Helloooo.Merhabalarrr,napiyorsunuzz.Neyse okumaya gecin iyim sizi.
Sabah 04.30
Diana'dan
Sabahın köründe birisi arıyordu.Telefonu elimle bulmaya çalıştım.Telefonu elime aldığımda Finn arıyordu."Finn ne var sabahın köründe arıyorsun
"Talk show'a gideceğiz ya uyandırayım dedim"
"NE?!"benim bu bagirisimla Sadie'de uyanmıştı.
"Ne bağırıyorsun gece gece"dedi Sadie.Cevap vermeden Finn'e seslendim.
"Ne zaman yola çıkacağız?"
"07.25 gibi çıkarmışız"
"Tamam saol"dedim ve telefonu kapattım.Sadie'ye döndüm.
"Lan bugün Talk Show'a gidiyormuşuz"
"Ney?!"
"07.25 gibi çıkacakmışız"
"Tamam hazırlanalım"
"Tamam"
"O zaman ben eve geçiyorum,gorusuruz kendine iyi bak"diyip yanağımdan öpüp gitti.
"Gorusuruz"diye seslendim ona.
(Turkçe klavye ile yazmaya calısıyorum yazamıyorum o yuzden buradan sonrası ing klavye)
Bende hazirlanmak icin dolabimi actim.Bugun sade bir seyler giymek istiyordum.(Senin giyigin)
Ustumu giyindikten sonra makyaj masama oturdum.İlk once sacimi yapmaya basladim.(sacida ayni fotograftaki gibi)
Sacimi bitirdikten sonra makyajima basladim.
Gozume cok belli olmayacak sekilde krem renginde far surdum.Eyeliner cektim.Azicik allik surdum ve lip gloss surdum.Ruj surme geregi duymadim cunku lip glossun azda olsa rengi vardi.Saate baktigimda saat daha 06.13'tu.Finn zekisini aradim.
"Alo"
"Finn"
"Efendim"
"Saat daha cok erken napicaz"
"Aslinda bilerek sizi bu saatte uyandirmis olabilirim"
"Niye lan,beni niye uykumdan uyandiriyon"
"Belki herkes bulusup bir yere gideriz diye"
"Tamam da nereye gidicez"
"Bilmem sahile falan"
"Tamam nerede bulusuyoruz"
"*** kafesine gel bende digerlerine haber vereyim"
"Tamam hadi gorusuruz"
"Gorusuruz"dedi Finn.Bende kucuk bir tane canta alip icine rimel ve lip gloss koydum.Ne olur ne olmaz diye ped de koydum.Telefonumuda elime alip ciktim.Kafeye dogru ilerledim orada Noah vardi.Cunku kafeye en yakin ev onun eviydi.Bende Noah'in yanina dogru ilerlemeye basladim.Kolumu Noah'in omzuna attim.
"Naber?"
"İyidir bacim sen"
"Bende iyi iste"
"Digerleri ne zaman gelicek"
"Nerden bileyim ben onlarin bekcisi miyim ben?"
"Mantikli"
"Bu benim dogal halim Noah"diyip sacimi savurdum.Sonra Noah ile gulmeye basladik.Sadie ve Millie beraber geldi.Biraz sonra Caleb ve Gaten'da geldi ve en son Finn geldi.Finn'in karsisina gectim."Bizi arayip niye en son sen geliyon lan hiyar"
"Uyuya kalmisim napim"
"Belli,gozunu ovusturup durma sinirlerim bozuluyo"
"Olm benim gozumden sana n-"lafini tamamlayamadan agzina cantamda olan peceteyi soktum.Tipi asiri komikti.Noah videoya cekmisti."Tamam hadi sahile gidelim"dedi Millie.
"Tamam gidelim"dedi Gaten.Sahile dogru yurumeye basladik.Sahile vardigimizda hava cok guzeldi.Herkes sessizce yuruyordu.Sessizligi Caleb bozdu.
"Ee napalim bir de su programa ne zaman gidecegiz"
"07.25 gibi"dedi Finn.Ardindan herkes konusa konusa yurumeye basladi.Ben konusmuyordum.Telefonumu acip saate baktim saat 07.18'di.Cocuklara soyleme geregi duydum."Cocuklar saat 07.18 bence gitmemiz gerekiyor"
"Tamam cikalim"dedi Finn.
"Herkes kendi arabasiyla mi gidicek?"dedi tekrardan Finn.
"Benim yok arabam"dedim.Millie,Noah ve Sadie'de ayni seyi soyledi."Kimlerle kim gidecek"dedi Gaten.
"Benim icin fark etmez"dedim.
"Ben Caleb ile giderim"dedi Sadie yakin arkadaslardi cunku.
"Bende Gaten ile giderim"dedi Noah.
"O zaman bende Noah'lar ile gidiyorum"dedi Millie.
"Bende Finn ile gidiyorum o zaman"dedim.
"Orada gorusuruz cocuklar"dedi Finn.Herkes arabaya bindi.Finn'in yanina oturdum.
Cami actim.Disariyi izliyordum.Araba cok sessizdi ikimizde konusmuyorduk.Finn'in tarafina baktim.Finn'de cami acmisti.Saclari falan cok guzel gozukuyordu.Onu izlerken yuzumde kendi kendine hafif bir gulumseme olmustu.O onune bakiyordu.Tanrim neler geciriyorum icimden.Hemen kafami cevirdim.Disariyi izlemeye basladim.Oraya vardigimizda arabandan indim.Hep beraber iceriye girdik kameralar falan yerlestirilmisti.Birazdan cekime baslayacaktik.Burada bitiriyorum.
Aklima baska fikir gelmedigi icin.
Diger bolumde fazla videolar olucak.
Kisa bir bolum olabilir.
Neyse hadi gorusuruzz😽🤟🏻💖.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stranger Things Cast|Finn Wolfhard
FanfictionStranger Things'te oynuyorsun. Unlu bir oyuncusun. Not;Kufur icerir! Hayal kurgu 28.07.22~03.54