Dış Anlatım
İkilinin işleri bitince yarı çıplak bir şekilde Çınar altında pantolonuyla koltuğun üstünde sırt üstü yatıyor, Ömer'de üstünde Çınar'ın gömleğiyle başını Çınar'ın göğüsüne koyarak yüz üstü üstünde yatıyordu.
Ömer : İnanamıyorum biz şimdi sevgili miyiz?
Çınar baş parmağıyla omegasının dudaklarıyla oynarken konuştu.
Çınar : Evet ama bunu hiç kimseye söylemiceksin. İkiz kardeşine bile.
Ömer : Emredersiniz Efendim.
En sonda göz kırpıp kıkırdamaya başladı. Çınar elini Ömer'in saçlarına atarak başını sonra işaret parmağının tersiyle yavaşça yanağını aşağı yukarı yaparak okşadı.
Çınar : Şimdi üstünü giyin sonra dışarı çık arkadaşlarının yanına git. Bende yaklaşık 20 dakika sonra gelirim.
Ömer : Ama üstümde senin kokun var.
Çınar : Merak etme onun için bir şey getirdim.
Çınar yanındaki kravatını ona verdi. Ömer büyük bir mutlulukla kravatı alıp burnuna götürürken durdu. Çınar'ın yanına gidip saçlarından kokusunu çekip önünde durarak selam verip çıktı. Arkadan Çınar gülümseyerek Ömer'in gidişini izliyordu.
Ömer çatı katına çıktığında arkadaşların yanına gitti. Arkadaşları sürünün yanındaydı Ömer'de oraya gitmişti fakat sürüdekiler Çınar'ın kokusunu aldığında irkildiler. İlk başta Çınar'ın geldiğini sanmışlardı Ömer'i görünce az çok rahatlamışlardı. Onur kardeşinin yanına gelip kolundan tutup kenara çekti.
Onur : Sana bir şey mi yaptı?
Niye onun gibi kokuyorsun?Ömer : Sakin ol Onur bana zarar verecek bir şey yapmadı kravatını bulmuştum onu getirdim hemde size bakmaya geldim.
Onur : Bu özel görevde neyin nesi?
Ömer : Üzgünüm kardeşim sana söylemek isterdim ama söyleyemem liderimizin emri ama merak etme benim dışımda biri daha vardı.
Ömer'in dışında Çınar vardı ama kardeşinin içini rahatlatmak için kendinin dışında biri olduğunu yani Çınar'dan bahsetmişti tabi Onur bunu 2 kişi değil 3 kişi olarak anlamıştı.
İkisi tekrar sürünün yanına geldiğinde onlarla birlikte otururlar. Sürüdeki lider yardımcıları ve bölge liderleri Ömer'in durumunu anlamışlardı fakat seslerini çıkarmadılar.
Yaklaşık 26 dakika sonra Çınar gelip yerine oturmuştu. Cebinden bir dal sigara çıkartıp yakmıştı. Tabi Ömer onu süzdükçe süzüyordu her hareketine hayranlıkla izliyordu. Ağir kolunu Ömer'in boynuna dolayarak kulağına fısıldadı
Ağir : Kanka böyle yapmaya devam edersen sürüden atılcaz adamı rahat bırak.
Ömer : Pardon
Ömer gözlerini Çınar'dan çekip arkadaşlarına döndü. Sürüde bir çok arkadaş edilmişlerdi.
Onur, bilemediği soruları sürüdekilere soruyordu. Ömer ve Ağir, filmler hakkında konuşuyorlardı. Gülşen, kimisiyle kitaplar, kimisiylede mutfakla ilgili sohbetler ediyorlardı.Okul çıkışında yine sürüyle birlikte takılıyorlardı çünkü sürüdeki omegaları hep yanlarında tutmak zorundalar karşı sürüden biriyle karşılaşırlarsa omegaları korurlardı.
Bizimkiler sürünün bir kısmıyla beraber yolda giderken Gülşen, Sabri'yi ve yanında bir kızla beraber görmüştü yanlarına gidip 'merhaba' dicekti ama sürüdeki bir alfa izin vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Dost GxG {Omegaverse}
Werewolf*Omegaverse Dünyası* Sizce birbirlerine düşman olan sürüdeki bir omega ve bir alfa dost olabilir mi? 🏳️🌈Bl / Gl / BxB / GxG / BxG /GxB🏳️🌈