3

1.6K 79 73
                                    

ZEYNEP

ÇAĞRI : Seni ilgilendirmez! Derse devam etsek mi artık?

ZEYNEP : Birde söylemiyorsun ya! Ama çözerim kim olduğunu?

ÇAĞRI : Bende senin kime aşık olduğunu bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum.

ZEYNEP : Neyse ben bi tuvalete gidip geleyim.

Yukarı çıktığımda Çağrı'nın odasına girmek istedim ama kapısı kitliydi.

ZEYNEP : Kahretsin ya! Nasıl bulucam şimdi ben o mektubu? Tüm plan suya düştü!

İstediğimi bulamayınca çok öfkelenmiştim. Çağrı'nın yanına geri gittim.

ÇAĞRI : Gel bakalım az laf çok iş dimi? Çalışmaya devam. Sıkılmadın dimi?

ZEYNEP : Yok sıkılmadım. Zaten sen çok güzel anlatıyorsun.

ÇAĞRI : Gerçekten mi? Böyle düşündüğüne sevindim. Madem anlıyorsun. O zaman sınav gününe kadar çalıştırayım mı seni?

ZEYNEP : Yok oğlum kimseye borçlu kalamam ben.

ÇAĞRI : Ama bir iki çalıştırmayla düzelmezsin ben sana söyliyim. Durumun vahim! İnat etme işte arada çalıştırayım seni.

ZEYNEP : Tamam ama bir daha senin evine gelmem! Ayrıca Ali ve Arapta olacak yanımızda.

ÇAĞRI : Yanlış anlamazsan bir şey sorucam. Benimle baş başa kalmaktan niye korkuyorsun? Sana zarar vereceğimi falan mı düşünüyorsun?

ZEYNEP : Yapmadığınız şey mi? Vefa'ya neler yaptığınızı gayet iyi biliyoruz.

Çağrı başını öne eğmişti.

ÇAĞRI : Tamam kapa şu konuyu!

ZEYNEP : İşine gelmeyince kapatayım öyle mi?! Yok öyle! Her şeyi anlatacaksın!

Hesap sormak amacıyla ona yaklaşmıştım. Çağrı'nın nefesi bana değiyordu.

ZEYNEP : Bana o gün yaptıklarınızı anlatmadan şurdan şuraya gitmiycem!

ÇAĞRI : Bak o gece olanlar tamamen kazaydı. Ben bilmeden-

Çağrı konuşmasına devam ederken kapı çalmıştı. Gidip kapıyı açtığında Ege gelmişti.

ÇAĞRI : Güzel anların katilisin Ege!

EGE : Bizim yanımıza gelecektin Çağrı. Seni bekliyoruz.

ÇAĞRI : Gelecektimde Zeynep ders çalışmak için geldi. Bende kıramadım.

ZEYNEP : İşin olduğunu söyleseydin giderdim ben!

ÇAĞRI : Gitmeni isteseydim söylerdim Zeynep.

EGE : Madem Zeynep gelmiş bana niye haber vermedin kanka. Bilseydim gelirdim. Hep beraber takılırdık.

ZEYNEP : Ne alaka Ege? Takılmaya mı mı geldim ben buraya? Hayret bir şey!

EGE : Cemre ile konuştumda Aliyle birlikte tekneye geleceklermiş bizimle. İstersen sende gel Zeynep.

ZEYNEP : İyi tamam! Madem Ali geliyor bende gelirim.

Hep beraber hazırlanıp tekneye gitmiştik.

HAZAL : Bunun ne işi var burda?

EGE : Alilerde gelecek ya! O yüzden geldi.

BERK : İyice varoşlarla dolduk yani desene!

ZEYNEP : Kes be sesini! Size bayıldığımız için gelmedik.

AŞIK KALPLER ~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin