{2}

539 22 10
                                    

Selamlarr.Yeni bolum ile karsinizdayim.Ekledigim sarkiyi benim dedigim yerde acarsaniz bence daha iyi olur ama siz bilirsiniz iyi okumalar.

Cekimler bittikten sonra herkes evlerine dagilacakti.Cekimler bitince cekim sahnesinden cikacaktim.Noah ile Millie tiktok videosu cekiyordu,onlari izleye izleye yururken ayagim kablolara takildi yere duserken Finn belimden tuttu.Tam da Noah ve Millie'nin kadrajina girmistik.İcimden"Aha simdi sictik"diye gecirdim.Uzun sure boyle put gibi durdugumuzu anlayinca dogruldum.

"Tesekkurler"
"Bir sey degil,iyi misin?
"Evet evet neyse gorusuruz"diyip arkami dondum tam yuruyecekken.
"Bir sey sorucam"dedi Finn.
"Efendim"
"Noah ve Millie tiktok cekiyor,gel bizde seninle
fotograf cekinelim"
"İyi peki,tamam"

Finn cebinden telefonu cikardi.Kamerayi acti.

Kamerayi acti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Cekindiginiz fotograflar)"Tamam neyse benim gitmem lazim""Tamam o zaman gorusuruz""Gorusuruz"dedikten sonra Finn'e sarildim ve digerlerine el sallayip evime gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Cekindiginiz fotograflar)
"Tamam neyse benim gitmem lazim"
"Tamam o zaman gorusuruz"
"Gorusuruz"dedikten sonra Finn'e sarildim ve digerlerine el sallayip evime gittim.

Gece 01.30-02.00 arasi sen uyuyorsun.Muzigi burada acmaninizi oneririm.

Yazardan
Evden takirti sesleri geliyordu.Sanki evde birisi yuruyordu bu seslerden rahatsiz olan Diana yatagindan cikti ve iceriye dogru yol aldi.Takirti sesleri cogaliyordu ve daha net geliyordu.Diana eline gecen ilk seyi aldi ve iceriye vardiginda isiklari acti karsisinda tum herseyini siyah giyinmis bir tane adam vardi.Bir seyler aliyordu.Tam Diana ciglik aticakken adam Diana'nin agzini eliyle kapatti.Diana'nin elindeki seyi gormemis olsa gerek Diana elindeki seyi adamin kafasina sertce vurdu.Adam yere yigilmisti.Odasina gidip hemen telefonunu aldi adami kontrol etmek icin geri iceriye gitmisti.Adam hala yerde yatiyordu.Telefonundan rehbere girdi gormeden rastgele birini aradi.

"Diana ne var gece gece?"
"Sadie sen misin?"
"Evet benim ne var uyicam"
"E-eve hirsiz girdi"korkudan sesi titriyordu Diana'nin.
"NE?!"diye bagirdi Sadie ve yataginda hemen dogruldu.
"İ-ste sonra bende kafasina elime ilk gelen seyi gecirdim,bayildi.Ne yapmam gerek?"
"Tamam dur orada adamdan gozunu ayirma ben hemen geliyorum"
"Tamam"dedi Diana.

Sadie'nin dedigi gibi adamdan gozunu ayirmiyordu.İyice stres olmaya baslamisti Diana.Koltuga oturdu.Tirnagiyla oynamaya basladi,bir yandanda sag ayagini salliyordu.10-15 dakika sonra evin kapisi caldi.Diana evin kapisina dogru yoneldi.Kapiyi yavasca acti karsisinda Sadie duruyordu onu hemen iceriye aldi.Sadie yerdeki adami gorunce duraksadi.Sadie alel acele gelmisti cunku uzerinde pijamasi duruyordu.

"Simdi napicaz Sadie"
"Ayilmasini beklicez"
"Ayilinca ne yapicaz"
"Polisi arayacagiz baska ne yapicaz"
"Tamam da yasiyor mu sertce vurdum cunku"
"Ee nabzina bakayim"dedi Sadie.Sadie adamin oldugu yere dogru egildi.Elini adamin boynuna gotururken adam birden Sadie'yi kolundan cekip yere firlatti.Dogruldu ve Diana'nin uzerine gelmeye basladi.Diana geriye dogru adim atiyordu.Daha cok gelince Diana geriye gidiyordu,en sonda duvara varmisti.Baska yapacagi bir sey olmadigi icin adamin suratina yumruk gecirmisti.Adam sarsilmisti.Diana adamin karnina tekme atmisti.Adam yerde kivraniyordu.Sadie'de bir taraftan halat bulmustu.Onu yanina firlatti.Bir ayagini adamin uzerine koyup bastirmaya basladi,elleriyle adamin kollarini birlestirdi.Diana'ya"SU HALATİ ALİP BAGLA!"diye bagirdi.Diana hemen halati aldi adamin bileklerine dolamaya basladi en sonrasinda kor dugum atmisti.Sadie adamin uzerinden ayagini ve ellerini cekmisti.

"Hemen polisi ara"
"Telefonumu bulamiyorum"
"Benimkinden ara,Koltugun ustunde"dedi Sadie.Diana,Sadie'nin telefonunu alip polisi aramisti.Adresi vermisti.20 dakika sonra polisler geldi.Diana kapiyi acti.Olan her seyi anlatti.Polislerde adami tutukladilar.Polisler gittikten sonra Diana,Sadie'ye seslendi.

"Bugun burada kalmak ister misin?"
"Tamam kalirim zaten seni yalniz birakmam"
"Tesekkurler,gel su vereyim sonra odama gecelim ve yatalim"
"Tamam"dedi Sadie ve mutfaga dogru gitmeye basladilar.İkiside su ictikten sonra Diana'nin odasina gittiler.Yataga sigmak icin birbirlerine sarilarak uyudular.

Bu bolum bu kadar umarim begenmissinizdir.
Kendinize iyi bakinn.
Gorusuruzz😽💖.

Stranger Things Cast|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin