4 ay sonra tekrar merhaba \(^-^)/
Dış Anlatım
Sabri sınıfın duvar tarafından en arka köşesine oturmuş telefonuyla oynuyordu. Çiçek baskın yapar gibi sınıfa girince Sabri yerinden hiç kıpırdamadan Çiçek'e seslendi
Sabri : Hoş geldin Çiçek hanım
Çiçek, Sabri'nin yanına gidip elini sıraya vurup kurt gözlerini kardeşine dikti.
Çiçek : Sen ne yaptığının farkında mısın?
Sabri : Ne yapmışım?
Sabri elindeki telefonu sırasına koyup kardeşine döndü.
Çiçek : Sen benim başımı mı yakacaksın?
Sabri : İyi be nişanlına bir daha sarılmam
Çiçek : Ne?
Sabri : Babam anlatmamış.
Çiçek : NEYİ ULEN ADAM AKILLI ANLAT!
Sabri : Babamla Gürselen halamın konuşmalarını duydum. İlerde seni Gülşen'le evlendirecekler. Tabi bundan haberin olmaz çünkü evde durduğun zaman yok.
Çiçek : Sen ne sikimden BAHSEDİYORSUN LAN!
Sabri : Gürselen halamın evine o yüzden gittik birbirinizi görün diye. Sen onunla ilgilenmeyince babam Gürselen halama fısıldamaya başladı.
Çiçek sinirle Sabri'nin önündeki sıraya oturdu. Elini çenesini atarak ovuşturuyordu. Arkadan Çiçek'in olduğu sürüden bölge lider yardımcısı Batu gelip olaya dahil olmuştu.
Batu : Evet planın nedir Çiçek?
Çiçek : Bilmiyorum liderle konuşmayı düşünüyorum.
Sabri : Her boku liderine söyle. Liderim de liderim.
Sabri söylene söylene sınıftan çıkmıştı. Sonra tekrar gelip "Telefonumu unuttum" diyerek telefonu aldığı gibi tekrar sınıftan çıktı. Batu Çiçek'e dönüp kolundan tutup boş bir sınıfa gitmişlerdi. Sınıfa girince bir grup konuşuyorlardı. Batu onları kovup kapıyı kapattı. Çiçek öğretmen koltuğuna oturup ayaklarını masaya koydu.
Çiçek : Anlat bakalım böyle yaptığına göre bir şeyler planlamışsındır.
Batu : Gerizekalı o omega Çınar piçin sürüsünde onu yanına alırsan elimize ne kadar bilgi gelir haberin var mı?
Çiçek : Amaaan alfalıcık oynamayı sevmiyorum.
Batu : Yapıcaksın bunu. Omeganın aklına girmeye çalış. Kaleyi içten fethedersen işin daha kolay olur.
Çiçek : Bana turuva atının masalını anlatma.
Batu : Sabri'den telefon numarasını iste ve ona mesaj at veya Sabri'nin telefonundan at mutlaka telefon numarasını vermiştir.
Çiçek : Off tamam
Çiçek cebinden telefonunu çıkartıp Sabri'yi aradı yerini öğrenince sandalyeden kalkıp Batu'yla beraber yanına gittiler. Bahçenin bir kenarında arkadaşlarıyla oturuyordu tabi o elinde ki telefonuyla meşguldü.
Çiçek direk Sabri'nin elindeki telefonu alıp baktı. Gülşen'le yazışıyordu Çiçek kafasını çevirmeden konuştu.
Çiçek : Maşallah, görende omegayı kendine ayarlıyor sanacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Dost GxG {Omegaverse}
Werewolf*Omegaverse Dünyası* Sizce birbirlerine düşman olan sürüdeki bir omega ve bir alfa dost olabilir mi? 🏳️🌈Bl / Gl / BxB / GxG / BxG /GxB🏳️🌈