Mm'da kisiler mevcut :)
Egemen Seçkin: Yasak aşkın meyvesi..
Babasının evli olmasına rağmen annesine olan aşkından vazgeçmeyip annesiyle gizli aşk yaşaması sonucu hayatını hep saklanarak geçirmiştir.
Henüz 23 yaşındayken babası vefat etmiş, anneside bu acıya dayanamayıp delirmiş ve şizofreni tanısıyla hastahaneye yatırılmıştır..
Egemenin en mutlu anıları babasıyla olan anılarıydı aynı zamanda en değerli anıları da onlardı.
Egemen henüz üniversite ikinci sınıftayken babasının kendine verdiği şirketi dev-r almış ve erken yaşta ticaret hayatına atılmıştı..
Şu an 24 yaşında olan Egemen büyük bir servete sahiptir.Aras seçkin: Anne ve babasının zorla evlendirildiğini bilmesine rağmen babasının annesini aldatması onun çok canını yakmıştır. O herzaman annesine şaşırmış ve fazlasıyla önemsemiştir. Annesi aldatıldığını bildiği halde ses çıkarmamış ve eşinin aksine ona sadık kalmaya devam etmiştir. Ve Aras her zaman için annesine saygı duymuştur. Bir çok tartışma da annesi için babasına göz yummuştur..
Herne kadar babasindan nefret etsene ölümüne fazlasıyla üzülmüştür.
Babasindan kalan şirketi dev-r almış ve bölümünün tıp olmasına aldırış etmeden 25 yaşında ticarete atılmıştır..
Bir gün Anlaşma yaptığı adamın kızına(Venüse) aşık olmuş ve aile muhabbeti kurmayı başararak görüşmeye devam etmişlerdir.
Venüsü seviyor ama bir türlü söyleyemiyordur.
Cesaret ettiği ve söyleyeceği bir günde ise Venüsün anne-babasının öldüğünü öğrenip susmuştur.Elisa Kutay: Elisa Anne babası ve kız kardeşiyle yaşıyan Sıradan bir hayatı olan, gözde olmayı dikkat cekmeyi seven bir kişiliktir.
Çocuklara olan sevgisini mesleğe dökmek istemiş ve çocuk beslenmesi okumaya karar vermiştir..
Kendine ait olmayanı kıskanacak kadar takıntılıdır.
Venüs' ün hayatını kıskançlığı yüzünden mahvedecek,Venüsün çok yakını olmasına rağmen ona bir oyun oynayacaktır.
Aras'dan hoşlanan hatta onu takıntı haline getiren bir manyaktır.
Egemen ve annesi hastahaneye doğru yürürlerken annesi düşmüş ve küçük bir kriz geçirmiştir. O an orada bulunan Elisa'nın ilk yardımı sayesinde Egemenin annesi hayatta kalmıştır.
O zamandan beri Egemen ve Elisa samimi iki dost olmuşlardır.Venüs Çağlar:Henüz 22 yaşında olup psikoloji okuyan Hayattan pek bir beklentisi olmayan Venüsün tek isteği insanları karanlıktan kurtarmaktır.
İyilik için savaşan temiz bir kalbe sahiptir venüs.
Venüs 10 yaşına kadar yetimhanede kalmış ve 10. Yaşının ikinci günü evlat edinilmiştir. Venüsü evlatlık edinen aile onu öz çocuklarıymış gibi sevmiş ve ilgilenmişlerdir.. Ne yazık ki 21 yaşındayken onları büyük bir trafik kazasında kaybeden Venüsün kendine gelmesi uzun sürmüştür.
Ailesinden kendisine fazla büyük olmayan mütevazi bir ev ve biraz para kalmış fakat Venüs bu paraya güvenerek boş durmak istememiş ve sürekli olarak birseylerle uğraşmıştır.
Hem insanları eğlendirmek hemde biraz para kazanmak isteyen Venüs part-time olarak yetimhanelerde, huzur evlerinde ve kütüphanelerde çalışmaktadır.
Annelerinin arkadasligi sayesinde elisayla bir akşam yemeğinde tanışmıştır..