ZEYNEP
Önder hocayı görmemle biraz rahatlamıştım.
ÖNDER : Sen naptığını sanıyorsun Çağrı?! Kızı zorla öpmek ne?!
Çağrı'yı sürükleyerek banyodan çıkarmıştı. Çağrı bizim yüzümüze bakamıyordu.
ZEYNEP : Hocam ben gidiyim!
ÖNDER : Dur kızım temiz kıyafet falan vereyim. Islak ıslak dolaşma!
ZEYNEP : Hayır! Çağrı'nın hiçbir şeyini istemiyorum!
ÇAĞRI : Zeynep yapma... Ben kötü bir şey yapmadım.
ÖNDER : Hâlâ yapmadım diyor ya?! Zor tutuyorum yapıştırıcam bir tane suratına!
Önder hoca sakin kalmaya çalışıp bana döndü.
ÖNDER : Yukarıda solda Çağrı'nın odası var! Git oradan temiz bir şey bul giy üzerine! Ben Çağrı'nın yerine senden özür diliyorum.
ZEYNEP : Ama hocam Çağrı'nın kıyafetini giymeyi gerçekten istemiyorum.
ÖNDER : Kızım böyle ıslak elbiselerle seni evine mi göndereyim saçmalama!
İstemesemde Önder hocanın dediğini yapıp Çağrı'nın odasına gittim. Elime ilk gelen kıyafeti alıp üzerime geçirdim.
Çağrı odaya girmişti.
ÇAĞRI : En sevdiğim tişörtümü giymişsin. Çok yakışmış.
ZEYNEP : Şaka mısın? Senin yüzünden halime bak!
ÇAĞRI : Zeynep ben sana zarar vermek istememiştim.
ZEYNEP : Bence bir süre konuşmasak iyi olacak Çağrı.
ÇAĞRI : Nolur bana bunu yapma! Bana bir tek iyi gelen sensin.
ZEYNEP : Ben seni diğerlerinden farklı sanmıştım Çağrı. İlk defa biri benim neden intihar ettiğimi anlamıştı. Neler hissettiğimi anlamıştı.
ÇAĞRI : Ben hâlâ anlıyorum Zeyno.
ZEYNEP : Ya ben senin sevdiğin kıza ne kadar aşık olduğunu dinledim! Sana yardım etmek için evine geldim. Sense hiçbir açıklama yapmadan beni öpmeye kalktın! Sende onlar gibiymişsin!
ÇAĞRI : Uyuşturucu kulandım bugün! O yüzden böyle davrandım.
ZEYNEP : Sen.. Sen ne diyorsun ya?
ÇAĞRI : Duydun işte! Kendimde değilken sana olan duygularımı söyleyebildim. Çünkü ayıkken bunu asla yapamayacaktım.
ZEYNEP : Neden yapamayacaktın? Senin başından beri niyetin belliymiş! Ben görememişim!
ÇAĞRI : Seni kaybetmekten korktuğum için söylemeyecektim. Çünkü ben Ege gibi sırf gözüne girebilmek için annene yalakalık yapamam! Ya da istemediğin halde evinde saatlerce duramam! Eğer yaparsam kendimden utanırım çünkü.
ZEYNEP : Kendi suçunu örtmek için konuyu Ege'ye nasıl çevirdin şuan? Çocuğun bir suçu yok!
ÇAĞRI : Görünüşe bakılırsa Ege'nin yaptıkları hoşuna gitmiş. Onu savunduğuna göre...
Onların evinden çıktığımda sinirlerim boşalmıştı. Kendimi tutamayıp ağlamaya başladım. Mahalleye geldiğimde bizimkilerle karşılaştım.
ARAP : La Zeyno! Senin üstündekiler ne böyle?
ZEYNEP : Çağrı'nın!
ALİ : Ne demek Çağrı'nın ya? O kim olabiliyorda sana kıyafet veriyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK KALPLER ~ (TAMAMLANDI)
FanfictionAşk neydi benim için? Sürekli didiştiğin o seni sinirlendiğinde bile hoşuna giden Ege miydi? Yoksa en derin acılarımı bile paylaştığım, beni anlayan Çağrı mı? Bunun seçimini ben yapacaktım ve sadece kalbimin sesini dinleyerek hareket edecektim.