Dış Anlatım
Gürselen ve Gülnida işlerini halledip saat 05.00 de eve gelmişlerdi. Salonda Göktuğ ve Arel vardı Arel başını Göktuğ'un omuzuna koymuş, Göktuğ başını Arel'in başına koymuş el ele tutuşarak uyuya kalmışlardı. İkili onları öyle görünce ses çıkartmadan odalarına gittiler. Gülnida dolaptan bir battaniye çıkartıp uyuyan ikilinin üstünü örttü. Odasına gidip sıcak suyla bir duş alıp çıktı. Makyaj masasına oturup saçını tararken eşi gelip tarağı elinden alarak kendisi taramaya başladı.
Gürselen : Şimdi daha iyisin demi?
Gülnida : Evet ve ilaçları çöpe attım haberin olsun
Gürselen : Onu en baştan yapacaktın. Hee birde yine o zehirleri içmeye kalkarsan her ay seni tekerlekli sandalye mahkum ederim.
Gülnida yutkunup korkarak başıyla onayladı. Eşi gülümseyerek omegasının yanağına öpücüklerle doldurdu.
Gürselen : Ben biraz daha uyuyacağım 8.30 da beni kaldır.
Gülnida : Tabi hayatım.
Gürselen yatağına geçip iyice yayıldı. Gülnida işini bitirince eşinin yanına yattı.
**********
Sabah Gülşen okul için uyandı hemde aşağıda oluşan gürültünün yüzden uyanmıştı. Aşağı indiğinde Gürselen ve Göktuğ birbiriyle kavga ettiklerini gördü. Arel kenar da yüzü yerde bir şekilde duruyordu Gülnida onun yanında durup omuzunu ovuşturuyordu.
Gürselen : Bunu nasıl rahat söylersin.
Gülnida : Gürselen tamam çocuklar bir hata yapmış olabilirler. Artık yapacak bir şey yok
Gürselen : Daha ortada evlilik yok mühür olsa neyse dicem ama şuan ortada çocukta var. Onuda geçtim ikiside 20 yaşında.
Gülnida : Sanki sen hata yapmadın. Hem hatırlatıyım bende 40 yaşındayım.
Gürselen susmuştu hiç bir şey diyemedi. Masadan şirketin telefonu alıp yukarı çıktı. Yukarı çıkarken Gülşen'le karşılaşınca gözlerin içine baktı sonra gözlerini kaçırıp çalışma odasına gitti. Gülnida yanındaki omegayı oturtup sakinleştirmeye çalıştı.
Göktuğ : Arel kalk gidiyoruz.
Gülnida : Nereye oğlum?
Göktuğ : Uzak bir yere babamın aklı başına gelecek kadar orada kalacağız.
Gülnida : Size hayır diyorum ikinizde burada kalacaksınız. Babamın aklı arada bir gidip geliyor. Bu onun için çok ani oldu. Kendi yaptığı hata yüzünden senin ve kardeşininde böyle bir yaşam yaşamasını istemiyor.
Göktuğ : Anne a...
Gülnida : Biraz sabret tatlım baban kafasını hemen toplar.
Sözü bitince oğluna sıkıca sarılır. Göktuğ annesine sarılırken göz ucuyla Arel'e baktı. Bir elini ona uzatınca Arel ilk önce ele sonra Göktuğ'un yüzüne baktı. Eli tutunca Arel'i kendine doğru çekip hem annesine hemde omegasına sarıldı.
Kahvaltı yapılınca Gülşen okuluna, Göktuğ ve Gürselen işe, Arel ve Gülnida evdeki işleri halledince Arel için alışverişe çıktılar birde akşam buluşma için alışveriş yapıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Dost GxG {Omegaverse}
Werewolf*Omegaverse Dünyası* Sizce birbirlerine düşman olan sürüdeki bir omega ve bir alfa dost olabilir mi? 🏳️🌈Bl / Gl / BxB / GxG / BxG /GxB🏳️🌈