💜21💕

57 3 0
                                    

Vrei să mânănci?

Întreabă în timp ce se juca în părul lui moale și pufos.

-dwaa,vleaau ramen
-okee.

Au mers în bucătărie iar Hobi se așează la masă iar Yn începe să facă ramen-ul. Micuțul se uita la ea,la fiecare mișcare..
Era ca un copil care așteaptă să fie gata mâncarea și să-l hrănească cineva. Era un îngeraș dulce.
***
Ramen-ul era gata,Yn pune într-un bol și pune în fața lui Hobi

-să nu te atingi de mâncare că e fierbinte,oke? Babyboy,nu vreau să pățești nimic
-oke,mommy. Da Hobi pote șă papa șingul?
-dacă vrei,poți.

Vorbea cu el cu zâmbet pe buze,ce l-a făcut pe Hobi să se roșească. I-a de obrajii și începe să dea pupici

-tee mânânc,cum poți să fi atât de dulce și adorabil?
-sincer să fiu,nu stliu..
-stai aici mommy merge la baie oke?
-bine

Merge în baie să facă și ea treaba ei. Hobi se uită la bol,i-a lingura apoi pune în ramen,își îndreaptă spre gurița lui.
Ramenul încă era fierbinte,pune în gurița,normal că limba lui s-a ars și buza de jos. Îi durea micuțului,lacrimile încep sa curgă din ochișorii micuțe și dulci.
Yn aude plânsete venind din bucătărie,fuge și îl vede pe micuțul Hobi stând pe scaun și ținându-ș limbuța,dar încă plângea. Merge către el și i-a fățuca în mâinile ei.

-dece plângi?
-O..Obi..a..alș..imba...doae..
-oooh,iubirea lui mommy,ce am zis să nu te atingi că o să pățești ceva.
-...îmi pae..ău..Hobi..na vlut...șupele..mommy..daal doae..
-gataa iubire,gata. Nu plânge,lași pe mommy să vadă?

Îndepărtează mânuța,iar ea se uită spre limba roșu și buza puțin îi sângerată.

-oof,suflețel.
-doa...doae...
-hai să spălăm cu apa rece
-...si dacă o șă..doae si mai tale..?
-mommy promite că nu o să doară. Da nu mai plânge,inima mea

Șterge lacrimile apoi plasează un pupic pe năsuț. I-a de mână apoi se îndreaptă spre ghiuvetă dă drumul la apă rece și pune pe deget apoi începe să-i pună pe buza de jos,scâncește micuțul. Acum era partea grea,trebuia să pună și pe limba lui.

-gata,inima mea. Dar acum trebuie și pe limba ta
-daa..doaiee..
-înțeleg suflețelul meu,dar trebuie să facem
-......o..oke

Pune degetul pe obrajii apoi doar dar doar puțin strânge,pune apa pe limbuța lui,era moi și cald. După ce era gata a plasat un pupic pe frunte.

-mai doare ?
-pușin.. . Mommy..
-hmm?
-pupu ca șă tleacă..?

Când a auzit ce a întrebat,sângele s-a oprit,și respirația i sa tăiat. Se gândea că e corect ce o să facă. Deși îl iubea în secret. Nu se aștepta niciodată că primul ei sărut o să fie cu un little dulce,și crush-ul lui. (Naa să spunem așa). Un pupic pe buzele lui. Dar oricum era doar un pupic,nu?

-..oke

Hobi doar zâmbea slab,pune mâinile pe ambii obrajii apoi strânge puțin să fie țuguită gurița lui. Se apropie de el,erau foarte aproape.

:pentru numele lui Dumnezeu! Ce e cu tine Yn? E doar un pupic! Haide poți să o faci.!     ○în mintea lui Yn○

După câteva secunde,lipește buzele de ale băiatului. Simțea un gust dulce chiar dacă doar a pupat-o. Dar era plăcut. Se desparte de el,avea obrajii roși la fel și ale lui Hobi.

-mommy..melși
-nu e nimic,ști că mommy aș face orice pentru tine
-daa...mommy......cu limbuța mea cum lămâne..? Dacă nu plimeste pupic nu o șă...șe vindețe..

: acum să pup și limba?! Oke am spus orice aș face pentru el. Dar e ciudat să pup și limba lui. Nici nu suntem împreună,sau să fim un cuplu. Nu sunt supărată pe el,îl iubesc. E prea dulce,oricum mi-a plăcut pupicul,avea un gust dulce și era cald și mooi.. .

-bine haide să-ți dee mommy un pupic
-yeeee te...ubeșc
-și eu inima mea

Iar îl strânge de obrajii  apoi pupă pe limba. Era moooi foarte mooi! Și dulce,cald.

-acum e bun?
-dwaa mulșumesc
-orice pentru tine dulceața mea.

Zâmbește,apoi Yn se gândea că poate îi  e foame,se pune la masă alătur de Hobi,și începe să-l hrănească,când în când scâncea.

★☆★☆★☆
Scuzați greșeli gramatice.
Primul sărut a lui Yn era furat de micuțul nostru,yeee!💜💜💜💕
Știați că Hobi a avut concert în Chicago,și Jimin a mers să îl susțină pe raza noastră🥺💜e dulceață mică

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 02, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

🌸💕Little me🌸💕 (Hobi)🌸💕Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum