ÇAĞRI : Sana kendimi affettirmem için daha ne yapmam gerekiyor acaba?
ZEYNEP : Çağrı anlamıyor musun? Biz seninle bir daha asla sevgili olamayacağız!
ÇAĞRI : Olucaz Zeyno! Sen her ne kadar kabul etmesende benden hoşlanıyorsun biliyorum.
ZEYNEP : Ne fark eder? Sen beni sadece kullanmışsın işte!
ÇAĞRI : Senden hoşlanmasam niye şuan peşinde koşayım? Anlattım sana! Başta her şey oyundu ama sonra-
ZEYNEP : YETER!! Daha fazla dinlemek istemiyorum Çağrı! Sana Hazal'la mutluluklar!
Zeyno'nun ağladığını duyup Ali yanımıza gelmişti.
ALİ : Zeynoo! Ne yaptı bu pislik yine?
ZEYNEP : Beni rezil edecekler Ali! Planları buymuş.
Zeyno ağlayarak Ali'ye sarılmıştı.
ÇAĞRI : Zeyno ben çok üzgünüm!
ALİ : Sen kes sesini ve defol mahallemizden! Eğer bu kızı bir daha ağlattığını görürsem seni kimse elimden alamaz Çağrı pisliği!
ÇAĞRI : Ben onu üzmem Ali!
ZEYNEP : Çağrı git artık!
ÇAĞRI : Beni affedene kadar asla gitmiycem!
ALİ : Sen laftan anlamıyorsun galiba! Kaybool!!
Ali benim üzerime yürüdüğünde Zeynep, Ali'yi kolundan tutup durdurmuştu.
ÇAĞRI : Bırak Zeyno yaa! Napıcakmış görelim bakalım!
ZEYNEP : Ali boşuna laf anlatma şuna!
ALİ : Tamam ağlama artık sende. Değmez bunun için!
Ali, Zeyno'nun kokusunu içine çektiğinde ona vurmamak için kendimi zor tutuyordum.
**
Yarın sabah olduğunda okula gitmiştim. Herkes telefonuna bakıyordu.ÇAĞRI : Yine bi olay mı var?
DURU : Birde bunu soruyor musun Çağrı?! Gerçekten siz erkekleri hiç anlamıyorum!
ÇAĞRI : Abi naptım ben gene ya?! Herkes bana yükleniyor.
EGE : Çağrı telefonuna bak!
Telefonumu elime aldığımda Zeyno ile konuştuğum mesajlar okuldaki herkese gönderilmişti. İşin kötü tarafı Zeyno'nun sırları ortaya çıkmıştı.
**
ÇAĞRINeyin var senin? Bugün okulda da kötüydün!
ZEYNEP
Annemle babam ayrılmış Çağrı. Babamın bir oğlu olduğunu öğrendim. Ben sırf o üzülmesin diye etek bile giymemiştim hayatım boyunca.
ÇAĞRI
Zeyno neredesin sen? Söyle geleyim hemen!
ZEYNEP
Ben çirkinin tekiyim dimi? O yüzden
babam bile sevmemiş beni! Ali de sevmedi zaten! Ona karşı duygularımı farkına bile varmadı!ÇAĞRI
Sakın kendine zarar verip intihar etmeye kalkma! Hemen geliyorum yanına!
**
ÇAĞRI : Allah kahretsin! Kim yaptı lan bunu?!
O sırada gözlerim Zeyneple buluştuğunda ağlıyordu. Yanına gitmek istediğimde koşarak kaçmaya başladı. Bende peşinden gitmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK KALPLER ~ (TAMAMLANDI)
FanfictionAşk neydi benim için? Sürekli didiştiğin o seni sinirlendiğinde bile hoşuna giden Ege miydi? Yoksa en derin acılarımı bile paylaştığım, beni anlayan Çağrı mı? Bunun seçimini ben yapacaktım ve sadece kalbimin sesini dinleyerek hareket edecektim.