BÖLÜM 5

558 41 8
                                    

Dış Anlatım

Gülşen odasına gidince ikili kızları için konuşmaya başladılar.

Gülnida : Senin korumaçlığın yüzünden kızımız ne hale geldi.

Gürselen : Ne yani onu bir alfanın altında görmek seni mutlu mu ediyor?

Gülnida : Tabiki de hayır. Ama bunu bilmen gerekirdi. Bir omegaya alfa gerekli beta veya başka bir omegaya değil. Onu da geçtim Gülşen artık genç omega. Alfa arkadaşlarıda olucak, sevgiliside olucak. Sen kaç omegayla çıktın he. Ben söyleyim 6 tane 7.si bendim. Şuan lise de kızın yakasını bırak ama fazla bırakma.

Gürselen : Ben kızımı korumaya çalışıyorum. Babası olarak bu benim görevim. Onu yüksek yerlerde görmek istiyorum aşağıda değil.

Gülnida : Tabikide yüksek yerlerde olucak bunu bende istiyorum ama biz omegalar sağlığımız için alfalara ihtiyacımız var.

Alfa derin bir nefes verip çantasından kişisel telefonunu çıkartıp arkadaşını aradı.

Gürselen : Alo Işıl nasılsın?

Işıl : Ooo bizim askerimiz. İyiyim sen nasılsın

Gürselen : Bende iyiyimde senden bir iyilik istiyorum.

Işıl : Noldu kız şirket mi battı?

Gürselen : Aman Allah korusun. Benim kız varya Gülşen.

Işıl : Ay kız düğün için aradıysan hiç merak etme muazzam olucak. Benim çizim defterimi ve bir kalem getirin 2B olsun.

Gürselen : Kızım daha 15 yaşında ve evlenmiyor.

Işıl : Ay doğru büyük olan oğlandı demi karıştırdım. Peki o zaman kızına ne oldu?

Gürselen : Bu gün doktora gittik. Alfa feromonları az aldığı için kızışmaya giremiyor ve bu sağlığı etkiliyormuş.

Işıl : Yanlışlık olmalı alfa yerine omega dicektin galiba.

Gürselen : Kızım omega. Alfa değil.

Işıl : Anladım sana bir alfa bulmam gerekli. Yarın bir işim yok yarın bana gelin senin kız da benimkilerle konuşsun.

Gülnida : Bu kadar hızlı mı?

Işıl : Yengem de oradaymış naber yenge.

Gürselen : Yarın senin için uygun mu?

Işıl : Uygun olduğumu söyledim ya.

Gürselen : Sen bi sus eşimle konuşuyorum.

Gülnida : Olur hayatım yarın bir işim yok. Gülşen'i de okuldan erken alırız. Alırız da buna emin misin?

Gürselen : Evet eminim Işıl benim en yakın arkadaşlarımdan biraz çatlak olabilir ama bize yardım edebilir.

Gülnida : Peki tamam öyle olsun.

Gürselen : Işıl

Işıl : Sıra bana mı geldi? Evet dinliyorum

Gürselen : Yarın sana saat kaçta gelelim.

Işıl : Akşam gelin o zaman çocuklarda evde olur.

Zaman belirlenince Gürselen telefonu kapatır. Telefonu koktuğa doğru atıp eşine sarılır.

Gülnida : Hayatım iyi bir şey mi yaptık?

Yeni Bir Dost GxG {Omegaverse}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin