{6}

363 17 23
                                    

Biraz film izledikten sonra.Uzandigim koltukta dogruldum.Kizlara baktim.

"Ee simdi ne yapiyoruz"dedim.
"Bilmem"dedi Millie.
"Sarki acip son ses fullleyelim"dedi Sadie.
"Mantikli"dedim.
"Yt'yi aciyorum"dedi Millie.
"Videoya da cekelim"dedim.
"Olur"dedi Sadie.
"Actim"dedi Millie.

I kissed the girl"sarkisini acmisti.Bende videoyu baslattim.Degisik bir sekilde koltuklarin uzerinde ziplayip dans ediyorduk.Arada sarki soyluyorduk.Yorulunca oturduk,biraz sonra boy aynasina bakmaya gittim.Baktigimda bacaklarimin orada kirmizi bir sey oldugunu gordum.Millie'ye seslendim.

"MİLLİE!"
"EFENDİM"
"PİJAMANİN BACAK TARAFİNDA KİRMİZİ BİR SEY VAR MİYDİ?"
"BEKLE GELİYORUM"

Millie yanima geldi.Bana bakti.

"Neresi?"dedi Millie.
"Bak surasi"diyip yerini gosterdim.
"Hayir yoktu"dedi Millie.
"Has siktir"dedim.
"Ne oldu"dedi Millie.
"Regl olmusm lan"
"Ped verim gel"dedi Millie.

Lavaboya gittik.Ped,temiz ic camasiri ve yeni pijama alti verdi.Gitindikten sonra lavabodan ciktim.Kizlarin yanina gitti, iceride buyuk yer yatagi kuruyorlardi.Onlara yardim ettim.Kurduktan sonra herkes yerlerine yatti.Ben ortada yatiyordum,Sadie sagimda,Millie ise solumdaydi.Bana sarilip uyudular.Bende uyudum.

Sabah
Uyandigimda yanimda sadece Sadie vardi.Millie yoktu,kalkip mutfaga baktim.Yanlarinda Noah,Gaten ve Caleb vardi.Yani benim gordugum kadariyla.Mutfaga su icmek icin ilerledim.Suyu icerken Finn'in oldugunu gordum.Agzimdaki suyu puskurttum.Nereye puskurttugum hakkinda hicbir fikrim yoktu.Oraya baktigimda Finn'in yuzunden su aktigini gordum.O an birkac saniye agzim acik kalakaldi.Aval aval Finn'in suratina bakiyordum o da"ne bakiyon yarram"dermiscesine bakiyordu.Sonra digerleri gulmeye basladi.Finn yuzunu siliyordu.

"Lan napiyon"dedi Finn.
"Bilerek olmadi ya"dedim.
"Nasil oldu o zaman"
"Oksurunce oldu iste"
"Hadi inandim"dedi Finn.
"Niye geldiniz lan siz"dedim.
"Yatin acmak icin"dedi Noah.
"Ne yayini"dedim.
"Noah'in hesabinda yayin acicakmisiz da"dedi Caleb.
"Tamam,ben Sadie'yi uyandirayim"dedim.

Tam Sadie'nin yanina gidecektim ki.Sadie uyanmisti bile.

"Mutfakta cocuklar var"dedim.
"Tamam"dedi.Bende lavaboya gidip uzerimi degistirdim.Sadie'de degistirmisti.Zaten Millie onceden giyinmisti.İceriyi toparladiktan sonra yayin actik.Biraz konustuk.

"Simdi herkes hakkinda ne dusundugunuzu yazacaksinizzz.İlk once benle baslayalim dimi"dedi Noah.

"Bende yorumlari okuyayim"dedim.
"Cok yakisiklisin,hayranim sana,Noah benimle evlen"vb gibi yorulari okuyordum.Noah bunlara tessekkur edip ve gulerek gecti.Herkese boyle seyler yazilmisti sirada ben vardim.

"Simdi Diana hakkinda yorumlarinizi yazinizz"dedi Noah bagirarak.Bir yandan da Finn ve Gaten'da okuyordu yorumlari.
"Sisman,tipsiz Diana,aptal,salak"diye yorumlar geliyordu.Finn ile Gaten bunu iyiye cevirmeye calisip gosteriyordu.Benim biraz yuzum dusmustu ama arada sirada gulumsuyordum.

"Bugun ki yayinimiz bu kadardi gorusuruz"dedik hep beraber ve yayini kapattik.

Herkes konusuyordu.Ben kosede oturup telefona bakiyordum.Telefonda zayiflama yontemlerine bakiyordum.Gercekten fazla kilo almistim.Kusma yontemi cikmisti ilk karsima"zararlidir cok onerilmez"diyordu.Ama 2-3 denemeden bir sey olmazdi herhalde.Deniyecektim belki de denemekten zarar gelmez.Bende anahtarimi aldim ve ustume hirkami giyip ayakkabimi giymeye basladim.

"Nereye"dedi Finn.
"Eve"dedim.
"Tamam gorusuruz"dedi Finn ve Noah.

El sallayip eve dogru yurumeye basldim.Yarim saat sonra eve geldigimde ustumdekileri cikarttim.Lavaboya dogru ilerledim.Klozetin kapagini actim.İki parmagimi bogazima soktum.Kusana kadar.En sonunda kustum cidden bir ara kendimden igrendim.Kusmam bitince.Sifonu cektim,elimi yuzumu yikadim.Uzun suredir lavabodan cikmiyordum.Sahi kac dakikadir lavabodaydim.Saate baktim 15 dakikadir tualetteydim.Ellerimi falan sildim.Televizyonun karsina gectim.2 saat boyunca film seyrettim.O kadsr fazla bildirim geliyordu ki telefonumu sessize aldim.Birden midem bulandi lavaboya kostum kusmaya basladim.Kustuktsn sonra tekrardan televizyonun karsina gectim.Telefonuma baktigimda"Noah'tan 7 cevapsiz arama""Saide'den 12 cevapsiz arama""Millie'den 9 cevapsiz arama"ve "Finn'den 17 cevapsiz arama"yaziyordu.Sadie'yi aradim.

"Efendim"
"Niye acmiyorsun telefonlari"
"Sessizdeydi duymamisim film izliyordum"
"Bizde bir sey oldu sandik evinin onune geldik"
"Ne"
"Hem senin sesine ne oldu soluk geliyor"
"Eve mi geldiniz cidden"
"Kapiyi ac sonra konusuruz"
"Tamam"

Kapiya vuruldu.Delikten bakip kapiyi actim.İceriye Sadie,Millie,Finn ve Noah girdi.Digerlerinin isi varmis gelememisler.

"Yemek soyleyelim mi"dedi Noah.
"Olur soyleyin"dedim kisik ses tonuyla.
"Sana ne oldu"dedi Finn.
"Film izlerken mayistim ya gecer birazdn"dedim.
"Tamam"dedi Finn.
"Ben hepimize hamburger soyluyorum"dedi Noah.
"Tamam"diyip gecistirdim.Mide bulantisi gelmisti yine.
"Ben bir lavaboya gidip geliyorum"dedim.

Lavaboya kostum hemen kusmaya basladim.Normalden daha fazla kusmustum sanki.Neyse elimi yuzumu yikayip asagiya indim.

"Rengin atmis senin"dedi Finn.
"Evet ya noldu sana"dedi Sadie.Elini alnima koydu.
"Atesinde yok aslinda"dedi Sadie.
"Bir seyim yok ya"dedim kisik sesle.
"Suan varya asiri inandim"dedi Millie.
"Yemekleri soylediniz mi"diye gecistirdim.
"Soyledik"dedi Millie.
"İyi guzel"diyip.Koltugun kosesine kivrandim televizyonu izleyeme basladim.Bir kac dakika sonra yemekler gelmisti.Masaya oturduk.İstahim hic yoktu o yuzden yemedim.Yiyenlere bakiyordum sadece yanimda Finn ve Sadie oturuyordu.Karsimda Noah ve Millie oturuyordu.Onlari izlemekle yetindim.

"Sende yesene"dedi Sadie.
"Yok ac degilim"dedim.Sadie Finn'e goz kirpti,ne oldugunu anlamadim ama Sadie yerinden kalkti gidiyormus gibi yapio kollarimi arkadan tuttu.Finn'de onumdeki hamburgeri agzima sokmaya calisiyordu.

"Hayir yemicem birakin"diye isyan ediyordum.
"Yiceksin zorunlusun"diyordu Finn.
"Hadi ama ye sunu acliktan olecek misin"dedi Sadie.Noah ve Millie sadece bizi izliyordu.
"Hadi ac agzini"dedi Finn.

En sonunda zorlada olsa agzina soktular.Sadece bir isirik alip.Kafsmi masaya koydum.Birden midem bulanmisti,agzimi kapatarak lavaboya kostum.Tekrardan kusmaya basladim.Sacimin hareket ettigini fsrk ettim.Arkami dondugumde Finn sacimi tutuyordu.Onume donul kusmaya devam ettim.Bitince sifonu tekrardan cekip elimi yuzumu yikayacaktimki bacaklarimi hissetmemeye basladim.Yere duserken Finn beni tuttu.Kendisi benim yuzumu yikadi sonrasinda elini yikadi.Beni asagiya indirmeye calisirken yere dustum sonrasi karanlik...

Bolum sonuuu.
Uzun bir aradan sonra yb attim.
İns begenmissinizdir.
Kendinizw iyi bakin
Gorusuruzzz😽💖.

Stranger Things Cast|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin