Manyopat #Tanıtım #

314 14 4
                                    

Karakter tanıtımı ;

Ilgın: karakterimiz 20 yaşında takımın en büyük abisi niteliğinde oldukça yakışıklı ve kaslı olan Ilgın bunun yanında müzik ile uğraşmayı ve kızlara laf atmayı oldukça seven karakter !


Demir ; Demir tam manası ile ekibin can damarı düşünce amiri , Filozof edasıyla konuşan ve ekibi bir arada tutan tek kişi.

Ali: Ali'ye gelince Ali ise güçlü kuvvetli ve gözü kara birisi yakında arkadaşlarından başka kayıp edecek hiç kimsesi kalmayacak.



Bu üçlü yaşamları boyunca kendilerine eziyet çektirmiş ve analarından emdiği sütü burnundan getirilmiş arkadaşlar olarak. Büyük yemin etmişlerdir tek amaçları okuyup adam olmak olan Demir,Ali ve Ilgın büyük haksızlıklar yaşamış ve bu haksızlıklar yüzünden okuldan ayrılıp kimsenin bilmediği bir yere gitmeye karar vermişlerdir .Fakat bilmedikleri bir şey hayat'ın bu zor durumu peşlerini hiç bırakmayacaktır .Fikir babası olan Demir ortaya mükemmel bir fikir atmış ve takımı adeta geleceğe hazırlamıştır.


Ama gelecek onlara öyle sunumlar yapacaktır ki hayatları boyunca yaşamadıkları her şey karşılarına çıkıp boyun eğecek kadar....

Hayatım boyunca bize yapılan yanlışların farkındaydım, tek bildiğim yakında bize yapılan bu haksızlıklar için omuz omuza verip mücadele edeceğimiz di fakat tehlikenin farkında bile değildik.

ManyopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin