🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Riggs'in düğün günüydü ve bunu düşünerek bile gülümseyebiliyordu; ancak gerçek şu ki rahat bir şekilde gülümseyemiyordu.
Bunun nedeni, tıpkı tanrıça İsis'in açıkladığı gibi biri içeri girecekse, bu ya düğünden önce ya da sonra olacaktı, dolayısıyla hissettiği gerilim nispeten yüksekti.
Her ne kadar biçerdöverleri her yere konuşlandırmış ve daha fazla güvenlik personeli görevlendirmiş olsa da, kendisini rahat hissetmiyordu.
Ve onun tek endişesi bu değildi.
'Isis, Isabelle'in doğrudan Pilsburg'un soyundan geldiğini açıkça söyledi. Ve artık Pilsburg imparatorluk ailesinin hainleri bu gerçeği fark ettiklerine göre, onu yakalamaya çalışacaklar.'
İmparatorluk ailesinin soyundan büyük bir gurur duymasının yanı sıra büyük bir takıntısı da vardı.
Önceki imparatorun bir varis üretememesi nedeniyle soyunun kesilmesinden hemen önce, eğer Isabelle'i zaten bulmuş olsaydı, onu almak için çaresiz kalırdı.
Elbette tüm bunlar tanrıça İsis'in sözlerinin doğru olduğu varsayımına dayanıyordu.
'Tanrıça, Pilsburg'u terk edeceğini ve sadece Isabelle'in tanrıçası olacağını söyledi...'
Mantıklı düşünülürse bunun hiç de anlamı olmazdı.
Adanmışlarının onlara olan inancına dayalı bir tanrı vardır ve halkın bildiği kadarıyla hiç kimse bu tanrıya Pilsburg'lar kadar tapmazdı; ancak içeriden birinin görüşü farklı olabilir.
Isabelle bir tapınakta büyüdü ama pek dindar değildi.
Tanrıçanın bakış açısına göre Pilsburg imparatorluk ailesini savunmak daha pratik olurdu.
Konuşmayı tamamlayıp korumaların sayısını kontrol ederken, Al ve Del adında iki orakçı aceleyle koştu.
"Majesteleri, sanırım aceleyle gitmeniz gerekiyor. Leydi Isabelle...”
“Hadi gidelim.”
Isabelle'in adı anıldığı sürece bir saniyeyi bile boşa harcayamazdı.
Riggs o sırada yaptığı konuşmayı kısa kesti ve uzaklaştı.
Orakçılar Riggs'in arkasından koştular ve ona Isabelle ile Ruiv¹ ailesinin genç hanımının konuştuklarını anlattılar.
Mevcut durumu canlı bir şekilde ele alan Riggs, bir noktada orakçılara baktı ve sesi daha alçaktı.
"Isabelle bunu az önce mi söyledi?"
"Bir saat sonra Isabelle Cardiago olacağı kısmını mı kastediyorsunuz efendim?"
"Evet. O."
"Elbette. Hanımefendi de öyle söyledi.”
Riggs'in yanakları kızardı.
Isabelle'in Cardiago soyadını kendi dudaklarıyla kullandığına inanamıyordu.
Bunun yalnızca başka bir genç soylu kadını uyarmak için söylenen bir şey olduğunu bilmesine rağmen başı dönüyordu.
“Al. Dell. Git ve Isabelle'e atıştırmalıklar getir. Küçük parçalar halinde kesilmiş yumuşak meyveleri sever. Nişanlım önemli bir olaydan önce yemek yerken hazımsızlık çekiyor."
Riggs, Isabelle'in yapısını yeterince iyi biliyordu.
Kesinlikle zayıf olmamasına rağmen, önemli bir şey yapmadan önce sinirleri nedeniyle hızla hazımsızlık çekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Arkadaşım Takıntılı Bir Koca Oldu
Roman d'amourÇocukluk Arkadaşım Takıntılı Bir Koca Oldu, 소꿉친구가 집착 남편이 되었다 roman: Isabelle, azizlerin gizlice soktuğu kırmızı kapaklı romanlar sayesinde kadın ve erkek arasındaki aşk hakkında pek çok bilgiye sahip bir tapınakta yaşayan bir yetimdir. Bir rahibin o...