Gülşen [Omega]
Liseye başlıcağım için çok mutluydum. Yeni yer, yeni arkadaşlar ve yeni maceralar. Bunlar aklımdan geçtikçe yerimde kıpır kıpır oluyorum.
AH pardon kabalık ettim. Kendimi ve dünyağımı size tanıtmadım
Benim adım Gülşen ve ben kız omegayım.
Omega, alfa ve beta ne?
Diceksiniz gibi geldi. Şöyle ki bu üç cinsiyeti bizim ikinci cinsiyetimiz. Sizin dünyada ki gibi kız ve erkek cinsiyeti var ama benim dünyağımdaki bazı insanlar ikinci cinsiyete bakıyorlar.Ailemden örnek vermek istiyorum. Annemle babamın birinci cinsleri kız ama annem omega ve babam alfa. Aklınız karıştı demi çünkü sizin dünyağınızda bir kız diğer bir kızı hamile bırakamaz demi. Basit bir şekilde anlatıyım
Erkek omegalar sadece alfa tarafından hamile kalabiliyor. Evet kız alfalarda dahil.
Kız omegalar, alfa ve erkek beta tarafından hamile kalabiliyor. Erkek omega hamile bırakmıyor.
Erkek alfa ve beta hamile kalamaz çünkü onların ana rahmi yok.
Kız alfaları, alfa ve erkek beta hamile bırakabilir. Oggg bir soru daha aldım sanki
Kız alfalar nasıl hamile kalabiliyor?
Çünkü birinci cinsiyetleri kız.Umarım anlamışsınızdır. Hadi aileme geçelim
Annem (Gülnida) kız omega, babamda (Gürselen) kız alfa ve abimde (Göktuğ) erkek alfa.
Gürselen'e neden baba değimi merak ederseniz benim bu dünyada seni kim doğurduysa ona anne deriz diğeri babamız olarak eçer.
Şimdi tekrar aileme dönelim. Ailem güler yüzlü olarak gözüksede bir o kadar da ciddilerdir. Babamdan örnek vericem ben ortaokula başladığımda beni hep babam almaya gelirdi ve sadece omega olan kişilerle konuşmama izin veriyordu. Muhtemelen liseye başladığım için bu olayları iyice büyütecek ve ya lise hayatımı evde geçiriceğim.
Gerçi abimde aynısı sayılırdı, alfa dışında herkesle konuşmama izin veriyordu. Ortaokul 3. ve 4. sınıfta alfalar gelmesin diye kendi kokusunu üstünüme sindiriyordu. Okul içinde abimin kokusuyla hep gezmek zorunda kalıyordum.
Aklınızdan "Abisi alfa onun kokusundan etkilenmiyor mu?" geçmiş olabilir. Şöyle ki biz 1. ve 2. dereceden ailemizin feromonlarından yani kokularından etkilenmiyoruz.
Feromon ne?
Anlatıyım feromon bizim özel kokumuzdur. Kızışmaya girdiğimizde bu koku ağırlaşır. Aynı zamanda karşı taraftaki türü çekebiliyor mesela alfaysan omegaları, omegaysan alfalaı feromon sayesinde kendine çekiyorsun. Bu omega türü için biraz telikeli.Peki kızışma nedir?
Kızışma biz omegalar için her ay yaşadığımız bir olaydır. Alfalar çok nadir kızışmaya giriyorlar. Sizin dünyanızda ki kızlar ayda 6, 7 gün regl gördüğü gibi biz omegalar ayda 6, 7 gün kızışmaya gireriz. Birde omegalar kızışmaya girdiğinde feromonları ağırlaştığı için alfaları istemeden kendine çekebiliyor.Şimdi kaldığımız yerden devam edelim.
Annem relax bir kadındır ve biraz duygusal olabilir ama duygularını belli etmemeye çalışsa bile istemeden belli ederdi.
İşte ailem böyle ilerde ailemi daha çok tanıcaksınız. Şimdi ki zamana dönelim.
__________________________________
413 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Dost GxG {Omegaverse}
Werewolf*Omegaverse Dünyası* Sizce birbirlerine düşman olan sürüdeki bir omega ve bir alfa dost olabilir mi? 🏳️🌈Bl / Gl / BxB / GxG / BxG /GxB🏳️🌈