Çocukluk Arkadaşım takıntılı bir koca oldu.
Reynon İmparatorluğu'nun başkenti Pilsburg. Başkentin merkezinde diğer günlere benzer şekilde bulutlarda savaş görülebiliyordu.
Kaybedecek bir şeyi olmayanın doğal olarak hiçbir şeyi yoktur. 350 yıl boyunca imparator olduktan sonra, artık yok olmanın eşiğine gelen Pilsburg üyeleri, aileyi hayatta tutmak için her şeyi yapmaya hazırdı. İster doğrudan imparatora ilk elden bağlanan bir soy olsun, ister önemli mevkileri üstlenen ve imparatorluk ailesinin bir üyesi olduğu için ödenek kazanan bir soy olsun, çaresizlik farklı değildi. Pilsburg soyunun merkezi bir figürü olan Raikan Pilsburg da çaresizdi. Yuvarlak masada otururken yarı boyun eğmiş bir tonda sordu. “Sizden iyi bir haber var mı?” "Onun…"
Burada “Majesteleri”, tahtı kardeşine devrettikten sonra emekli olan, ancak küçük kardeşi ve karısının erken ölümü nedeniyle imparatorun görevlerini yerine getirmeye geri dönen XI. Paulis idi.
Talihsiz bir adam, Pilsburg'un son imparatorunu çağırdı. Aynı soydan gelen Raikan'ın bu yaşlı adamdan beklediği tek bir şey vardır. Pilsburg saf kanı olmak zorunda değil, doğrudan soyundan bir halef üretiyor. "Günde on tabak istiridye yemeye vaktin olduğunu duydum. Her zaman yüzünü doldurman için zamanın varken neden hiç haber gelmiyor? "Özür dilerim Raikan Bey." Raikan, yuvarlak masa toplantısına katılanlara kızmanın mesele olmadığını biliyordu.
"Yetmişine yakınsın ve ne kadar adil olduğunu söylersen söyle, bir halef çıkarmak zor olacak ama..." Üstelik eski imparatorun aklı zayıflamıştı. Yaklaşık 15 yıl önce, onun soyundan gelenlerin hepsinin öldüğü bir olay yüzündendi. İmparator buna 'Ölüm Yılı' adını verdi. Sonuç olarak, Pilsburg tacı geri vermek zorunda kalacak. Çünkü başarılı olacak bir oğul kalmamıştı. "Pilsburg gerçekten sona mı erdi?" Raikan alnını ovuşturup ağıt yakarken yuvarlak masada oturan büyükler sessizce ellerini birleştirdi. Tanrıça İsis'e dua etmekti. "Isis, dünyadaki her şeyin efendisi, ·····."
Bazıları sanki yaşamanın tek yolu bumuş gibi yoluna devam etti, bazıları da sanki hiçbir işe yaramazmış gibi istifa etti. Raikan Pilsburg ikincisiydi.
Yuvarlak masa toplantısının sonuçsuz kalması üzerine Raikan koltuğundan ayrılmadı. Boş konferans odasında kısa bir süre düşüncelere daldı. İmparatorluk ailesindeki tatsız bir olaydan sonra, ailenin kadınları aracılığıyla gelen tanrıça İsis, artık Pilsburg'a ne bir kutsama ne de bir ses verdi. Tanrı ailesine göz yumdu mu? "Tanrı'nın yakın soyumuzu terk ettiğini umuyordum ama..." Tanrıça İsis yakın ailesini terk ettiğinde mucize gibi bir şey olmadı. Kimse ona gülümseyerek dönüp "Artık aile senin" demedi. Zaman geçtikçe, Pilsburg'un ana mevkileri, soydan değil, şube ailelerinden geldi.
Geriye kalan tek soy, Paulis XI idi ve yarın ölmesi garip olmazdı.
Şube kökenli Raikan, IŞİD'in yokluğunu şanslı buldu. Bunun nedeni, onun kutsamadığı direkt hattın şube ailelerinden hiçbir farkı olmamasıdır.
Ancak tanrıçanın yokluğu, ailenin kendisini tehlikeye attı.
Pilsburg'un hayata geçmesi için meşru bir halefin ortaya çıkması ve bir adamın başarılı olması gerekiyordu.
Başlangıçta, sanki batık bir gemideymiş gibi düşüşü beklemiş olabilir. Ama Raikan, kıyafetlerini süsleyen kumral pandantife baktı.
"İmparatorluğu bu şekilde arasan bile, yalnızca benimkinden daha kötü bir soy elde edersin. Orada saklanacaklarını düşünmemiştim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Arkadaşım Takıntılı Bir Koca Oldu
RomansaÇocukluk Arkadaşım Takıntılı Bir Koca Oldu, 소꿉친구가 집착 남편이 되었다 roman: Isabelle, azizlerin gizlice soktuğu kırmızı kapaklı romanlar sayesinde kadın ve erkek arasındaki aşk hakkında pek çok bilgiye sahip bir tapınakta yaşayan bir yetimdir. Bir rahibin o...