Bazen ruh sağlığımdan şüphe duyuyorum; Gülmek mi normal olan, ağlamak mı?
Yoksa.. ikisini bir arada yapmak mı yanlış olan?"Hayır istemiyorum bırak beni" diye bağırdım yüzünü gormedigim ama varlığını hissettigim adama.
"Bırak beni seninle gelmek istemiyorum" gözyaşlarımın yanaklarımı yakışını umursamadan sürekli ağlıyordum..
Benden ne istiyordu ki bu adam. Niye yüzünü göremiyordum. Neden sadece varlığını hissediyordum.
"Venüs burda mısın? " ses çok derinden ve buğulu olmasına rağmen sesin sahibini ayırt edebilmistim. Elisa..
"Elisa burdaym yardm et." Diye bağırdım arkamdaki varlığı umursamadn.
"Venüs nerdesin?"
Ses git gide yaklaşıyordu.
"Elisa seni görüyorum burdayım yardım et" o kadar acizdim ki beni aşağılayan arkadaşımdan yardım istiyordum.
"İşte burdasın Venüs buldum seni"
Diyerek gülümsedi Elisa. Yüzünü göremediğim ama varlığını bildiğim adama dönerek "gerisini ben hallederim" dedi. Neler oluyordu kimdi ki bu adam neden ben yüzünü göremiyordum. 'Elisa çabuk yardım et canım çok yanıyor' diye tısladım.
"Daha yeni başlıyoruz" dedi Elisa alayla.
"Neyden bahsediyorsun elisa neler oluyor? "
"Elisa nereye götürüyorsun beni?"
Bu kadar kötü müydü elisa neden böyle davranıyordu ki.
Beni itekleyerek bir uçurumun yanına getirdi.
"İşte geldik venüüs" dedi büyük bir kahkaha atarak.
"Elisa burası neresi neler oluyor? "
Artık korkuyu iliklerime kadar hissediyordum.
"Burası senin sonun Venüs."
Diye fısıldadı kulağıma.
Ardından iki elini omuzlarımın arkasına koyarak beni itekledi..Elisanın kahkahası kulaklarımı tırmalarken arada ki bir ses ısrarla adımı söyleyip duruyordu.
"Venüs rüyadasın uyan"
Yavasça araladığım gözlerimle karşımda şaşkın bir ifadeyle bana bakan ego yı- aa Hayır Egemeni gördüm. Sevinmelimiyim, üzülmeli miyim bilmiyorum rüyaydı sonuçta gözlerimi sonuna kadar açıp yataktan doğruldum derin bir nefes alırken başımda papağan gibi "iyi misin Venüs" diye tekrarlayan Egemene "susarsan çok iyi olucam" diye çıkıştım.. "peki o haldeyse hazırlan kahvaltı hazır" diye geveleyip kapıya yöneldi.
Tam o sırada kafama düşen jetonla odadan çıkmak üzere olan Egemene seslendim "Dur bi dakika" Şaşkın ve bi o kadar merakla vücuduyla beraber bana döndü "n'oldu?"dedi.
Birde soruyormuydu bu ego yığını.
"Odama nasıl girdin kapı kilitliydi" diye gözlerinin içine baktım.
"Kendime has yöntemlerim var" diyip göz kırptıktan sonra hızla odadan ayrıldı. verdiği cevap beni iyice meraklandirmisti. Nasıl bi varlıktı bu "ahhf" yataktan kalkip dolabima doğru ilerledim bugün hicbiryere gidesim yoktu en iyisi evde kalmak ve depresyona girmekti. Sebepsiz yere gelen sıkıntılar yokmu.. derin bir ohf çektikten sonra dolabimdan salaş beyaz bir tişört ve siyah şortumu giyindim Saçımı tepeden salaş bir topuz yapıp banyoya yöneldim banyoda yüzümü yıkadıktan sonra ağır adımlarla merdivenleri inmeye başladım. Çok berbat hissediyordum kendimi belkide hala rüyanın etkisindeydim. Acaba neden böyle bir rüya gö- 'ağağhh..' merdivenlerden yuvarlanmamla bugünümün kötü olacağına kesin olarak karar verdim.
"Venüs sorun ne, o ses de neydi?" Diyerek mutfağın kapısından kafasını uzatan Egemene "görmüyor musun düştüm" diye mırıldandım nedenini bilmiyorum ama ağlamak üzereydim.
"Koskoca kız oldun doğru düzgün yürüyemiyorsun hala" diyerek alayla yüzüme baktı. nasıl bu kadar soğuk kanlı olabilirdiki en azından yardım etmesi gerekmez miydi?
"Vıdı vıdı yapma da defol" dedim.
"Okaaay" diyerk mutfağa girdi.
Ayağa kalkmak için yaptığım ilk hamlede ciyaklayarak yere düşmem bir oldu. Ayağımımı burktum ki.
Egemen kapidan kafasini uzattı. bezdigini belli ederek "Yine nolduu" diye offladi.
"Yok birsey" diye çıkıştım tekrar ayağa kalkmaya çalışarak ki bağırarak tekrar yere düştüm. "Ooff"diye dövündüm "ayağımı burktum galiba, kalkamiyorum"Dalgayla yüzüme baktı "siz kızlar yok mu, yakışıklı birisini görünce kendinizi yerden yere atıp kucakta taşınmak istiyorsunuz"
"Nee yuh be şurda yardıma ihtiyacım var dediğine bak, tamam kendim kalkarm aman yardm etme sen" diye çıkıştım. Sanırım yanlış bir karar verdim bunu anlamam çok uzun sürmedi tekrar ayağa kalkmak için tutunduğum masa devrildi.
Masann devrildiği esnada başımı çarpmış olmalıyım. Uyandığım esnada hava kararmaya yüz tutmuştu.ağrı giren başıma elimi götürdüğümde başımın sarılı olduğunu anladım.
Derin bir of çekip yattığım koltuktan doğruldum. "Yuhh saat 5 olmuş, bu saate kadar nasıl uyudum ben y..-"