{10}

300 12 3
                                    

Medyada favori şarkım var hahaha.Benim hakkımda bir bilgi öğrendiniz artık şimdi bu bilgiyi napıyosanız yapım.Bu arada kısa bir bölüm olabilir.

Sabah kalktığımda karnım feci derecede ağrıyordu.Zar zor doğrulup çekmeceden ped aldım.Banyoya gittiğimde.Finn lavabonun karşısında duruyordu.Elimdeki pedi arkama sakladım.

"Ne sakladım?"
"Yok bir sey,eee sen ne zaman çıkıcaksın?"
"Şimdi"
"E tamam çık hadi"
"Elimi kuruluyorum"
"Hadi ya"diyip banyodan dışarı attım.Aşağıdam yukarıya doğru bana aval aval baktıktan sonra konuştu.
"Taşmış"Bunu diyince yüzüm kızardı aşırı utandım ama utanılcak bir şey değildi aslında fakat bunu bir erkekten duymak utanç verici.Hem bunu nasıl fark etti lan.He gerizekalı açık renk pijama giyersen kim fark etmesin.Birden
"Biliyorum aptal"diyip kapıyı yuzune kapattım ve kilitledim.Aynaya baktığımda domates olmuştum.Off sikicem böyle işi.Hemen işimi halledip çıktım.Odama geçip.Dolabımdan başka pijama altı çıkardım.Hiç eşorfman bulmaya uğraşamam.Pijama altını giydikten sonra.Kirli pijamayı,kirli sepetine attım.Millie konuştu.

"Götün güzelmiş bacım"
"Sapık mısın?"diyip yanimdaki peluşu ona fırlattım.
"Haklıyım"
"Götüme ne bakıyon ya of sapık vaaagr"

Millie gülüp geçti.Sadie'yi de uyandırdıktan sonra aşağıya indik.Masa falan hazırlamıştı.Gaten elinde yumurtayla geliyordu.Kızlarla birbirimize bakıp 'vay amk' bakışı attık.Masaya oturduk.

Sadie:"İnşallah zehirlenmem"
Gaten:"Abartmayın be"
Diana:"Hem ben bizim çocuklara güveniyorum.Kesin bizi zehirlemeler"
Finn:"Buna kendinin bile inanmadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam"
Diana:"Tamam gençler ilk açılışı ben yapıyorum"
Millie:"Dikkat et ölme"
Caleb:"Onun elindeydi ya zaten"

Onları boşverip azıcık salatadan yedim.Of yemez olaydım.

Diana:"Bu salatayı kim yaptı"
Sadie:"Aha zehirlendi"
Finn:"Ben yaptım"
Diana"Ne kadar tuz attın peki"
Finn:"Bir tatlı ka-"
Diana:"Finn bu kadar tuz atılır mı sence.Tadım kaçtı"
Noah:"Yakalayalım o zaman"

Herkes aval aval Noah'a bakıyodu.Noah'ta bize,kahvaltımızı ettikten sonra.Masayı kızlar olarak kaldırdık.Tabi ben bir yandan bulasıkları yıkıyıp wannabe dinliyordum.Favori şarkım,acayip yükseliyorum bu şarkıda.Birisi omzuma dokundu.Arkamı döndüğümde.Karşımda Finn duruyordu."Hii"diye ses çıktı ağzımdan.Bakakaldım,Finn en sonunda konuşmaya karar verdi.

"Ee dünkü teklefime ne diyorsun?"
"Dünki teklif? Hatırlamıyorum"tabiki yalan aşkımdan ölüyorum.Sadece söyleyemiyorum,neden bende bilmiyorum,söyleyemiyorum işte.
"Çıkma teklifi işte,ne diyorsun?"
Kendime geldim.Lavaboya geri yuzumu donup bulaşık yıkamaya devam ettim.
"Hadi susup durmasana"
"Bilmiyorum..."dedikten sonra beni kendisine çevirdi,ellerini belime götürdü ve öptü.Bir an öylece öyle kaldım.Ayrışdığımızda bana baktı.Çillerine baktıktan sonra geri dudağına yaklaştım ve öptüm.Karşılık verdi,ellerimi boynuna doladım.Öpüşüyorduk bildiğin.Sonrasınds beyaz ışık patladı.Oraya baktığımızda Sadie ve Millie bizi fotoğrafa çekmişti.

Oraya baktığımızda Sadie ve Millie bizi fotoğrafa çekmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyleli işte hayal edin bence 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyleli işte hayal edin bence 2.yi hayal edin ama siz bilirsiniz.

Hemen kızlara doğru koştum.Telefonu almaya çalışıyordum.Onlar telefonları birbirlerine fırlatıp bir şeyler yapıyorlardı.Ne olduğunu bend
e bilmiyorum.En son Millie bir yere tıklayıp telefonu Sadie'ye fırlatırken Finn telefonu aldı ne yaptıklarına baktı.Bende hemen onun yanına gittim.Saka gibi bunu Instagram'da paylaşmışlar.Birde hemen görülüyor ne kısmetse.

milliebobbybrown:Bu kız en son bulaşık yıkıyordu iwjfiejwşfj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

milliebobbybrown:Bu kız en son bulaşık yıkıyordu iwjfiejwşfj

10.1k begeni 7.8k yorum

diana.fans:Oha ne!

finans.fsns:Biliyordum iste bu

neverending.storyy:Ortalık fena karışacak.

sadettinteksoyoffical:Ben Sadettin Teksoy,en yakın zamanda bir görüşmek isterim.

dianacarneyoffical:MİLLİE SİL ŞUNU AAGAGAGA.

finnwolfhardoffical, @sadettinteksoyoffical'a yanıt verdi:hmm belki.

Bölüm sonu annemin telefonundan yazıyorum,çok riskli.
Her neyse görüşürüz.
Kendinize iyi bakın bye bye😽💜.

Stranger Things Cast|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin