărată pe el,oricum era doar un pahar,nu?-suflețel,ce vrei să facem?
Micuțul ia suzeta din gura apoi își lasă capuțul în poala fetei.
-..nonna pot șă ștau aiț?
-normal,HobiPune suzeta înapoi,și începe să molfăie.
Yn pune mâna în părul pufos și moale apoi începe să îi mângâie,din partea lui Hobi primea mormăi semn că îi place cea ce face ea.★☆★☆★☆
Scuzați greșeli gramatice😘💜💜
CITEȘTI
🌸💕Little me🌸💕 (Hobi)🌸💕
FanfictionHobi e un little dulce,iar Jiwoo are grijă de el deoarece părinți lor au murit iar de-atunci Hobi a suferit o boală little space,și niciodată nu poate ieși din ea. Yn cea mai bună prietena a lui Jiwoo o să i-a în grijă pe micul Hobi