2 saat kadar sohbet ettik 'bu adam beni ne için çağırdı halaa sohbet ediyor benimle ' diye gecirdim içimden bir yandan da sordugu soruyu dinlemeye çalıştım.
"Yavrum aç mısın " dudak büzüp,
"Yani suan çok degilim sen ac mısın?"
Ellerini birbirine vurdu, "buzluktan tavuk cikardim ama yine dolataydi onu dışarı çıkarayım bi saate erir iyice sonra beraber yapariz ne dersin?" Tamam anlaminda kafami sallamamla kalktip mutfaga gitti. Kalkinca direkt telefonumu elime aldim arkadaslarimin oldugu 'ellame' gruba,
"Arkadaslar ben veriyorum aosjdkehrr" yazip gönderdim. cevrimici olan vera anında cevapladi
"Afiyet olsun askimmmmm"Atanın gelmesiyle telefonu bırakıp ona döndüm ee dedi göz kırparak gülümseyip ben de ee dedim içimde tarifsiz bir gerginlikle karışık heyecan vardı. Balkona doğru yaklasip perdeyi kapatti. Hava kararmisti. Yanimdaki çantami aldim bende ve kapinin yanina koyup koltuga geri oturdum bir anda bana doğru eğildi ve dizini bacaklarimin arasina koyup arkamdaki lambayi açtı açtığı gibi oda kırmızı led ışıkla aydınlandı.
Bu yakinlasmadan dolayı bacak aramda bi uyuşma karıncalanma hissedip daha da utandim.
Kafami öne eğerken parmaklariyla çenemden tutup goz göze gelmemizi sağladı. O an nefes bile almayi unuttum ağzımı aralayip uzun bir soluk çektim içime kuruyan dudaklarımı dilimle ıslattım ve o an gözleri dudaklarıma kaydı.
Tatmin olmus şekilde sırıttı bana ve ellerini yanağıma koyup baş parmağını alt dudağıma koyup hafifçe alta çekti. Bu temasla bile erimiştim minik bir inleme ve gözlerim kapandı.
Bir anda dudaklarıma yapıştı ata. Anında karşılık vermeye başladım. Öpüşürken yanıma oturdu ve bir anda kendimi onun kucağında buldum. Tam olarak üstündeydim hissettim penisiyle daha da bastırdım kendimi. Gözlerim kapalı olsada başımın döndüğünü hissettim. Elleri rahat durmadı goguslerime gitti oksadı sıktı.elleri kazagimin eteklerini buldugunda dudaklarini ayırdı benden ona yardimci olarak kollarımı kaldirdim ve cikarmasina yardimci oldum.
Susamışçasına tekrar dudaklarima yapıştı. Bir anda popoma şaplak atmasiyla ağzının içine inledim. Bu onu daha da tatmin etti ve dudaklarımızı ayirip sütyenimin kopçasını tek eliyle actigi gibi goguslerime yumuldu bir eliyle birini okşayıp sıkarken digerine dil darbeleri atarak beni iyice azdırdı.
Ellerim saçlarına gitti ve kafasini daha da bastırdı erkeksi bir ses çıkarıp bir anda belimden tutup altına aldi beni.
Goguslerimi emerken elleri eteğime gitti ve ustaca çıkardı onu da. Napacagimi bilmez haldeydim o kadar yükseltmişti ki ben bile ne yapacagimi şaşırdım bir an çözümü onu kendime çekip öpmekle buldum. Öpeken yine elleri rahat durmadı elleri bacak arama gitti altındaki file çorabın o kısmını yırttı bir anda yarattığı boşluğa elini soktu ve tangamı da yana kaydırıp parmaklarını girişimde gezdirmeye başladı. Eline gelen sululukla durup gözlerime baktı.
"Benim için mi bu kadar sulanmışsın" dedi sırıtarak.
Utançtan ellerimle gözlerimi kapatip hıhı dedim sessizce.
Bir anda vajinamda ıslaklık hissettim. Donakaldım o beni yalıyordu.
Minik bir inleme kaçtı arsızca dudaklarımdan. Duyduğu iniltiyle daha da yapıştı. Tam zevk noktamı dillemesiyle iniltim daha agzimdan cikmadan minik bir çığlığa döndü. 2 parmağını ağzima soktu hemen emmeye başladım. Dilini çekip parmaklarini icime soktu bir anda aldigim zevkle koltuga bastırdım kendimi parmaklari icime girip çıkarken yuzume doğru geldi ve kısa sure daha öpüştük. Terlemesiyle tişörtünü çıkardı. Ve tekrar yapisti dudaklarıma .
Ellerim penisini buldu ve oksamaya başladım sıra bende dercesine.
Ve onu ittirdim arkasina doğru elleri vajinama ulaşmadan havada kalınca memnuniyetsizlikle sırıttı .
Koltugun onune diz çöktüm ve bacakarasina girdim. Pantalonunun kemerini açtım ve bir anda indirdi aletine dondurma görmüş çocuk gibi bakarken kendimi tutamayıp ellerime aldım ve yalamaya başladım, erkeksi sesiyle inlediginde daha da onure olup emmeye basladim.
Emmek güzel hissettirmişti.ona baktığımda kafasını arkaya yasladığını görüp mutlu oldum. Ağzımdayken aşağı yukarı yapmaya baslamamla eli saçlarıma gitti ve eliyle topladı kontrolun bende der gibi saçlarımdan yardım alarak kafamı iyice bastırdı boğazıma kadar girmesiyle minik bir nefessizlik yaşamıştım bunun hoşuma gittigini anlatan mırıltılar çıkardığımda. Kahkahası doldurdu odayı. Kafamı geri çekip aletini yüzüme vurdu gözlerim onu bulduğunda bu görüntü onu daha da yükselmişti. Ayağı kalktı ve domalttı beni evet geliyor dedim içimden.
Aletini girişime dayadı. " hazir misin yavrum?"
Evet dememe kalmadan sertçe içime girmesiyle ağzımdan dolu dolu bir inleme kaçtı.
Elini zevk noktama getirdi ve bir yandan sikerken bir yandan da okşamaya başladı. İnlemelerim odayı doldururken en uca yaklaştığımı hissettim çığlıklarım arasında geliyorum diye bağırdım. Bir eliyle kalçama tokat attığında içimden bir şeylerin yükseldiğini hissettim ve bir anda kendimi sırtüstü buldum üstüme çıkıp sikmeye devam etti.
Nefes nefese evet ata diye çığlık attım.nefes alamadigimi fark etmemle boşalmam bir olmuştu. Gözlerimi açamıyordum o an. Atadan büyük bir inleme hissetigimde onun da bosalacagini anlamıştım. Bir anda kendime geldim ve gerçeğin farkina vardim ama çok geçti artık. Kondom takmamıştık..****
Selam herkese bölümü nasıl buldunuz???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sugar Daddy (+18)
Teen FictionSugar Daddyleri olan bir kızın hayatına hoşgeldiniz. -Onur'a döndüğümde "evet?" mutluluktan çok uzak bir gülümsemeyle "evet" dediğimde beni kollarına çekti. Şaşırmıştım. Birkaç dakika öyle durduk kafamı kaldırıp ona baktığımda burnumu öpmüştü.- Onur...