κεφάλαιο 1

133 3 1
                                    

  Ηρέμησε αδερφούλη"  είπε ο Sirius με τη γνωστή του έκφραση." Απλά προσπαθώ να σε βοηθήσω"
" λοιπόν όπως δείχνει και το δωμάτιο δεν τα καταφέρνεις και πολύ καλά"
Ο regulus έριξε ακόμα μία ματιά στα βιβλία που είχαν πεταχτεί Σε κάθε γωνιά του δωματίου του, μέχρι να καταλάβει ο αδερφός του ποια έπρεπε να βάλει στην τσάντα του. Έτριψε τα μάτια του.
Πώς μπορούσε ο αδερφός του, να έχει τόση ενέργεια πρωινιάτικα??
Ο regulus ποτέ δεν το καταλάβαινε αυτό. Για να πούμε την αλήθεια ακόμη δεν το καταλαβαίνει.
Ο Sirius φάνηκε επιτέλους να καταλαβαίνει αυτό που του είπε.
"Ω συγνώμη " είπε κοροϊδευτικά" θα ήθελε ο πρίγκιπας της Αγγλίας να είχα κατατάξει διαφορετικά τα βιβλία του?"
"Βασικά θα ήθελα να φυγεις" είπε ο regulus μετανιώνωντας το αμέσως.
Όμως ήταν ήδη αργά.
Ο Sirius τον είχε ήδη ακούσει και ετοιμαζόταν να φύγει. Σηκώθηκε από το πάτωμα.
" πολύ καλά" είπε κλείνοντας την πόρτα." Είτε το πιστεύεις είτε όχι έχω και δικά μου βιβλία να ετοιμάσω."
"Φυσικά "σκέφτηκε ο regulus. Φυσικά και θα τον άφηνε λόγω ενός ηλίθιου καυγά .
Ο regulus δεν αυταπατάται. Ξέρει ότι για αυτή τη φορά φταίει αυτός.
Δεν είναι πως δεν θέλει να δεθεί με τον sirius Απλώς πλέον δεν ξέρει πώς να το κάνει .
Όχι ότι αυτό έχει καμία σημασία.
Ο αδερφός του δε νοιάζεται για εκείνον πια. Έχει να τον νοιαστει πολύ καιρό . Από τότε που μπήκες στη ζωή τους αυτός  ηλίθιος. Ο Potter.
Από τότε που εμφανίστηκε αυτός ο βλάκας τίποτα δεν ήταν το ίδιο.
Ξεσήκωσε τον sirius με τις χαζές πλάκες του. Και τα μεγάλα αμυγδαλωτά μάτια του. Και με αυτό το ακατάστατο βλαμμένο μαλλί του.
Έκανε την μητέρα τους να τον μισεί.
Και έτσι την και εκείνος.  Και μίσησε και αυτόν μαζί . Κι ας ήταν ο μικρός του αδερφός.
Τουλάχιστον του Potter δεν του επιτρεπόταν πια να μπαίνει στο σπίτι τους . Όχι από τότε που η μητέρα έμαθε ότι αυτός τον σύστησε σ'αυτον τον τύπο τον lupin , που τύχαινε να είναι ένα από τα πρώτα ανοιχτά bisexual άτομα στο σχολείο.
Αυτή η εξέλιξη βόλευε τον regulus. Τουλάχιστον έτσι έβλεπε τον Potter λιγότερο. Μαζί με τα τεράστια αμυγδαλωτά μάτια του. Και το βλαμμένο το μαλλί του.

______________________________________
Ο regulus είχε σχεδόν φτάσει την πύλη του σχολείου όταν πήρε το μήνυμα του barty.
Ο barty ήταν ο..  Ο..
Τέλος πάντων. Δεν είχε σημασία.
Ο regulus δεν ήθελε να το παραδεχτεί μα έμοιαζε λίγο με αυτόν τον lupin.
Σε κανέναν τους δεν άρεσαν οι σωστοί άνθρωποι.
Δεν είχε σημασία το πώς περιέγραφε την σχέση του με τον  barty. Κάποια στιγμή θα έπρεπε να την τελειώσει έτσι κι αλλιώς.
Δεν ήταν μόνο ηθικά λάθος.. Η αλήθεια είναι ότι μερικές φορές δεν του άρεσε ο τρόπος που τον άγγιζε ο barty. Ήταν Απλά λάθος.
Στην αρχή του άρεσε ο barty αλλά τώρα το κάθε άγγιγμα του έμοιαζε με παραβίαση.
" πώς θα το ξέρεις "έλεγε το μυαλό του " δεν σε έχει αγγίξει ποτέ κανένας άλλος ρομαντικά"
Ο regulus όμως το ήξερε. Ξανακοίταξε το κινητό του.
Ο Barty ήθελε να βρεθούν στην αίθουσα μουσικής.
Εκείνος πάλι όχι. Έκανε κρύο και τα μαθήματα θα ξεκινούσαν σε λίγο. Ήξερε όμως ότι αυτός τον περίμενε οπότε τελικά πήγε
____________________________________
"Πώς ήταν οι διακοπές σου?"Ρώτησε ο barty μόλις είδε τον regulus να μπαίνει.
Πάντα του άρεσε η αίθουσα μουσικής.  Ήταν ωραία. Και ήσυχα  .
"Καλές ήταν " απάντησε ο regulus.
Κάτι που μάλλον απέχει από την αλήθεια αλλά Αυτός δεν μπορεί να το ξέρει. Ποτέ δεν μιλούσαν μαζί για αυτα τα θέματα.
Απλώς δεν φαινόταν σωστό.
Ο regulus παραλίγο να τον ρωτήσει την ίδια ερώτηση αλλά πριν το καταλάβει εκείνος είχε ήδη αρχίσει να τον φιλάει.
Παρόλο που το έχουν κάνει πολλές φορές αυτό , παραξενεύτηκε στην αρχή.
Γιατί Για ακόμη μία φορά ένιωσε ότι κάτι Πάει λάθος. Ότι δεν αισθανόταν το φιλί με τον τρόπο που ήθελε.
Και μάλλον έχει δίκιο. Δεν Ένιωθε όπως την πρώτη φορά. Αυτό το φιλί ήταν πολύ γρήγορο πολύ πιεστικό για εκείνον.
Πολλές φορές Απλά θέλει να ζητήσει στον barty να το πάει πιο χαλαρά , πιο απαλά, πιο γλυκά.
Θέλει το αγόρι του να τον βλέπει ως κάτι πολύτιμο. Σαν να θέλει όντως να είναι δίπλα του.
Αλλά δεν το λέει ποτε. Θα ακουγόταν γελοίο. Δεν θα μπορούσε ποτέ να το εξηγήσει.
Ο barty μάλλον πήγε ακόμα γρηγορότερα. Ο regulus ένιωσε την στα χείλη του.
"Σε παρακαλώ " σκέφτηκε" άφησέ με. Δεν μπορώ να σε αφήσω να με αγγίζεις έτσι. Όχι σήμερα."
Αλλά ούτε και αυτό ήξερε πότε πώς να το πει. Οπότε Απλώς τραβήχτηκε.
" γιατί σταμάτησες?" Ρώτησε ο barty. Αν και μάλλον αυτό που είπε φαινόταν περισσότερο σαν ανάκριση παρά σαν ερώτηση.
" πρέπει να φύγω" απάντησε εκείνος με τον πιο μονότονο τόνο που μπορούσε να βρει" έχω να πάω για μάθημα"
" έχουμε 10 ολόκληρα λεπτά" παραπονέθηκε το αγόρι.
Είναι και έξυπνος πανάθεμά τον. Δύσκολο να τον ξεγελάσεις.
Αλλά και πάλι ο regulus δεν αυταπατάται. Ξέρει ότι δεν το έχει με τα συναισθήματα. Για αυτό κάνει αυτό που μπορεί να κάνει καλύτερα από όλα Όπως δεν έχει σταματήσει να του υπενθυμίζει ο αγαπημένος του αδερφούλης. Προσπαθεί να βρει μία δικαιολογία. Και τότε το θυμήθηκε. Είχαν γίνει κάποιες ανακατατάξεις στα τμήματα. Πόσο βολικό!
" δεν έχεις ακούσει για το καινούργιο σύστημα του σχολείου?"του είπε" έχουμε εντελώς μικτά τμήματα. Θα επικρατήσει χάος αν δεν φτάσουμε όλοι νωρίς για να μας πουν που θα καθίσουμε."
" Μα δεν έχει καν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι" επιμένει ο barty.
"ΣΟΥ ΕΊΠΑ ΌΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩ "φώναζε ο regulus και πριν το αγόρι προλάβει να αντιδράσει έχει ήδη βγει και Κλείσει την πόρτα.
Αχ θεέ μου. Που έχει μπλέξει.?
______________________________________

"Μπα μπα μπα " κάνει ο καθηγητής sloghorn από την έδρα του" Για δες Ποιος ήρθε!  Ο regulus black! Καλή χρονιά παιδί μου! Είσαι και φέτος στην τάξη μου?
Ο regulus χρειάζεται όλη την ενέργειά του κόσμου για να μην κάνει καμία γκριμάτσα. Μπορεί να είναι ο αγαπημένος μαθητής του αλλά δεν έχει καμία όρεξη να βλέπει τον sloghorn να κάνει λες και έχει να τον δει πέντε χρόνια.
"Υποθέτω "απάντησε απλα.
" Για να δούμε" συνεχίσε μόνος του ο καθηγητής" Πού είσαι στο πλάνο τάξης?" Ύστερα Κοίταξε το χοντρό καφέ βιβλίο πού είχε στα χέρια του.
Το πρόσωπο του φωτίστηκε.
" Είσαι πολύ τυχερός φέτος regulus " είπε" θα κάθεσαι δίπλα στο πιο χαρισματικό το πιο καλόκαρδο το πιο υπέροχο παιδί που υπάρχει. Είναι και όμορφος!"
Ύστερα έδειξε ένα θρανίο προς το παράθυρο.
"Regulus από δω  ο James Potter"
Όχι πάλι.  Όχι ο ηλίθιος.

"in another life  "A Jegulus Heartstopper Au(greek)Where stories live. Discover now