Bölüm 11 / Doğum Günü /

5.1K 59 5
                                    


25 Mart gecesi 23:59

Evet sonunda 18 oluyordum. Gergin hissetsem de ,mutluydum kalp atışlarım ağzıma geliyordu.Keşke bu doğum günümü sugar daddyimle kutlasaydım aşırı iyi olabilirdi derken saniyeler kalmıştı gerilip telefonun ekranını kapatıp uzaklaştırdım kendimden.

 Saat 12yi bulduğunda derin bir nefes aldım ve ciddi ciddi vampir olsaydım keşke diye düşündüm sonra bu düşünceme götümle gülerken telefonumun titremeleri başlayınca saçma düşüncelerden sıyrılıp  elime aldım. arkadaşlarımdan bir sürü mesajlar gelmişti. Müzik açıp mesajlara cevap vermeye başladım.

Bütün mesajlara yanıt  verdiğimde müziği kapattım ve yatağıma uzandım.Anında aklıma en yakın arkadaşlarımdan birinin kutlamaması gelmişti. Niye kutlamadı acaba diye düşünürken uykum ağır bastırdı ve uykuya yenik düştüm.

Gözlerimi araladığım gibi elim telefonuma gitti.En yakın arkadaşım olan Egehan ve Deniz'den mesaj var mı diye kontrol ettim ama yoktu. Diğer kutlayanlara yanıt verip yataktan kalkıp tuvalete gittim.Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktığım gibi kendime soğuk kahve yapıp sigaramı yakıp oturdum spotify a girip bergenden seni kalbimden kovdum açıp sigaramı içmeye devam ettim.

Üzülmemin nedeni ailemin asla umursamayıp sadece doğum günün kutlu olsun demeyişiydi aslında. Onları umursamıyor gibi görünsem de beni sevmelerini her şeyden çok isterdim. Belki...Belki beni geçekten sevseler önem verseler sevgiyi ilgiyi dışarıda aramazdım. Yaptığımın yanlış olduğuyla ilgili kendimle olan kavgam devam ederken karnımın gurultusu bütün düşüncelerimi dağıttı ve kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım...

Kahvaltı masamı toplarken en yakın arkadaşımdan gelen "Dgko" mesajıyla sinirlerim iyice bozulmuştu. Deniz bana bunu nasıl yapabilir aklım almıyor. Hiçbir doğum günüme şuanki gibi değer vermemiştim ve bundan sonra 31 olana kadar da değer vereceğimi sanmıyorum ama en kötü gideni bu sanırım.

Odamı toplamaya karar verip dağınık eşyaları toparlamaya başladım.Kitaplığın tozunu alırken elime eski-ama denk geldikçe hayatımda olan yenilikleri yazdığım- günlüğüm gelince açıp bugün olanları yazarken bir yandan da kibariye annem dinlemenin havası da gelince hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. yazmayı bırakıp yatağıma yatıp yastığıma sarılıp ağlarken, bir anda telefonum çalmaya başlamıştı. kalkıp gözlerimi silip telefona baktım. Arayan en yakın kız arkadaşım Vera'ydı. Nefesimi düzene sokup aramayı cevapladım

Vera: selaaam geliyorsun dimi?  ne zaman geliyorsun?

evet.. bu halde bir de onlara gitmem gerekiyordu. beraber kutlamaya söz vermiştik. Gerçi dört kişilik arkadaş grubumuzla birlikteydi ama 2-3 gün önce büyük bir kavga yaşayınca Verayla ben kutlamaya karar vermiştik. Bu durum beni üzse de en azından o yanımdaydı.

Sude: evet evet ne zaman çıkayım?

Vera: bilmem sen bilirsin.

Sude: tamamdır o zaman ben duş alıp gelirim. bayyy

Vera: görüşürüüz.

Selamm sevgili okuyucularım ben sayın hayırsız yazar. muck muck öpüyorum hepinizi <3


vote sınırı: 30




Sugar Daddy (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin