{9}

348 21 10
                                    

Diana'nin yanina geldigimde bana bakti.

"Efendim?"
"Ne?"
"Ne soyliceksin yanima geldin ya"
"Neden yanimizdan gittin?"
"Yok bir sey azicik hareket edeyim dedim"
"Iyi peki,yaris yapmak ister misin?"
"Yok saol,zaten cikicam simdi"diyip havuzdan cikti.
"Gorusuruz"
"Gorusuruz arkadasim"dedi,neden boyle yapti hic anlamadim ama neyse bende ciktim.Eve dogru ilerledim.Koltuga uzandim.Yukaridan merdivenden inme sesi geliyordu.Oraya kafami cevirdim y/n bol kiyafetler giymisti boyle tatli ve kisa gozukuyordu.Sanirim elinde de bir kac parca vardi.

"Al giy sunlari"yanima gelip ustume firlatti.
"Bu erkek esyalarinin sende ne isi var"
"Unisex"
"Ha anladim"
"Benim odamda uzerini degistirebilirsin"
"Saol"diyip Diana'nin odasina ciktim.

Kapisini actigimda odasi biraz genisti.Bazi posterler vardi.Birinde Stranger things kapak posteri vardi.Digerlerinde Nicki Minaj,Ariana Grande,Taylor swift vb. posterler vardi.
Calisma masasinin uzerinde bazi setlerin fotograflari vardi.Onlari karistirirken bizim fotografimizi vardi.Ona bakiyordum yuzumde gulumseme olustu.Kapi tiktiklandi.

"GİYİNDİN Mİ? GELEYİM Mİ?"dedi Diana.
"YOK GİYİNİYORUM"diye bagirdim.
"TAMAM HİZLİ"
"TAMAAAMM"dedim.

5 dakika sonra uzerimi giyinip odadan disari ciktim.Asagiya indim cocuklar oturuyordu.Diana,Sadie ve Millie ortada yoktu.

Finn:"Kizlar nerde?"
Noah:"Yemek yapmaya calisiyorlardi en son"
Gaten:"bakalim"
Caleb:"olur bakalim"

Mutfaga gittik Millie domates ve salatayi dogruyordu.Sadie spagettiyi isitiyordu.Diana ise dolaptan tabaklari cikariyordu.Dogrusu calisiyordu parmak ucuna cikmisti.Alamayinca tezgahin uzerine cikti.

Gaten:"Napiyon amk"
Diana:"Siz ne ara geldiniz olm"
Noah:"Orada havalar nasil bacim"
Diana:"Kapa ceneni elimdeki tabagi kafanda kirarim"
Noah:"Buyuksun abla"
Diana:"Adam ol"
Finn:"Sen niye atarlandin?"
Diana:"Sana mi sorucam lan got"
Finn:"Sabir yarabbi"
Sadie:"Boyu kisa tabagi alamadi ya ondan"
Diana:"Boyum kisa degil"
Millie:"Kisa"
Diana:"Degil"
Sadie:"Kisa"
Diana:"Degil"
Finn:"O zaman neden tezgahin uzerindesin"
Diana:"O kadar da uzun degilim"
Noah:"Kisasin iste kabul et"
Diana:"Of tamam kisayim"diyip aldigi tabaklari yanina koydu ve tezgahtan indi.Sadia'nin yanina gidip tabaklara spagetti koydu.Millie de salatayi hazirlayip yemek masasina koydu.Diana ve Sadie spagettileri koydu.Herkes masaya oturup yemeye basladi Diana sadece salatadan yiyordu.En azindan yiyordu buna mutlu oldum ama belli etmedim.

Diana'dan
Kapi caldi kapiyi acmaya gittim.Karsimda birisi vardi.Kafasini siktigim Steven duruyordu.Burayi nasil bulmustu ki o.Ha tanistirayim eski sevgilim Steven.Kendisi beni aldatti.Hemde en yakin arkadadim Cassie'yle.O siralar depresyona girmistim.4 yil sonra neden geldi ki.Zaten bu iliski ergenceydi.Ondan sonra kendimi toparlamak icin oyunculuk secmelerine katilmistim.Zaten mutluyum suan ki hayatimdan,icine etmeye geldiyse.Onu gormem yeterliydi zaten.

Diana:"Ne var"
Steven:"Barisalim mi"
Diana:"Etrafinda kiz falan mi kalmadi"
Steven:"Aptal misin sen"
Diana:"Bir daha gelme"
Steven:"Sebep"
Diana:"Ben oyle istiyorum cunku"diyip kapiyi kapatiyordum.Fakat kapiyi tuttu.
Diana:"Mal misin amk biraksana"
Steven:"Benimle barisana kadar bir yere gitmicem"
Diana:"Steven sinirlami zorluyosun"
Steven:"Zorlarsam ne olur canim"
Diana:"DEFOL GİT EVİMİN KAPİSİNDAN"bagirdigim icin digerleri kapinin onune geldiler.Kapiyi kapatirken ittirip iceriye girdi.
Steven:"Woaw,Diana hangisiyle cikiyorsun"
Sadie:"Sen kimsin"
Steven:"Diana'nin sevgilisi"
Finn:"Ne?"sanki Finn'in yuzu dusmus gibiydi.
Millie:"Diana senin sevgilin mi var"
Diana:"Sevgilim olsa onu neden burdan kovayim"
Noah:"Mantikli"
Steven:"Ben sevgilimi alip gidiyorum"
Diana:"Gelmiyorum hem birak kolumu aptal"
Steven:"Bos yapma hadi"diyip kolumdan cekistirdi bahceye goturuyordu digerleri pesimizden gelip beni kurtarmaya calisiyorlardi.En sonunda Steven bacak arasina dizimle vurdum.Cocuk bacak arasini tutunca(ya hani egiliyorlar ya oyle).Yanimdaki odunu alip sirtina vurdum.Cocuk yere yigildi kivraniyordu.Sadece baktim en sonunda buradan cekip gitti.Kendimi yere attim.Kendimi yuvarlamaya basladim.

Gaten:"Napiyor lan bu"
Caleb:"Bilmem ama cok komik gozukuyor"
Millie:"Saat 22.30 olmus yatsak mi hem sabah geziniriz"
Diana:"Kizlarla ben benim oda da kaliyoruz,siz ise misafir yatak odasinda kaliyorsunuz"
Noah:"Tamamdir"
Diana:"Gelin hadi"
Finn:"Kalkarsan"
Diana:"Kaldirsana"diyip elimi uzattim.
Finn:"Mizmizlanma hadii"
Diana:"elim havada kaldi hadi"elimi tutmadan beni kaldirdi.

(Boyle iste nasil anlaticagimi bilemedim)İlk once suratini inceledim sonra gozum kararmaya basladi,kizlar ve erkekler arkadan kikirdiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Boyle iste nasil anlaticagimi bilemedim)
İlk once suratini inceledim sonra gozum kararmaya basladi,kizlar ve erkekler arkadan kikirdiyordu.Kollarimi Finn'in boynuna sarip kendimi uykunun kollarina biraktim.
Tekrar uyandigimda yanimda Sadie ve Millie uyuyordu.Yatagim genisti,telefonumu alip saate baktim,saat 03.43'tu.Uyumaya calistim ama olmadi bende sessizce.Odadan ciktim misafir odasina baktigimda.Gaten ve Caleb yanyana yatiyordu.Noah'a da baktim o da uyuyordu.Etrafa bakindim ama Finn ortada yoktu.Bende bahceye ciktim.Havuzun kenarindaki senzlonga oturdum yildizlari izlemeye basladim.Birisi yanimdaki sezlonga oturdu,yanima baktigimda.Finn uzaniyordu.Konusmaya basladi.

"Uyuyamadin mi?"
"Evet,sen?"
"Bende oyle"
"İyi"
Ayni anda:"Bir sey sorucam"
"İlk sen sor"dedim.
"Hayir ilk sen"
"Peki,birinden hoslaniyor musun?"
"Evet"
"Nasi biri veya kim"
"Kim oldugunu soyleyemem ama nasil biri oldugundan bahsedebilirim"
"Bahset o zaman"
"Kumral saclari var.Percem mi ne bilmiyorum ama ondan var ve renkleri ela gozlu"
"Benim gibi iste"
"Evet,bende ayni soruyu bana sordum say"
"Boyle kivircik siyah saclari var ve kahve rengi gozlu,cilleri vardi sanirim"
"Benden daha yakisikli olmadigi kesin"
"Tabi canim sen bir numarasin"
"Ben acilmak istiyorum"
"Acil o zaman"
"Benimle cikar misin?"Yuzune bakakaldim.
"Ee bir sey demicek misin?""bana dogru yaklasti,yuzume dogru kafasini egdi yutkundum.
"Y-yani bilmiyorum"

(Aklima Kanat'in"korktun mu kahraman kiz"diyisi geldi lehdlwgdlwdh)
Yaklasti ve optu.BENI OPTU.FINN CIDDI CIDDI BANA ACILDI VE OPTU TANRIM KARNIM SUAN HALAY CEKIYOR.Neyse ayrildiginda kosarak oradan ayrildim.Odaya gectim.Hemen kizlari durtmeye basladim.

Diana:"Kizlar kalkin hadi"
Diana:"Hadi be"diyip ikisininde gotune bir tane gecirdim.
Sadie:"Kicimdan ne istedin"
Millie:"Ne var gecenin korunde uyandirdin"
Diana:"Hadi lan bir sey anlaticam"
Sadie:"onemli bir sey olsun yoksa seni yastikla bogucam"
Diana"of tamam"
Millie:"Hadi anlat"
Diana:"Finn beni optu"
Sadie:"Ney?"diyip yataktan hemen dogruldu.
Diana:"oyle iste"
Millie:"hemen anlat bakim"
Diana:*olayi anlatirsin falan*"boyle iste"
Sadie:"birde bir sey dememissin ya kafana sokim asko"
Millie:"Bir de ben sokim asko"
Diana:"Ha bir de dogerleri soksun ask- noluyoruz amk"
Sadie:"Boyle olay varya asko 10/10 asko"
Diana:"Zibarin amk mallari"
Millie:"Tam hadi gudbay,iyi geceler askokoskolar"
Diana:"Iyi zibarmalar canom"
Sadie:"Zibarin amk hadi allah rahatlik versin asko"

Sonunu askolu bitirmek istedim LWHDKHS.
Neyse bu gunluk bu kadar.
Iyi gunlerr.
Optum gorusuruzz😽💗.

Stranger Things Cast|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin