Hobi se trezește plângând,nu a găsit pe băieți lângă el,evident. S-a împrietenit cu cei doi little. Acum îi era dor de ei.
-mommy une șunt kookie si..si..Jiminie..?
-oooh suflețel,au mers acasă
-..d..dețe..? Nu au putu șta cu Obi..? Nu mai vlea....șă fiu plieteni cu Hobi?
-nuu inima mea,Kookie și Jiminie sunt prieteni cu Hobi. Doar că trebuia să meargă și ei acasă
-..oke..
-vrei papa?
-daa lu Hobi e foame..Chicotea apoi plasează un pupic pe frunte.
-dar întâi trebuie să faci o băiță
-oke
-mommy merge să facă micul dejun bine?
-bineSe ridică amândoi din pat iar micul băiat se îndreaptă spre baie să facă un duș. Normal că Yn nu merge să facă cu el duș,era ciudat. Băiat și o fată să facă duș împreună,poate cupluri fac dar ei nu sunt un cuplu. Yn e doar nonna ei,care are grijă de el,până vine sora ei.
Dar îl iubea pe micul băiat. Lucru ce o întristează e că când Jiwoo o să vină acasă,nu o să mai putea să aibă grijă de Hobi,nici să vadă zâmbetul dulce,fățuca dulce,vocea angelică și drăguț. Totul o să îi lipsească legat de Hobi.
Înainte să iasă din cameră,a luat haine din dulap știind că Hobi nu știe să alege în ce să îmbrace.
*****
După ce era gata cu micul dejun,atunci vine micul băiat în bucătărie,se așează la masă iar ea pune farfuria în fața lui.
A prăjit bacon iar lângă ea a mai făcut ouă.
Se uită la ea cu ochii rugătorii,semn să hrănească ea.-te rog mommy
-da cum pot să te refuz?Ciupulește de obrajii apoi se pune lângă el începând să-l hrănească pe micuțul.
După ce a fost gata cu hrănirea micuțului,a spălat farfuria.-mommy..
-da Hobi
-puen șă melțem..la plimbale?
-normal îngerașul meu. Dar întâi mommy trebuie să se schimbe în alte haine
-okeAfișează un zâmbet dulce,apoi se pune pe canapea uitându-se la desene. Yn doar chicoti apoi urcă scările până la camera ei. S-a îmbrăcat într-o bluză negru,blugi și teneși,apoi iese mergând în sufragerie unde Hobi deja o aștepta lângă ușă.
Doar râde,merge către el ies amândoi din casă,iar ea închide ușa.-și unde vrei să mergem?
-la cumpălătuli..lu Hobi nu mai ale călți deșenate,si..nu stiu une ete juju...
-oke,babyboy haide dă mânuțaÎi dă mâna,apoi se îndreaptă spre magazin unde trebuia să ia suzeta,cărți de desenat etc... . Când ajung acolo,îl zăresc pe Namjoon care se uita la pixuri colorate,Yn și Hobi se îndreaptă spre el.
-ce faci Namu
-ooh,lui Jin nu mai sunt pixuri și am venit să iau.
-și ai lăsat-o acasă? Singură?
-stai liniștită,acum doarme ca un bebeluș
-oke.
-și cei cu voi aici?
-am venit să luăm suzeta și carți desenate
-hyung Hobi când pote șă meargă la Jinniee?Namjoon doar zâmbea când audea cum i-a adresat micuțul.
-dacă vreți puteți veni săptămâna viitoare când o să fie ziua lui Jinnie,e bun?
-dwaaaa
-șhhh mai încet îngerașul meu
-șcuje
-dar Jinnie nu poate să știe de asta,oke? Namu vrea să facă o supriză pentru el
-stal linistită hyungie,Obi nu o șă șpună nimic
-mersi,acum trebuie să plec poate că sa trezit Jin,paa
-paaDupă ce a plecat Namjoon,au cumpărat tot ce trebuia și încă au mai cumpărat mâncare și logic,dulciuri.
CITEȘTI
🌸💕Little me🌸💕 (Hobi)🌸💕
FanfictionHobi e un little dulce,iar Jiwoo are grijă de el deoarece părinți lor au murit iar de-atunci Hobi a suferit o boală little space,și niciodată nu poate ieși din ea. Yn cea mai bună prietena a lui Jiwoo o să i-a în grijă pe micul Hobi