💜9💕

43 3 0
                                    

Yn stătea întins pe pat iar micul băiat lângă ea. El dormea exact ca un bebeluș,Yn îl privea pe micul ghemotic ce dormea lângă ea.
Avea năsuț mic,buze rozalii,iar ochișorii ăia în care se pierdea de fiecare dată când se uita în ele.
Pune mâna pe obrazul drept și mângâie încet.

-dulceața mică

Vorbea încet apoi plasa un pupic pe vârful năsuțului,cea ce l-a făcut pe băiat să se foiască și să murmure.

-haide suflețel trezește-te.
-...hmm..da dooolm...

Spune în timp ce se ghemuie în brațele ei,își puse capuțul în scorbitura gâtului ei.

-..nnm..hm..e asa de caid,îmi plațe..
-dar Hobi
-...te loog mommy..încă câteva milute

Fata normal că a mai lăsat încă căteva minute. Era adooorabil! Și fata nu putea să refuze. I-a mai bine în brațe apoi plasa un pupic pe creștetul capului,își pune obrajul pe capul lui.
Micul băiat se simțea atât de confortabil încât nici nu vroia să se ridice. Plăcea atingerile fetei,pentru el Yn era mommy a lui. Și asta nu o să schimbă pentru nimic în lume,chiar dacă Jiwoo e sora ei și a avut grijă de el. Nu mommy  i-a adresat ci nonna.

***
După o jumate de oră în care micul băiat dormea în brațele fetei,se trezise și o văzuse pe ea dormind. Își căuta cu privirea suzeta lui,până i-a găsit,era pe noptier. Se întinde pentru ea,apoi îsi pune între buze și începe să molfăie,îsi pune capul pe pieptul ei. Își ridică privirea spre ea și o privea,analiza fața fetei.
În ochișorii lui Hobi,Yn se părea o fată drăguță,grijuliu,frumoasă.
Pune mâna pe obrajul fetei și începe să mângâie

-mommy e moale..

Spunea în șoaptă cu zâmbetul pe buze.

-mommy dolmi?
...
-șe pale că doalme..
-nu dorm dulceața mea

Spune și micul băiat se speria. Yn nu dormea doar a vrut să vadă ce face micuțul Hobi.

-huu,mai speliat mommy
-ooh,îmi pare rău dulceața mea.
-mommy,dețe ai oblazi atât de mooi?
-nu știu. Dar tu dece ești atât de adoorabilă?

Spune apoi se pune peste băiat. Nu era din ceva pervers,doar așa.
Băiatul începe să râdă când Yn începea să o gâdilă.

-mommy te mânâncă. Vrei să te pap? Vrei?

Întreba cu o voce jucăușă,dar încă gâdilând pe el. Băiatul râdea atât de adorabil încât Yn chiar îl mânca dacă se putea.

-mommy..gâ...gâdilă..opleste-te..
-nț nț,mommy te va papa

Yn se apleacă spre fățuca lui apoi începe să-i dee pupici pe toată fața,iar el râdea. Fața era roșu la cât râde.
După ceva timp Yn se oprește din a mai gâdila apoi,vrea să se dee jos după el,dar Hobi nu o lasă. O trăgea în brațe apoi înfășoară mâinile pe talia ei.

-hm..mommy
-da,mânca-țiaș boticul.
-mai vreau să doolm
-dar acum te-ai trezit.
-nu e nimic,mi șoominc..
-oof,..oke. Dormim
-yeee!

Plasa un pupic pe obrajul fetei,iar ea doar zâmbi. Apoi se face mai comod în brațele băiatului ce o strângea mai tare.
Nu știa că cum are atâtea putere,având în vedere că e slăbuț și fragil.
În scurt timp Hobi a adormit iar Yn privea micul fățuca,nici nu și-a dat seama că zâmbește.

★☆★☆★☆
😘😘

🌸💕Little me🌸💕 (Hobi)🌸💕Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum