💜16💕

44 2 0
                                    

Ook poate va-ți plictisit de Hobi și Yn. Acum trecem la Yoonkook.

-haide iepurașul lui daddy,trezește-te trebuie să mergem spre avion

Spune în timp ce încerca să îl trezească pe micul iepuraș ce dormea foarte dulce.

-ooke dacă nu te trezești *apăru un rânjet pe chipul lui* atunci daddy pleacă și îl lasă pe Kookie singur

La auzul cuvintelor,se ridică repede și se agăță de Brunet ca un koala, începând să plângă.

-..nluuu..daddy...nu pălăși Kookie..

Spunea printre suspine,Brunetul nu a vrut să facă să plângă,dar doar cu asta putea să îl trezească altfel pierd avion. Da,eram într-o vacanță și astăzi trebuiau să meargă acasă.

-gata baby,daddy nu lasă pe Kookie niciodată.
-...atunț dețe a minșit daddy că lasă..Kookie șingulică..?

Vorbea după ce își ridica capuțul din pieptul lui. Năsuțul era roșu ce îl făcuse și mai adorabil. Yoongi pune mâinile pe fățuca și începe să ștergă lacrimile calde ce era pe obrajii rozalii. La final plasează un pupic pe năsuțul.

-îmi pare rău iubire,dar dacă nu te-ai fi trezit atunci aș fi piedut avionul și..nu puteam să mergem acasă
-..si..nu pluteam vledea pe Yn nonna..?

Întreba cu ochișorii sticloși.

-da iubirea,ai dreptate
-oooo,atunț țe mai asteptăm melțem șă fațem bagazele..si melțem acașă,mi-e doool de nonna

Brunetul doar chicotea de reacția iubitului lui. Se ridică cu el încă în brațe. Bagajele erau deja făcute de către Yoongi. A luat și haine din ele să nu mai deschidă. Pentru Kookie a luat un hanorac cu un iepuraș dulce pe mijlocul,blugi negri,și Adidas.
Îl îmbracă el pe micul băiat ce stătea pe canapea cuminte așteptând să ajungă acasă.

-ți-e foame baby?
-puțin daddy..
-pe drum o să luăm ceva de papa,oke?
-oke daddy,te ubeșc
-și eu dulceața mea.

Plasează un pupic dulce pe buzele micuțul. Apoi I-a mânuța dreapta și cu ceilalt i-a valiza. Apoi închide ușa și se îndreaptă spre lift. Erau într-un Hotel,când liftul se oprește întră amândoi,Yoongi apasă butonul și liftul începe să se mișcă. Iar micuțului era frică,normal era sensibil,foarte.

-ooh baby,nu-ți fie frică daddy e aici.
-când se opleste..?
-imediat

Ridică capul și îl sărută flămând. Întroduce limba în gurița lui căutând pe a micuțul. După ce a găsit limbuța lui începe să îl sugă,era dulce ca și mierea. Normal că și micuțului îi plăcea când făcea gestul cu limba. Se despart din cauza lipsei de aer.

-aww,da cine e dulceața lui daddy? Cine?
-Kookie e,șunt aiț

Îi venea să îl mânânce,era prea dulce. Liftul se oprește apoi ies amândoi,îndreptânduse spre doamna să dee gheia înapoi.
După ce dat au mers cu o taxi spre aeroport. Ajung acolo plătește apoi merg să i-a ceva de mâncat,micuțului era foame nu a mâncat de dimineață.
A cumpărat o gogoașă plină de ciocolata și dulce la fel și el. În tinp ce așteptau să anunță avionul,brunetul se uita la mica ființă ce mânca fericită din gogoașa lui. Boticul era măzgălită cu ciocolata.

-doamne iubire,uite ești plin de cioco
-îmi..îmi plațe asaa

Vorbea cu gurița plinuț,iar el doar râde de el. I-a un șervețel,apoi începe să șteargă fața.

-gata,vezi ești mai frumușică
-mulșumeșc daddy

Spune cu un zâmbet dulce apoi plasează un pupic pe obrajul drept,Brunetul doar zâmbea. Apoi aude că se anunțe sosirea avionului. Se ridică ținând mâna lui Kookie și valiza în celălaltă. Vine avionul apoi se urcă pune valiza la locul lui,apoi Yoongi se așează lângă geam știind că micuțului e frică să stea lângă geam.
Micul iepuraș pune capul pe umărul lui,și o brățișează brațul.

-mmmh...vlea Kookie juju..
-stai îngerașul meu

Caută în porșeta ce era în jurul taliei. Ia suzeta apoi pune între buzele micuțe și moi,iar el începe să molfăie.

-ooo,ști că daddy te mânâncă.

El doar chicoti,la fel și Yoongi plasează un pupic pe capuțul micuț,apoi îndreaptă ptivirea spre geam,abia așteaptă să ajunga acasă să doarmă împreună cu iubitul lui. În scurt timp a adormit la fel și Kookie cu capul pe umărul lui.


★☆★☆★☆
Speeer să vă placă Yoonkook. Scuzați că sunt greșeli gramatice.✌🏻💕💜💜💜

🌸💕Little me🌸💕 (Hobi)🌸💕Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum