Gülşen (OMEGA)
Gülşen : Hadiii enişte
Arel : Tamam tamam geliyorum bekle
Bu gün abimle eniştemin nikahı için elbise bakıcaz ama hangisi karar veremiyordum bu yüzden annem bir süre sonra pes etmiş yemekhanede oturup çay içiyordu. Annem olmadığı için eniştemle bakıyordum. Ama ne yapıyım abim ilk defa evleniyor ve görümce görevim olarak nikahta en güzel ben olmalıydım.
Telefonumun zil sesini duyunca küçük yan çantamdan telefonumu çıkartıp arayan kişiye baktım Onur arıyordu. Eyvah ben onlara haber vermeyi unuttum birde sürüye dün katılmıştık ilk günden böyle yapmam hiç iyi olmadı. Panikle telefonu açtım.
Gülşen : Ef-Efendim.
Onur : Neredesin sen? Görev verildi bize bu hafta içinde bitirmemiz gerek.
Gülşen : Ben sizi aramayı unuttum yakında abimin nikahı olucak onun için kıyafet bakıyorum.
Ömer : Göktuğ abi evleniyor mu? AAAA
Onur : Yarın gelicek misin?
Gülşen : Bilemiyorum çünkü yarın mekan seçime gideceğiz.
Agir : Dış görevi versek?
Ömer : Olur.
Gülşen senden birini araştırmanı istiyoruz.Gülşen : Tabi
Ömer : XXX lisesinde büyük bir sürünün lider yardımcısı değişmiş dediklerine göre betaymış
Gülşen : Bunları yazıp bana atar mısın?
Birde o betanın nasıl biri olduğunu.Onur : Elimizde bu kadar bilgi var he birde o kızmış. Alfayı nasıl yendiğini kimse bilmiyor.
Gülşen : Ay orada olmak isterdim alfa vs beta nasıl olurdu acaba
Ömer : Bence manyak bir şey olurdu çünkü en sonda kazanmış.
Beni çağırıyorlar ben kaçar byeGülşen : Bye
Bende gidiyim çok işim var.Onur : Tamam görüşürüz
Telefonu kapatıp tekrar çantama koydum eniştem meraklı gözlerle bana bakıyordu. Bende ona dönüp kavgayı anlattım.
Gülşen : Okulda bir kavga olmuşda alfa vs beta kazananda beta olmuş.
Arel : Ne kadar güçlü bir betaymış.
Gülşen : Evet
Arel : Hadi istediğine uygun bir elbise seçelim de anneni fazla bekletmiyelim.
Gülşen : Olur
İkimiz tekrar gezmeye başladığımızda bir elbise gözüme o kadar güzel gitmişti ki. Enişteme gösterip denemek için mağazaya girmiştik elbiseyi denediğim de enişteme gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Dost GxG {Omegaverse}
Werewolf*Omegaverse Dünyası* Sizce birbirlerine düşman olan sürüdeki bir omega ve bir alfa dost olabilir mi? 🏳️🌈Bl / Gl / BxB / GxG / BxG /GxB🏳️🌈