💜10💕

41 3 0
                                    

-ce nu înțelegi că nu te mai vreau?!! Pleacă! Ești o povară pe capul meu!
-dal...mommy...al plomiș..că...că nu pălăsești pe Hobi...
-dăi dracu de promisiuni!
Acum pleacă! Nu mai vreau să te văd!

Aruncă toată vorbele urâte în fața micuțului. Stătea și plângea micul băiat.
Dar Yb dece vorbi așa cu el?
Niciodată nu a făcut asta
Sau poate nu îl mai supoartă?
Yn pleacă lăsând pe micul băiat singur.
***

Se zbătea iar lacrimile curg șiroaie de pe chipul băiatului. Avea coșmar. Yn era în bucătărie făcea micul dejun.
Aude țipete și fuge în cameră unde îl găsește pe micul băiat plângând dar cu ochiișorii închișii.
Se repezi în pat și se pune lângă el luând într-o brățișare.

-șhhh
-..mo..mommy...
-da îngerașul meu,mommy e aici
-..n..nu peca..nu lășa șingul...șingul..Obi..
-nu te las suflețelul meu. Șhhh nu plânge,gata. Ai avut doar un coșmar,atât
-..dal..de palcă..ela leal..
-nu e,babyboy,șhhh. Gata

Spunea în timp ce se legănea cu el în dreapta și în stânga. Micuțului îi era frică că mommy a lui o să îl părăsească.
Încet cu încet se calmează,dar când în când trăgea din năsuțul mic.
Își ridică capuțul din pieptul fetei și se uită la ea

-..nu peca mommy
-nu plec babyboy. Mommy nu aș face asta niciodată,și nu mai plânge îngerașul meu dulce.

Șterge lacrimile în timp ce vorbea cu el. Micuțul era atât de speriat că mommy a lui o să-l părăsească încât nici nu i-a dat drumul din brățișare. Nu vroia să o piardă pe mommy a lui,ținea la ea mult.

-haide micuțule,vrei papa
-..nu vleau nimic...Obi vlea doal pe mommy

Fata chicoti ușor auzind răspunsul micuțului.

-promit că mommy nu pleacă.
-..dal..în viș..mommy a pălășit...Obi..
-a fost doar un vis,nimic mai mult.
Crezi că mommy poate să te părăsească?
Mommy nu va face asta
-plomiți?
-promit îngerașul meu.
-..mommy te lubeșc..

Fata rămâne stână de piatră când aude ce a spus băiatul. Dar ce conta dacă și ea spune,nu?
Oricum Yn începu să îl placă de el. Lucru ce nu știa era că micul băiat și el începea să o placă pe mommy a lui. Își pune mâinile pe obrajii.

-și mommy te iubește.

Micuțul s-a înroșit la obrăjorii,iar ea doar chicotește de drăgălașenia lui. Plasează un pupic năsuțul micuț și adorabil. Apoi vrea să se ridice,normal că Hobi nu a lăsat-o.

-haide Hobi trebuie să mâncăm micul dejun
-..nu,Obi vlea mommy ștea cu el
-o să stăm babyboy,dar întâi papam
-.....ok..oke
-vezi ce băiat cuminte are mommy

El plasează un pupic dulce pe obrajul fetei. Apoi se ridică amândoi și merg în bucătărie. Normal că Yn a trebuit să îl hrănească pe micul lui puiuț. Nici nu se plângea din cauza asta.
Îi plăcea când mânca,mai ales cu obrăjorii plinuțe și adorabile. Îi venea să îl mânânce. Este scoasă din gâduri de un murmurat de plăcerea din partea lui Hobi

-mommy e foalte buun
-mă bucur că îți place. Încă o bucățică ahh

Își deschise gurița micuț!..apoi ea pune mâncarea în el.

-cred că o să fac diabet
-..dețe?
-pentru că *ia fața în mâinile ei și o privește în ochișorii* ești prea duulce!

Băiatul chicoti timid,iar continuă să îl hrănească.


★☆★☆★☆
Scuzați greșelii gramatice💜😘😘

eeee preaaa duuulceee!!!!🥺💜💜💜mânca-ți-aș buzele tale și inima ta.

🌸💕Little me🌸💕 (Hobi)🌸💕Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum