1 . bölüm

914 23 0
                                    

Tapınağa bitişik küçük tavan arasında bir iç çekiş yayıldı. Masayı aydınlatan mum ışığı titredi ve titredi. Isabelle, istemeden verdiği küçük bir iç çekişten bile ışığın söneceğinden korktuğu için durdu. Neyse ki, mum sadece biraz sallandı. Durumuna bir çözüm bulmaya çalıştıktan sonra çabucak uykuya dalmaya çalıştı ama faydası olmadı. Mum neredeyse yandı, sadece kökleri kaldı.

'Ne yapmalıyım…'

Isabelle bir iç çekişe daha dayanmayı başardı. Belki de üzüntüsünden ve korkusundan mavi gözleri bu sefer dolmuş ve parıldamalarına neden olmuştu. Ağlamak üzere olduğu için dudaklarını ısırdı, kalemini bıraktı ve bir süre çenesini ellerine dayadı. Ne kadar düşünürse düşünsün, onu göz kamaştırıcı bulan bir rahip tarafından bir gecelik ilişki için bir aristokrata satılması haksızlıktı.

"Neden o benim..."

Isabelle, Peder Matteo'nun birkaç gün önce tanık olduğu gizli anlaşmasını hatırladı. Sisli bir gecede birinden ağır bir çanta aldı. Jingle ve ay ışığında yansıyan altın ışıktan, altın dolu bir çanta olmalıydı. O sırada Isabelle neyin satıldığını bilmiyordu ve uzun süre büyük miktarda altına baktı. O kadar parayla büyük bir malikane satın alabilir, çatı katı değil. Bu kadar paraya neyi sattığını merak ederken, ağzından onun adı çıktı.

"Isabelle mi? Böyle bir çocuğa bu kadar çok para ödemenin ne anlamı var?”

“……”

"Maria ve senin neden sadece tapınağın yemeklerini yemekte iyi olan bir çocuğu koruduğunuzu bilmiyorum."

"Bu Cardiago Dükü'nün alacağı kadın. Değeri bu cömert fiyattan bile daha fazla.”

Peder Matteo güldü ve altınları kollarına koydu. Hamile bir kadın gibi şişkin bir rahip kıyafeti giyen, "Yarından sonraki gün Isabelle'i al. Tapınaktan bir süreliğine ayrılan azizlerin evlerine dönmeleri bir taş atımı mesafesinde.”

Ondan sonra Peder Matteo uzun bir süre onun hakkında konuşmaya devam etti. St. Maria onu bebekliğinden beri kucağına alıp büyüttüğünden, adama onun saflığını garanti etmekten çekinmedi. Isabelle gümüş rengi saçları ve mavi gözleri ile çok sevilirdi, ama rahip onun görünüşünü övdüğünde kendini çok kötü hissetti. Bir kez daha düşündüm, tüylerini diken diken eden onun sakin sesiydi. Kendisine kızdığını biliyordu. Dediği gibi, o bir aziz değildi ve tapınakta yaşadığı ve yemeklerini yediği için ondan nefret etti.

'…Ama beni satmak zorunda değilsin! Özellikle alt bedeni sakat olan Cardiago Dükü'ne!'

Tapınağın çatı katında ne kadar yiyip uyumuş olursa olsun, ketum Cardiago Dükü hakkındaki söylentilere aşinaydı.

Aşağılık kompleksi yüzünden gece bittiğinde herkesi öldürdüğü için eski sevgili olmadığını söylüyorlar. Eğer alınırsam, bekaretimi kaybederim ve sonra ölürüm.'

Bu hayat onun hayatı, ama ilk gece hiçbir şey hissetmeden ölmeye mahkum olduğunu düşünmek yürek parçalayıcıydı. Partneri kim olursa olsun, gizliden gizliye tutkulu bir gece bekliyordu... Ama ilhamsız bir ilk gece geçirdikten sonra hayatını kaybetmek kesinlikle imkansızdı. Her zaman maske takan eksantrik tiran için tek gecelik bir ilişki olmak istemiyordu.

Isabelle ne yapabileceğini düşündü. Eğer kaçarsa, diğer bölgelerden döndüğünde azizler kızardı. Zaten parayı cebe indirmiş olan Peder Matteo, anlaşmayı bir şekilde kapatmaya çalışacaktı. Yarından sonraki gün satılacaktı, bu yüzden derinlemesine stratejiler veya püf noktaları kurmaya vakit yoktu. Eğer öyleyse, anlaşmayı bozmanın tek yolu var.

Çocukluk Arkadaşım Takıntılı Bir Koca OlduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin