Ya gerçekten doktor değilse...
Düşüncelerini kafasından attı.Herkes neşeyle birbirlerine sarıldı.En sonunda ameliyathaneden sedye ile çıkan Diana'nın başına toplandılar.Sadie,giderken duraksadı.Hala o adamın nedensizce sırıtması aklından çıkmıyordu.Gerçekten neden sırıtmış olabilirdi ki.Kızın aklına istemsizce kötü düşünceler geliyordu.Kızın önünde giden arkadaşlarından bir tanesi durdu,arkasını döndü.Sadie'nin yokluğunu fark etmiş olacak ki yanına ilerliyordu.Yanına gelen kişi,saçları köprücük kemiklerinin oradaydı.Belki Sadie'den 1-2 cm kısaydı.Kızın koluna elini koydu,kızın kolunu sıvazladı ve konuşmak için ağzını araladı.
"Neden gelmiyorsun Sadie?"
"Dalmışım ya gidelim?"
"Sende mi onu düşünüyorsun?"
"Kimden bahsediyoruz?"
"Doktor"Sadie bunu duyunca ağzını araladı.Eğik kafasını kaldırdı ve Millie'ye baktı.Sadece onun gördüğünü düşünüyordu.Fakat öyle değildi.
"Sen nereden biliyorsun garip olduğunu?"diyip yürümeye başladı,Sadie.
"Sırıtışını görmedin mi? Bu durumdayken bir insan neden sırıtır ki,bence adamın beyninde sorun olmalı"diyip moralini düzeltmeye çalıştı kızın.Sadie,buruk bir şekilde gülümsedi.Adımlarını hızlandırmaya başladılar.Erkekleri bulmak için hastanede dolaşıyorlardı.O kattaki danışma sorma gereği duydular.Danışman yerine doğru ilerlediler fakar orada kimse yoktu.Gitmek için arkalarını döndüklerinde o doktor vardı.
"Alya öğle yemeğine gitti sanırım,ben size yardımcı olayım"
"Siz neden gitmediniz"diye sordu Sadie.Millie omzu ile dirseğine uyarmak istercesine yavaşça vurdu.Adam bunu gördü ve konuşmaya başladı
"Sorun yok hanımefendi sorabilir ve sorunuza cevap verecek olursam,şuan bir hastam var biliyorsunuz ki.Sizin de yakınınız diye umuyorum.Her an bir şey olabilir bu yüzden yemeğe gitmedim.Neyse bende bu işten az çok anlarım,zate ilk çalışmaya başladığımda bu görevi yaıyordum.Eee neye bakmıştınız hanımlar"
"Diana Carney'in odasını soracaktım,yani sorucaktık"dedi Millie.
"Peki,bakmama gerek yok söyleyeyim.5.kat 156.oda,geçmiş olsun"diyerek asansöre yöneldi.Kızlarda asansörü kullanacaktı.Yukarı merdivenle çıkmak için fazla yorgun olduklarını düşündüler,adamın arkasına geçtiler.Geldiği kata vardıklarında doktor sağ tara,onlar ise sol tarafa yönelmişti.
Beraber odayı ararken,ikisinide birisi bir odaya çekti.Kapıyı kapadı.Kızlar arkasını döndüğünde az önceki doktor vardı ya da doktor görünümlü adam mı demeliyiz?
İkisininde eliyle ağzını kapadı.Kızlar hala şoktaydı.Seslerini çıkaramıyolardı.Adam konuşmaya başladı.
"Ağzınızı açıcam ama ses çıkarmayacaksınız"kızlar başını olumlu anlamda salladı.Elini yavaşca ağızlarından çekti.Kızlar korkuyodu.Millie'nin elleri titriyordu.
"Şuraya otruacaksınız,adam akıllı beni bekleyeceksinz eğer bir ses çıkarırsanız,acımam, 3'ünüzünde cesedi çıkar buradan!"dedi ve orada ki bitişik şekilde olan iki sandalyeyi gösterdi.Kızlar sandalyeye oturdular.Doktor odadan çıktı ve kapıyı kilitledi.Sadie konuşmaya başladı.
"Sakin olur musun artık,bize bir şey yapamaz merak etme"
"Ya yaparsa.Diana'ya bir şey yaparsa,Diğerlerine söylememiz gerek"
"Emin ol onun başından ayrılmayacaklardır,özellikle Finn bırakmaz"
"Umarım,bir dakika, ne?"
"Ney ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger Things Cast|Finn Wolfhard
FanfictionStranger Things'te oynuyorsun. Unlu bir oyuncusun. Not;Kufur icerir! Hayal kurgu 28.07.22~03.54